3. Muffins

10.2K 177 4
                                    

Ráno mě probudil, sluneční paprsky které pronikly dovnitř obrovský oknem jelikož jsem nezatáhla závěsi.
No vlastně jsem včera úplně vytuhla.
Proběhnu chodbou do šatny a vezmu si čisté oblečení. Když Vyjdu James zrovna vychází z koupelny, jen v šedých teplákách. Kurevsky dobrá prdel. „Ale dobrý ráno " zachraptí, sexy hlasem a otočí se. Myslím že mi teče slina. Lilith vzpamatuj se kruci. Znáš ho asi den a už jsi zněj hotová. „Dobrý" řeknu a Sklopím pohled dolů aby neviděl mé červené tváře. Slyším uchechtnutí a pak kroky, naštěstí se vzdalovali. A krásný výhled na jeho zadek a v těch šedých teplákách, bez trika. Myslím že mám v kalhotkách rybníček. „Víš že cítím že se na mě díváš" řekne pobaveně. Nic neříkám a radši zmizím do koupelny. Udělám ranní hygienu a oblékla si černý crop top a šortky ve stejné barvě. Vlasy si dám do volného drdolu. Bosa sejdu po studených schodech, po Jamesovy ani stopa. Um co bych mohla udělat na snídani, domácí muffiny. Tak jo kde co je? Tohle bude těžší než jsem si myslela. „Copak hledáš prcku? " zasměje se James. Stojím na židli a prohledávám skříňky s různými surovinami. „Kde máš cukr prosím tě" otočím se na židli a přitom málem spadnu. „Opatrně, radši pojď dolů " přejde ke mě a chytne mě za boky a sundá dolů. Pod jeho dotykem mnou projede ten příjemný elektrický výboj.
„Dívej tady, copak kuchtíš? Sam mě upozornil že ráda vaříš a pečeš " vezmu si od něj cukr, odměřím a nasypu do těsta. „Muffiny " vyměním sním rychlí oční kontakt, ne doopravdy do těch očí bych se mohla dívat furt. Je ledabyle lokty opřený o kuchyňskou linku a pozoruje každý můj pohyb. Pomalu začnu míchat těsto, lepší by byl mixér. Jemný smích, dotyk na mém rameni. „Tohle bude lepší ne?" řekne tak blízko mého ucha, cítím jeho teplý dech na krku a tu jeho krásnou vůni. Trochu se zachvěji, když mi přejede nosem po krku. Na linku položí mixér. „J-jo bude" zakoktala jsem se, mé tváře nabrali červenou, lehce mi prstem předjížděl po ruce. Vyskočila mi husí kůže když se prsty dotkl místa kde končí rukáv. Začínám z něj vlhnout, všimne si mého trhavého dechu. Najednou přestane a prostě si odejde sednout na gauč.

„Kurva to pálí! " zařvala jsem když jsem se omylem dotkla plechu s muffiny. Rychle si pustím na prsty studenou vodu, štípe to a zároveň krásně chladí. „Copak to slyším prcku? Slušné holky by neměli takhle mluvit" vyjde z pracovny. „Copak se stalo? " stojí za mnou, svou hlavu si lehce položí na tu moji. Jednu ruku přemístí na odhalení bok. Čímž mi způsobí husí kůži po celém těle zároveň mnou projede vlna horka. Druhou rukou mě jemně uchopí za popálené prsty. „Ty jsi ale trdlo, budeš mít pěkný puchýře " Moc jsem nevnímala to co říká, vnímala jsem jeho. Jeho velké těle které na mě bylo lehce namáčklé, jeho hlavu opřenou o tu moji, jeho vůni, jeho ruku na mém boku. Prudce mě otočil a vysadil na kuchyňský ostrůvek.
„Co děláte?" ozval se hlas za náma. Moc známí hlas. Bráška!!. „Blášká" zašišlu, seskočím dolů a skočím Samovi do náruče. Chytit mě pro něj nebyl problém jelikož jsem vážila míň jak 50 kilo. „Ahoj" pevně mě obejme.
„Čus, Lilian pojď jsem " Řekne James a v rukách drží mastičku na popáleniny.
Jenže bráška mě nepustí, ale odnese mě a posadí na stejné místo jako předtím James. „Ty jsi pako" pohladí mě po hlavě když si všimne mých prstů. „Ale máš je dobrý " dodá bráška s plnou pusou. „Dík" řeknu a pozoruji ho jak se cpe. Bez problémů najde talíř a začne na něj dávat muffiny, mezitím James se postará o mé prsty. „Hotovo"  pronese spokojeně James. „Děkuju Jamesi " dám mu letmou pusu na tvář jako poděkování a seskočím dolů abych si mohla vzít taky muffin. Jenže to by nebyl můj starší bráška. Vezme talíř a zdvene ruku s talířem nahoru takže já tam nedošáhnu. „Musíš vyrůst, prcku" zasměje a James sním. „Ale to by jsi pak už nebyla moje malý pivo vlastně" řekne bráška, další nával smíchu na můj účet. Udělám uraženou a začnu odcházet z kuchyně.
Moje nohy se ocitnou ve vzduchu, čekala jsem, že to bude bráška ale ten kdo mě nesl byl James. Zvedl mě nahoru tak abych v pohodě dosáhla na muffiny a jeden si vzala. Místo toho aby mě položil mě posadil na vysokou barovou židli. „Mňam, máš to dobrý " olízne si rty. To bylo kurevsky sexy. Úplně slyším jak by mě pokáral za to sprosté slovo. „Děkuji, chtělo by to kakao" zakousnu se do výborného muffinu. „Jak si maličká přeje, Same dáš si kávu? " zeptáme se Sama. Maličká lepší oslovení fakt nemá. Je pravda že když si stoupne ke mě nešahám mu ani po prsa. „Jo dám" Sam si sedne vedle mě. „Studený prosím " usměje se a podá mi kakao. Sobě udělal kávu stejně Samovi....

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat