(Bilgilendirme: Siyah takım elbisesinin ceketini giyen bir adam gifidir.)
👁🗨: "Bir uyanış."
[x]
Gözlerini araladığında etrafına baktı.
Neredeydi?
"Ah, kafam..." Bir eliyle başını tutarken yattığı yerden doğrulduğunda bulunduğu oda oldukça tanıdık geldi kendisine. O sırada odanın kapısı açıldı ve içeriye elinde tepsiyle genç bir adam girdi. Kapıyı arkasından kapattıktan sonra yatağa doğru ilerleyip yan oturdu ve tepsiyi komodine bıraktı. Genç adam uyandığı için içinden sevinse de belli etmedi. "Günaydın."
Göz devirdiğinde genç adam başını eğip halıya baktı.
"Beni nasıl buldunuz?" Diye sorduğunda genç adam kendisine baktı. "Takip ettik."
Başını salladı usulca. Genç adam kaş çattı. "Seni öylece orada bırakacağımızı sanmıyordun herhalde?"
Ayağa kalktı tepsideki hapları suyla içtikten sonra. Yorgundu biraz, ve hafif halsizliği vardı. "Hmm, iyi yapmışsınız."
"Seni salak." Dedi genç adam. Arkasına döndü kaş çatarak ona bakıp. "Sakın bir daha bana salak deme, Kim Namjoon."
Genç adam tam ağzını aralayacaktı ki onu durdurdu işaret parmağını uzatarak. "Sakın o hataya düşme."
Namjoon göz devirerek oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru ilerledi. "Dolapta kıyafetlerin, giyin de gel. Bekliyoruz aşağıda."
Odadan çıktığında dolaba baktı usulca. Siyah saçlarını karıştırarak ilerledi ve üzerine giydi beyaz gömleğiyle siyah kumaş pantolonunu. Siyah kravatını taktı, ayakkabılarını giydi, ardından da ceketini giyerken odadan çıktı ve alt kata indi. Merdivenlerden hızla inerken ceketinin kol düğmelerini takıyordu. Uzun yemek masasının başına geçerek her iki tarafta otururken kendisinin konuşmasını bekleyen üyelere baktı.
"Yemeği yedikten sonra hazırlanın, bugün kutlamaya gidiyoruz." Dedi dik bir sesle.
Ölüm, kutlamasına gidiyorlardı.
Son derece ciddi bir ifadeyle üyelere baktığında hepsi başlarıyla onayladılar. O da yerine oturarak yemeğine başladığında aklında dolaşan düşünceyi dile getirdi. "Bugün, özellikle iyi bir oyunculuk isteyeceğim sizden. Beni tanımıyormuş gibi yapacaksınız, bu sayede kolayca avlayabileceğiz."
Henüz kimsenin haberi yoktu onlar dışında fakat,
Kim Taehyung, asıl rolüyle ayağa kalkmıştı er meydanında.
Komutan, olarak.
[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]
"Hadi bakalım. Ben dedim size şaşıracaksınız diye. Ben onu öldürür müyüm, aşk olsun. Fşkdşdkd"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Acción"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...