❥𝑃𝑎𝑟𝑡꧁ 40 ꧂

904 122 265
                                    

هەلاو🤍🪶هیوام باشی هەموتانە☺️🤍تکایە پێش ئەوەت چیرۆکەکەی بخینیەوە ڤۆت بکە وەک هاوکاریەک لەبۆم🤍🕊
ڤۆت-فۆڵۆو-کۆمێنت
____________{با بچینە ناو چیرۆکەکە}____
     -بەیانی-✨
                               [JK pOv]
سەرم ئازارێکی وای هەبوو کە ڕێگری لە کردنەوەی چاوەکانم دەدا،دەمویست چاوەکانم بکەمەوە تا بزانم لە کوێم؟ چییم بەسەر هاتوە ؟ ئەم قورسایە چییە لەسەر دەستەکانم؟ دەمەویست چاوەکانم بکەمەوە هێواش هێواش چاوەکانم دەکردەوە بە زۆری کاتێک چاوەکانم تا دوا ئاست کردنەوە تەنیا سەقفیێکی سپی لە پێش چاوەکانم بوون تۆزێک هەڵسامەوە بینیم لە نەخۆشخانەم! ئاهـ ن/ت لەسەر دەستەکانم خەوەی لێ کەوتوە ! بەم سەرمایە ئێستا دڵنیام جەستەی ڕەق بووە ئەی باشە دەستی چی بەسەر هاتوە؟ بۆ ناتوانم هیچم بیر بێتەوە؟ تۆزێک دەستم لەژێر سەری ن/ت بە هێواشی هێنا دەرەوە دەستم لە قژە نەرمەکەی دەدا ئەم هەستە ئارامی بە هەموو گیانم دەبەخشێت بەڵام ئەم کردارەم وای لە ن/ت کرد لە خەو ڕاچڵەکێت وەک ئەوەی بڵێی زۆر گریا بێت چاوەکانی سوور بونەتەوە! ن/ر هەستا سەر پێیە کانی بە دەستەکانی ڕووخسارمی گرت زەردە خەنەو فرمێسکی تێکەڵ بببو دڵخۆشی لە ڕوخساریدا هەستی پي دەکرا!
ن/ت:لە کۆتایداا هەستایتەوە ئێستا دەچم بانگی دکتۆر دەکەم باشە تۆ ئارام بەوە*ن/ت تا هێزی تیادا بوو ڕای کردە دەرەوە بۆ ئەوەی بانگی دکتۆر بکات دوای ئەوەی کە بانگی دکتۆری کرد دکتۆر هاتە ژوورەوە پشکنینی بۆ جۆنگکوک کرد ن/ت و دایکی م/ت و یونهوا لە دەرەوە چاوەڕێی دکتۆرەکەیان دەکرد تا بێتە دەرەوەو هەواڵی جۆنگکوکیان پێ بدا لە ناکاو دکتۆرەکە لە ژوورەکە هاتە دەرەوەو بەرەو ڕووی ئێمە هات وتی
دکتۆرەکە:سوپاس بۆ خوا ئێستا زۆر باشترە ئەتوانن بیبەنە ماڵەوە کاتژمێرێکی تر بەڵام نابێت خۆی ماندوو بکات! زۆر ئاگاداری بن
ن/ت:زۆر سوپاست ئەکەین دکتۆر!
دایکی جۆنگکوک:ئاهـ سوپاس بۆ خوا!
یونهوا:با بڕۆینە ژوورەوە بۆ لای
*ن/ت و یونهوا و دایکی جۆنگکوک چوون بۆ ژووری جۆنگکوک*
-N/T POV-
ئەوەندە دڵخۆش بووم بە بیستنی ئەم قسانەی دکتۆرەکە هیچ کات وا نەبووم! سوپاس بۆ خودا دوبارە جۆنگکوکی پێ بەخشیمەوە دڵم ئاوی خواردەوە دواتر خۆم و یونهوا و دایکی جۆنگکوک چووین بۆ ژووری جۆنگکوک بینیمان جۆنگکوک لەسەر قەلەوێرەکە پاڵ کەوتوە! سەیری سەقفەکە ئەکا و بیر ئەکاتەوە کاتێک هەستی کرد ئێمە هاتووینەتە ژوورەوە پێکەنینێکی جوابی پڕ لە ئازاری بۆ کردین دایکی خێرا چوو باوەشی پیا کرد یونهواش هەروەها من هەر لەلای دەرگاکە مامەوە سەیری ئەوانم دەکرد کە خێزانێکی سێ کەسی چەند باشن! یەکیانن چەند خۆش دەوێت فرمێسک لە چاوەکانم قەتیس ببوو.
جۆنگکوک:ئا من لێرە بێزار بووم کەی دەڕۆینە ماڵەوە؟
ن/ت:کاتژمێرێکی تر !
*جۆنگکوک بە گوێ بیستی دەنگی ن/ت دڵ خۆش بوو سەیری ن/ت دەکرد*
جۆنگکوک:ئایە جلی منتان هێناوە؟ زۆر قەرسم بەو جلانەی نەخۆشخانە
یونهوا :بێگومان هێناومانە *دەستی برد بۆ جانتایەک کە لە ژێر قەلەوێرەکە دایان نابوو بلوزێک و بیجامەیەکی دەرکرد لە جانتاکە*
دایکی جۆنگکوک:با یارمەتیت بدەم بۆ ئەوەی لە بەریان کەی!
ن/ت:*ئەوە خۆ دەیەوەێ جل لەبەر کاتەوە وەک تاماتە سوور بومەوە نەم دەزانی چیی بکەم * ئا ئەوە من دەڕۆمە دەرەوە دواتە دەگوڕێمەوە*تا زوو بوو لە ژوورەکە ڕۆشتمە دەرەوەو چووم بۆ لای دکتۆرەکە تا بزانم چ دەرمانێک بۆ جۆنگکوک بەکار بێنین!
-لە ژووری جۆنگکوک-
یونهوا: ن/ت لە شەرمان ڕۆشتە دەرەوە*بە پێکەنینەوە*
دایکی جۆنگکوک:چۆن دەزانی؟
جۆنگکوک:چونکە وەک تاماتە سوور ببویەوە
دایکی جۆنگکوک: قۆڵت بێنە بزانم *تیشێرتەکەی بۆ جۆنگکوک ڕاگرتبوو تا دەستی تیا بکات و لەبەری بکات*
جۆنگکوک:ئای خۆ دڵم ئیسراحەتی کرد*مەبەستی ئەوە بوو کە لە جلی نەخۆشخانە ڕزگاری بوو*
*لە دەرگا دررا یونهوا وتی فەرموو*
ن/ت:ئاهـ ببورن بەڵام ئێستا کاتی ڕۆشتنە*حەرەبانەیەکی لە دەست بوو لەگەڵ حەلاگەیەک دەرمانی تیا بوو*
جۆنگکوک:نەکەی بڵێی دەبێت من سواری حەرەبانە بم!
ن/ت:زۆر زیرەکی زوو زانیت کە دەبێت لەسەری دانیشی!
جۆنگکوک:نا تکایە من دەتوانم بە لێیەکانم بڕۆم!
ن/ت:نا ناتوانی وە دکتۆرەکەش وتی نابێت هە قاچەکانی بڕوات جارێ!
جۆنگکوک:*ویستی لەسەر قاچەکانی بوەستێت بەڵام ئازارێکی زۆری هەبوو خەریک بوو بکەوێت بەڵام خۆشبەختانە ن/ت جۆنگکوکی گرتەوە و بە یارمەتی یونهوا جۆنگکوکیان لەسەر حەرەبانەکە دانا*
ن/ت:هاهـ خۆ وتم نابێ هەستی ، ئامادەن بڕۆین؟
دایکی جۆنگکوک:بێگومان کچم
یونهوا : ن/ت لێخوڕە
جۆنگکوک:سەیرکەن کچینە خیرای نەکەن!*مەبەستی لە حەرەبانەکە بوو*
یونهوا :هیهی کەتیتە بەر دەستەکانم جیۆن جۆنگکوک!
ن/ت:دە یونهوا کەست بینیوە وا لە نەخۆش کات ؟ واز بێنە با بڕۆین!
یونهوا:ئاییی ن/تت
دایکی جۆنگکوک:ن/ت ڕاست دەکا یونهوا بابڕۆین
*ن/ت حەرەبانەکەی جۆنگکوکی پاڵ دەنا بە هێواشی! بۆ ئەوەی ئازاری پێ نەگا! دواتر لە نەخۆشخانە هاتنە دەرەوە بەرەو ئۆتۆمبێلێک چوون کە شۆفێری تیا نەبوو بەڵام ن/ت سویجێکی دەرهێناو دەرگای ئۆمتۆمبێلەکەی کردەوە.
جۆنگکوک:ئەی کوا شوفێر؟
ن/ت:ئەمڕۆ شۆفێر منم!
جۆنگکوک:نەخێر ئیتر خۆ تۆ مۆڵەتی شۆفێریت نییە !
ن/ت:کێ وتی نیمە؟*دەرگای کردەوەو حەرەبانەکەی لە دەرگاکە نزیک کردەوەو تۆزێک جۆنگکوکی بڵند کرد و یونهوا لەنێو ئۆتۆمبێلەکە جۆنگکوکی ڕاکێشا!
یونهوا:ئاهـ جۆنگکوک بۆ ئەوەندە قورسییی
جۆنگکوک:ئیتر من زەخمم!
دایکی جۆنگکوک:تکایە ئەوەندە بۆڵە بۆڵ مەکەن!*کاتێک چووە سەکن دانیشت وتا تەنیشت شۆفێر وە یونهوا و جۆنگکوکیش لە پشتەوە!
-Jungkook's pOv -
من هەر بەڕاستی ئاشقی ئەم کچەم! نەیهێشت یونهوا بە خێرای حەرەبانەکە پاڵ نێ خۆی پاڵی نا بەهێواشی تا ئازارم لێ نەگات کاتێک سواری ئۆتۆمبێلەکەشی کردم زۆر بە نەرمی دەستی لێم دا تا برینەکان و جەستەم ئازار نەچێژن! ئێستاش باوڕ بە چاوەکانم ناکەم ئەو جوانکیلەی پێشم ئۆتۆمبێل بە هێواشی لێ دەخوڕێ هەر ناتوانم چاوەکانم لەسەری لادەم چاوەکانم هەر لەسەری بوون تا ئەو کاتەی کە وتی گەشتینە ماڵەوە کات بۆ وا زوو ڕۆی! هەمویان هاتنە خوارەوە لە ئۆتۆمبێلەکە جگە لە من کە ماتوان بە تەواوی بەهۆی ئازار لەسەر قاچەکانم بڕۆم! بەڵام خۆشحاڵانە جوانکیلەکەی من دەرگای کردەوە بە ڕوویەکی گەشەوە بەرەو ڕووم هاتوو منی لە باوەش کردوو هەڵی گرتم وە یونهواش قاچەکانمی هەڵگرت! و لەسەر حەرەبانەکە دایان نامەوە! دواتر ن/ت پاڵی نام بۆ ماڵەوە لە هۆڵەکە هومومان بیرمان لەوە دەکردەوە کە چۆن من ببەنە سەرەوە لەو پەیژانە؟!
دایکی جۆنگکوک:ئای بەختی ئێمە باخەوانەکەش ئەمڕۆ لێرە نییە تایارمەتیمان بدات !
ن/ت:تاکە ڕێگە ئەوەیە لە کۆڵی کەین و بیبەینە سەرەوە!
جۆنگکوک:پشتت ئازاری پێدەگا!
ن/ت:ئەی هەر لێرە دەمێنیەوە؟یونهوا تۆ قاچەکانی بڵند کە منیش لە کۆڵی دەکەم باشە!
یونهوا : باشە دەی با هەڵی گرین
                         -Jungkook's pOv-
هەر بەڕاستی خەمی ن/تمە چۆن دەتوانێت من لە کۆڵ بکات ؟دڵنیام پشتی ئازاری پێ دەگا هات لە پێش من دانیشت و پشتی لە من بوو وتی دەستەکنت بێنە دەستەکانم بردوو بەسەر پشتی ن/ت بردبومەوە چەناگەم لەسەر ملی ن/ت چەسپ ببو لە دواوەش دایکم و یونهوا قاچمیان گرتتبوو بڵندیام دەکردم! لە دوای ئەوەی ن/ت وتی یەک-دوو-سێ! منی بڵند کرد هەستم دەکرد کە ئازاری زۆرە بە زۆری خۆی گرتووە بەڵام چیم لە دەست دێت ؟ هەنگوا بە هەنگوا دەڕۆیشتین لەسەر قادرمەکان هەناسەم بەر ملی ن/ت دەکەوت بۆنی قژی بۆنی ملی! مرۆڤ مەست دەکات! هەر بەڕاستی ن/ت مرۆڤە؟ چۆم دەتوانێت ئاوا باش بێت؟ سەیری ڕوخساریم دەکرد کە وای دەردەخست ئازاری نییە کە منی هەڵگرتوو ! خۆشحاڵانە گەشتینە ژوورەکەم بە هێواشی منی لەسەر سیسەمەکم دانا کە هێشتا لە نێو باوەشی بووم دەستی لە ژێرم پشتم بوو منیش پاڵ کەوتبوم چاوەکانم چاوەکانیانی دۆزیەوە! نوقوم ببومە دونیای چاوە ڕەشەکانی! دەبێت هەبێت لەم هەستە خۆشتر گەر یونهوا لێمان تێک نەدا!
یونهوا:ئحمم هاتبوم بڵێم ئەندامەکان وتیان بۆ نانئ ئێوارە دێنە لات جۆنگکوک
جۆنگکوک:باشە سوپاس کە پێت وتم!*شوکر بۆ خوا یونهوا ژوورەکەی بەجێ هێشت! تەنیا من و ن/ت ماینەوە !
ن/ت:ئا ئێستا ئەبێت دەرزی لە قۆڵت بدەم!*دەرزیەکەی لە دەست بوو ئامادەی کردبوو قۆڵی جۆنگکوکی هەڵکرد!* ئامادەی*سەیری چاوەکانی کرد !*
جۆنگکوک:بێگومان!*لە نیگایەکانیدا نقوم ببوم! کە بە جچەند نەرموو نیانانە دەرزیەکەی لێدا هیچ ئازارێکی نەبوو بە دەستەکانی ئەو!
ن/ت:تەواوو ئازاری هەبوو!؟*بە زەردەخەنەوە*
جۆنگکوک:ناهـ ئازاری نەبوو چونکە تۆ دەرزیەکەت لێدام!
ن/ت:چ شۆربایەک دەخۆی بۆ نانی ئێوارە؟
جۆنگکوک:شۆربای قارچک🥺👈🏼👉🏼!
ن/ت:باشە کەواتە من دەچمە خوارەوە هەر شتێت ویست بانگم بکە
جۆنگکوک:باشە بي خەم بە *ئەم باشەیەم خۆزگە نەخێر دەبوو! چونکو حەز ناکەم بەجێم بهێڵێت! ڕۆشتە دەرەوە و دڵخۆشی ژوورەکەشی لەگەڵ خۆی برد منیش سەیری حەو دیمەنەی دەرەوم دەکرد کە لە پەنجەرەکەوە دیار بوو! دوای نیو کاتژمێر زیاتر گوێم لە دەنگی دەرگا بوو
جۆنگکوک::فەرموو؟
کەسەکان : سوپڕایززززززز
جۆنگکوک:ئااا دڵخۆشبووم بە هاتنتان بەخێر بێن براکانم!
ئەمدامەکان : زۆر سوپاس
جین:دەبینم باشتری بچکۆل
جیمین:چۆم باشتر نابێت!*چاوێکی لە جۆنگکوک قوچاند!
نامجوون :ئای کوڕینە فەقیرە هێشتا بە تەواوی چاک نەبۆتەوە بۆنوان!
جۆنگکوک:ئەرێ بەڕاست من بۆوام لێهات؟
شوگا:واتا هیچت بیر نایێت؟
جۆنگکوک:تەنیا ئەو ساتەم لە بیرە کە سەرکەوتمە سەر ئۆتۆمبێلەکە لەگەڵ ئێوە! ئەگینا هیچی ترم بیر نییە!
شوگا :توشی ڕووداوی ئۆتۆمبێل هاتین باڵهەرگرێک خۆی پیادا کێشاین ئیت ئاوا بوو
جۆنگکوک:هاهـ هیچ ناکەوێتەوە بیرم!
جەیهۆپ: زۆر بیر مەکەرەوە براکەم گەر بیرت نایێتەوە کێشە نییە!
*هەر بەردەوام بوون لە قسە کردن تا لە دەرگا دررا*
جۆنگکوک:فەرموو؟
دایکی جۆنگکوک:ئا کوڕەکانم وەرن نانی ئیوارە ئامادەیە!
جین:ئێستا دێین دایکە گیان *وەک خۆشەویستیێک و ڕێزێک ئەمدامەکان بە دایکی یەکتر دەڵێن دایکە!*
نامجون دەی کوڕینە با بڕۆین نان بخۆین!
*ئەمدامەکان بەرەو دەرگاکە ڕۆشتن!
جۆمگکوک:هێی ئەی من؟؟؟؟؟🥺
تای : خۆ ئێمە ئەو کەروێشکەمان لە بیر کرد کێ لە باوەشی دەکا؟
جـەیهۆپ: من لە کۆڵی دەکەم *لە جۆنگکوک نزیک کردەوەو لە پشتی خۆی کرد*ئاهـ جۆنگکوکییی زۆر قەڵەو بوی!*بەهەر جۆرێک هێت هۆبی جۆنگکوکی بردە خوارەوەو لەسەر یەکێک لە مێزەکان داینا!
جەیهۆپ:وابزانم ئەمشەو خەو ناچێتە چاوەکانم!
جۆنگکوک:ئێ خۆت ویستت لە کۆڵم کەی
شوگا:خۆم برسیمە ئەو خواردنە خۆشانەش لە بەردەممن تکایە ئەو دەمەقاڵێیە ببڕێنەوە!
جین:ڕاست دەکی شوگا ئەو خواردنانە زۆر خۆش دیارن دەستەکانتان خۆش*مەبەستی ن/ت و دایکی جۆمگکوک بوو چونکە بەیەکەوە خواردنیام دروست کردبوو*
جۆنگکوک:نەخێر تاکیە واتا ئەو خواردنە خۆشانە هەبن من شۆربا بخۆم؟
یونهوا:ئهم*بە ئەنقەست سوقی جۆنگکوکی دەکردەوە و خواردنی دەخوارد*
جۆنگکوک:های یون ئەم کردارانە مەکە!!!*وەک ئەوەی بگریت*
*ئیتر هەموویان نانەکەیان خوارد و نامجون جۆنگکوکی بردەوە بۆ ژوورەکەی خۆی و دواتر ئەندامەکانیش ڕۆشتنەوە تەنها جۆنگکوک و یونهوا و ن/ت دایکی جۆنگکوک مانەوە  دواتر دایکی جۆنگکوک چوو خەوت ن/ت چوو بۆ ژوورەکەی جۆنگکوک!
ن/ت:*تەق تەق*
جۆنگکوک:فەرموو
ن/ت:ببورە بەڵام پێویستە دەرمانەکانت بخۆی*لە کاتێکدا پەرساغێکی ئاو لە دەستی بوو لەگەڵ پاکەتێکی دەرمان لە جۆنگکوک نزیک بویەوەو یارمەتی دا تۆزێک هەڵسێت تا بتوانێ دەرمانەکان بخوا!
جۆنگکوک:زۆر سوپاس*دەرمانەکانی خوارد*
ن/ت:شایەنی نییە
جۆنگکوک:لە کوێ دەخەوی؟
ن/ت:لای یونهوا دەخەوم ، ئا هەرشتێکت پێویست بوو بانگم بکە باشە!
جۆنگکوک:ئهم بێ خەم بە
*ن/ت ژوورەکوی جێ هێشت و چووە لای یونهوا*
یونهوا:یەییی لە کۆتایدا لای من دەخەوی*بازی دەدا لەسەر سیسەمەکە*
ن/ت:ههههه دابەزە دەکەوی!*بە پێکەنینەوە*
یونهوا:ئەوە یەکەم جارمە یەکێک لە هاوڕێکانم لام بخەون!*زەردەخەنە لەسەر لێوەکانی نەمان و لەسەر سیسەمەکە دانیشت*
ن/ت:*لای یون دانیشت*سەیرکە یوون ! نابێ ئاوا ڕەش بین بی هەم بیر لە ڕابردوو مەکەوە هەر نەبێ ئیستا من لەگەڵتم! هم
یونهوا:*ئامێزی لە ن/ت دا* سوپاس ن/ت سوپاس بۆ هەموو شتێک!
ن/ت: شایەنی نییە من هەمیشە لەگەڵتم
*ماوەیکی زۆر بوو ن/ت و یونهوا دەکرد تا کاتێ یون وتی خەوم دێت و دەخەوم ن/ت دەیویست بخەوێت بەڵام لە ناکاو نامەیەکی بۆ
هات لە جۆنگکوکەوە!
____________{کۆتای پارتی چل}__________
هیوادارم ئەو لارتەشتان بەدڵ بوبی🪶🤍
تکایە ڤۆت بکەن ڤۆتینگۆ وەدەکا بەردەوام بم!!!!
وە شتەک پێش ئەوەی تەواو بم چیرۆکەکی دیم لە مێشکە زۆر خۆشە لەسەر کامە ئاندام بی؟
ڤۆت - کۆمێنت - فۆڵۆو

خۆشەویستی||♾||✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin