Még az álmaim fogságában nem igazán tudja az agyam értelmezni a hangokat. Se azt, hogy ki a forrása vagy mi. Lassan nyitogatom a szemem és az első dolog, amit meglátok az egy összehajtott póló és nadrág. A fejemmel egyvonalban az éjjeliszekrényen pedig egy frissen főzött kávé.
-Jó reggelt vagy inkább napot... fél tizenkettő lesz 5 perc múlva. Ha nem akarsz elkésni akkor kellj fel. – adta parancsba Harry, aki már teljesen felöltözött. Most komolyan, hogy kell mindig hamarabb, mint én?! Igaz én nem nagyon szoktam korán kelni. Ásítozva nyúlok a telefonomért. Ahogy feloldom a telefonom ismét mosolyra húzódik a szám. Hajnalban Harry üzenetéből nem léptem ki így még most is ez villan fel először a telefonom képernyőjén.
***
Már elmúlt dél. Idegesen dobozok a lábammal. Harry már kétszer rám szólt érte, de annyira ideges vagyok, hogy nem tudom abba hagyni. Az asztalon lévő ital lap szélét is meggyűrögettem már. Amikor megérzem Harry tenyerét a combom közepén minden cselekvést abba hagyok. Meg sem merek mozdulni csak várom, hogy levegye a kezét rólam, de ez nem következik be. Nyilvánosan fogdos és még csak egy kicsit sem zavarja?! Mit csináljak? Megpróbáltam egy kicsit feljebb ülni, de ő még feljebb csúsztatta a kezét. Amikor megláttam Greget szinte megkönnyebbültem. Távolabb húzódtam Harrytől. Greg szinte még lesem ült, de én már neki szegezem a kérdéseim.
-Honnan tud ennyit rólam és a családomról? – kérdeztem majd Greg előrébb hajolt.
-Greg Horan nyomozó vagyok. Lassan több, mint 5 éve nyomozok Mr. Sirett után. Ha valaki üzletet köt London legnagyobb maffiózójával arról sokan tudnak. Vannak forrásaink így a hírszerzőink fülébe jutott az édesapja és a Koenigsegg. – magyarázza kimérten Greg. Harry kíváncsian dől előre majd felkönyököl az asztalra.
-Honnan tud arról, hogy ellopták az autót? – kérdezte gyanakodva Harry.
-Mindig történik valami az áruval. – mondja nekem pedig a szívem majd kiugrik a helyéről. Ez az egész a családom ellen volt? Csak azért, hogy csődbe menjünk?!
-Ezt, hogy éri? Mi haszna vannak Sirettnek ebből?
-Mr. Sirett szerinted, hogy ilyen gazdag? Üzletet köt majd valami „véletlen" folytán baleset éri az árut. Így Sirett a megbeszélt összeg dupláját szakítja. Mivel az üzleti partner csődöt mondott így sajnálat gyanánt többet fizet. Igazából nincs is más esélye az üzlettársnak vagy fizet vagy meghal. Ezt tudomásom szerint elégé nyomatékosan közlik az emberrel. – persze, hogy apám az egyik ilyen balek, aki képes volt üzletelni egy alvilági emberrel... Egyre kevésbé érzem, hogy van bármi esélyünk.
-Akkor a kocsijukat Mr. Sirett egy embere rabolta el? Van bármi esély arra, hogy időben vissza kapják? – kérdezte Harry. Ez már majdnem olyan mintha aggódnak értem és a családomért. Valamiért tetszik ennek az illúziója. Mintha valakinek számítanék...
-Van. – sóhajtott majd a széket közelebb húzta az asztalhoz. -Két esély van erre. Egy. Ha valami csoda folytán a versenynek hamarabb vége lesz és te nyersz. Nyerhetsz, de nem azzal a vacakkal.
-Semmi baj a kocsival! – fonta keresztbe a karját idegesen Harry.
-Jó kocsi csak nem ide! Figyelj Louis remélem te és a családod is tisztában vagytok azzal, hogy a Nissan sehogy nem győzni le a Koenigsegget. Valami sokkal komolyabb kocsit kell a segge alá raknotok, ahhoz hogy nyerjen. – Greg csak mered rám és a szemembe néz. Tudom, hogy keresnünk kell egy új autót Harrynek, de honnan?
YOU ARE READING
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
FanfictionMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.