◄ [MP:2] - BÖLÜM 01 ►

914 106 89
                                    

(Bilgilendirme: "Oyun sonu, oynadığın için teşekkürler." Yazan bir nottur.) -MEDYA ÇEVİRİLERİ ÇEVRİMDIŞI OKURLAR İÇİNDİR!-

) -MEDYA ÇEVİRİLERİ ÇEVRİMDIŞI OKURLAR İÇİNDİR!-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Her son, bir başlangıçtır."

[x]

Çantasını eline alarak oturduğu koltuktan kalkarak kendisine doğru gelen şahısa baktı başını kaldırıp.

"Buyrun, Bay Lee sizi bekliyor." Diyerek genç kıza patronun odasına kadar eşlik etti. Genç kız usulca kapıyı açıp içeri girdiğinde ardından kapadı kapıyı.

"Hoşgeldin, seni görmeyi beklemiyordum?" Dedi çekmeceyi açıp zarfı çıkarırken orta yaşlardaki siyah gür saçlı takım elbiseli adam, kravatını düzelttikten sonra. Genç kız siyah deri koltuklardan birisine oturup bir bacağını diğerinin üzerine attıktan sonra başını adama doğru çevirdi. "Ne yalan, ben de öyle."

Bay Lee, çekmeceden çıkardığı raporu incelerken genç kıza baktı arada. "96 doğumlu, 2 sene akıl hastanesinde deli raporuyla yatmış bir üniversite son sınıf öğrencisi Kim Jennie?"

Genç kız başıyla onayladı. "Aynen öyle."

"Ve görünüşe bakılırsa bunları da sen çıkarttırdın. Ama nerede?"

Adam fazlasıyla zekiydi.

Genç kızın sahte rapor hazırladığını hemen anlamıştı.

Koyu kahve uzun saçlarını düzelttikten sonra derin bir nefes bırakıp kendisine bakan genç kız, arkasına yaslandı rahat bir tavırla. "Pekâlâ. O halde, akıl hastanesi olayının biraz mantık dışı olduğunu kabul edebilirim?"

"Güzel." Dedi Bay Lee arkasına yaslanırken. "Açıksözlülüğün gayet iyi bir adım."

"Yeni tanışmıyoruz, Bay Lee." Dedi genç kız. Cidden de öyleydi. Odayı tanıyordu, binayı ve de buraya dair her şeyi biliyordu.

Özel sırları bile.

Bakışları Bay Lee'nin arkasındaki dev yağlı boya tablosuna kaydı. Bir aslan başının resmedilmiş haliydi. Bay Lee'nin seneler öncesinden bir açık arttırmadan aldığı paha biçilemez değerli bir tabloydu.

"Özetleyecek olursak," Dedi Bay Lee. "Tecrüben olduğu için seni özel olarak şirkete aldığımı biliyorsun."

"Hm hm." Dedi genç kız başını ağır bir edayla sallayarak. "Tabii ki."

"Şu birkaç hafta içerisinde, ne gibi bir faaliyet gösterdiğini duymak istedim senden."

"Hmm." Genç kız ciddiyetini edindi. "Düşünüyorum, sanırım fazlasıyla değiştim."

"Ah tanrım," Bay Lee başını yana çevirip güldü. "Dalgan cidden komikti."

"Dalga geçtiğimi de kim söyledi?" Genç kız küstah bir tavırla dikleşerek kollarını birbirine sardı. "Siz öyle sanıyorsunuz."

"Hmm?" Bay Lee kendisini süzmeye başlayınca Jennie yutkundu. "Daha açık bir dille telaffuz etmem gerekirse, artık bir katilim."

Evet, o artık bir katildi.

3 kişinin katiliydi.

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

"Bugün sahura kadar ybler yazılacak (Yazıldı). Muhtemelen 10'a kadar gelebiliriz ya da 7'ye. Öyle sanıyorum.
İlk bölüm nasıldı?"

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin