◄ [MP:2] - BÖLÜM 06 ►

642 100 47
                                    

(Bilgilendirme: Takım elbiseli bir adamın viski içtiği gifidir.)

👁‍🗨: "Küçük bir kandırmaca

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Küçük bir kandırmaca."

[x]

Taehyung viskisini içtikten sonra bardağı komodine koyarken ayağa kalktı ve dolaba doğru ilerledi.

Gecenin müthiş saatleri yaklaşıyordu. 8'e geliyordu saat ve geç kalmamalıydı.

Dolabından aldığı barmen takımını yatağa serdi ve kapakları kapattı. Gömleğini, altına kumaş pantolonunu, üzerine kot yeleğini giydikten sonra koyu kırmızı renk kravatını da taktı ve saçlarını dağıttı.

İyi bir oyuncu olarak, tam bir barmen gibi görünüyordu.

Hafif bir tebessüm etti aynadan kendisine doğru, ardından da kahverengi deri ayakkabılarını giyerek uzun siyah paltosunu giydi ve yaka kartını taktı.

Kartı özel olarak çıkarttırmıştı.

Merdivenlerden inerken paltosunun kemer kısmını düzeltiyordu. Kendisinin geldiğini fark eden Seokjin ayağa kalkarak ıslık çaldı. "Kılık müthiş."

Taehyung 'Öyle,' dercesine başını hafif yana eğip mimikleriyle konuşurken arka koridordan Namjoon gelerek kendisine baktı. "Hani, hazır mısın?"

"Evet." Arkasını döndüğünde Namjoon şöyle bir kontrol etti. "Güzel, kulübe geç de biz de geliriz şimdi."

Taehyung başıyla onaylayıp villadan dışarı adımı attığında yüzüne esen soğuk, onu titretti.

Bu gece, genç kızın yüzünü bir daha görecekti.

Onun başından beri bir ajan olduğunu biliyordu. Ama buna rağmen...

Bilmesine rağmen...

Taehyung kararlılıkla yutkunarak başını iki yana sallayıp düşüncelerinden ayrıldı ve siyah mercedes arabasına binerek çalıştırdı ve gece kulübüne doğru yola çıktı.

Erken varmalıydı, kulübün barmeniydi ve mekan sahibinden bir çalışan (!) olarak azar işitmeyi istemezdi.

Kulübün önüne geldiğinde arabayı valeye verip hızla içeri girdi ve paltosunu çıkarırken saçlarını düzeltti. Bar masasına girdiğinde korumalar geldi. "Geciktin."

"Aslında," saatine baktı Taehyung. "Tam da vakti."

Korumaya baktığında genç adam dirsekleri üzerinde doğrularak bardan çıktı ve Taehyung yüzündeki gülümsemeyi sildi.

Gece başlıyordu.

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin