Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 24.04.2021 (00:03)
Bölüm Şarkısı: The Neighbourhood - Daddy Issues
İyi Okumalar!
✾
Saevthas Krallığı - Khahra
Paiman - Yaş:28
Kırmızı elbiseleri ile dans eden kızlara bakıyordum. Davullar çalıyor, şarkılar söyleniyor ve karşımda dans ediyorlardı. Annemle Mestrin Annem'in işiydi. Bir varisim olsun diye çabalıyorlardı. Oysa bir nedenden dolayı olmuyordu. Belki doğru zaman değildi, belki benim çocuğum olmuyordu bilemiyordum nedenini. Doğru zamanda bir varisim olacağına inanıyordum. Doğru zaman, doğru insan. Şarabı içtim dans eden kızlara gülümseyerek baktım. Her şeye rağmen bu eğlencenin elbette tadını çıkaracaktım. Sonuçta benim içindi bu eğlence ve bunun keyfini bilmeliydim.
Kendimi bildim bileli bu sarayda hep en değerli olduğum söylenmişti. Babamın ilk oğluydum ve varisiydim. Kimsenin sahip olamayacağı şeyler benim olurdu, en iyi şeyler bana layık görülürdü. Kardeşlerim arasında bile hepsi bana saygı duyardı. Ben ise kendimi tek bir kişiye yakın görmüştüm. Sonradan ise onun aslında rakibim olduğunu anlamıştım. Benim eksikliklerimi tamamlıyordu. Bu bir tehlike değil miydi? Ben politikayı anlardım, yönetme sanatında becerikliydim ama savaş konusunda Kaveh kadar değildim. Olaylara bakış açılarımızın farklılığı beni rahatsız ederken zihnimdeki minik bir kurt içimi kemirmişti. Ya Kaveh benim sahip olduklarıma sahip olursa diye düşünüp durmuştum. En sonunda düşüncelerim beni ele geçirmiş, onu yolumdan çekmiştim.
Düşündüğüm kadar zor olmamıştı bu olay. Babamı kolayca işlemiştim, onu Kaveh'e karşı doldurmuştum. Sonrasında olanlar olmuştu. Kaveh ömrü boyunca taşıyacı bir yara izine mahkum edildiği gibi bir daha göze giren birisi olmayacaktı. Babamın ona karşı güveni ölmüştü. Üstelik artık devleti de ben yönetiyordum. Babam bir paravandı, ben ise yöneten beyindim. Ne dersem o oluyordu. Gücümün bir sınırı yoktu. Fakat bundan artık sıkıldığım ise gerçekti. Bir şekilde kral olmam şarttı. Kral olursam isteklerime ulaşırdım.
Kızlar dans ederken yanımda duran Nima'ya baktım. Benim öz kardeşimdi. Yakın mıydık, pek sanmıyordum. Çünkü ikimizi de hayata dair bakışı çok farklıydı. Kaveh gibi olmasını isterdim. Kaveh başka bir kadından olma kardeşim olsa bile bir zamanlar öz kardeşimden bile yakındı. Şimdi ise sözde bir yakınlık olsa bile geçmişin soğukluğu vardı.
"Beğendiğin birisi oldu sanırım." dedim.
Nima "Dansları oldukça hoş, ilgiyle izleme nedenim bu." dedi.Eline birkaç tane kuru üzüm aldı, ağzına attı. "Sen neden ilgisizsin? Bu danslar senin için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficção HistóricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...