- On jest tutaj! Potter jest tutaj! Niech ktoś go złapie!
Pansy nie zawsze była wredną i niegrzeczną dziewczynką. Kiedyś była naprawdę łagodna i bardzo miła.
Przybrała maskę wrednej, a potem tak się niej przyzwyczaiła, że nie potrafiła jej zdjąć.
Czy ktoś w ogóle kojarzył ją z pierwszego czy drugiego roku?
Nie, była wtedy zwykłą ślizgonką, niczym się od innych nie różniła, potem stała się niegrzeczną przyjaciółką Dracona Malfoya.
Tak pragnęła, żeby on chociaż na nią popatrzył, żeby zapamiętał jej imię.
Niestety nic z tego. Kiedy była sobą, nie potrafiła przykuć jego uwagi.Musiała udawać kogoś kim nie jest, a to zawsze źle się kończy.
Zaczęła robić straszne rzeczy, tylko po to, by mu się przypodobać. Spodobała mu się za bardzo.
On ją polubił, a nie pokochał.
I kiedy już się jej zdawało, że zdobyła swój szczyt on powiedział:
— Jesteś dla mnie jak siostra, nawet Cię lubię Parkinson.
Jej serce pękło i już nigdy się nie odbudowało. Bo żeby serce mogło kochać musi zaznac miłości.
Ale Pansy nie była kochana.
Każdy traktował ją jak szmatę.
A wszystko to robiła, stała się taka, dla miłości, która i tak nie była odwzajemniona.Bo każdy kocha niegrzecznych chłopców, ale kto kocha niegrzeczne dziewczynki?
Nikt.
᯽᯽᯽
Witam wszystkich pod kolejnym rozdziałem.
Chętnie usłyszę co o nim sądzicie.Możecie tutaj napisać propozycje na kolejne rozdziały.
Wiem wiem, miałam napisać o Hermionie na poczatku, ale nie miałam do niej weny, a chciałam żebyście mieli dzisiaj jakiś rozdział, wiec jest
Miłego weekendu
Wandy
Ps. Dziękuje Ci Kuzyneczko Panienka_Weasley ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CZYTASZ
Stories of so many | Dziewczyny z Hogwartu 🖋
FanfictionKrótkie Historie Dziewczyn które uczęszczały do Hogwartu Możecie pisać mi pod rozdziałami o kim chcecie kolejne rozdziały ᯽Zapraszam do czytania ᯽ UWAGA ! Rozdziały publikowane są nieregularnie i raczej rzadko