" Bölüm şarkısı : son feci bisiklet - bu kız "
🌙🌙🌙
Sabah yatağımın yanındaki yatakta uyandım kafam zehir gibiydi. Çisem benim yatağımda yatarken bende kendim için yere bir yatak yapmıştım. Kafamı kaldırıp Çiseme baktım.hâlâ uyuyordu. Dün gece eve biraz geç gelip sabaha karşı anca uyuyabilmiştik. Ama çokta eğlenceliydi.
Usulca yatağımdan kalkıp baş ucumdaki telefonumu elime aldım.ve saat'e baktım.saat öğlen ikiye geliyordu.telefonu cebime koyup banyoya girip rutin işlerimi hallettim.
Banyodan çıktığımda direk mutfağa gitmiştim. Masa kuruluydu. Üzerinde bir not vardı. Annemden ' size afiyet olsun biz çıkıyoruz bir iki saate döneriz ' diye masaya baktığımda yok yoktu ama gelde şimdi bizim bu uykucu tayfayı uyandır . Telefonumu cebimden çıkarıp Ozana mesaj attım.tabi ne kadar duyarsa . Şimdi odalarına gitmek Gökhan varken biraz ayıp olurdu.
Ozana mesaj atmıştım ama tabiki görmedi. Misafir odasından yavaş yavaş sesler gelmeye başlayınca bende bakışlarımı oraya çevirdim. Ozan kalkmıştı. Şaşkın şakın etrafa bakarken benim odamın kapısına gelmesi ile mutfağın kapısından ona seslendim.
" Pişt yakışıklı " kafasını kaldırıp arkasını döndü bakışları beni bulduğunda yanıma gelmişti.
" Günaydın hanımefendi " deyip yanağımdan öpmüştü.
" Günaydın beyefendi " dedim. Bende
" Nasıl rahat uyuyabildiniz mi ? " Dedim.
" İdare eder Gökhanla ne kadar rahat uyunursa işte "
" Ayıp oluyo ama ne rahatsızlığımı gördün " Gökhan odadan çıkıp Ozana söylenerek yanımıza geldi.
" Ne rahatsızlığını görebilirim ki kardeşim horlamanın dışında " diye açıklama yaptı. Ozan da
" Bana diyene bak ya , asıl varya ben uyuyamadım senin gürültünden "
" He kardeşim he " deyip şakalaştılar. Bende onların bu haline güldüm.
" Hadi siz geçin masaya bende Çisemi çağırıp geleyim "
" Fatma teyzeler yokmu ? " Dedi Ozan
" Yok onlar çıkmışlar bir iki saate geliceklermiş "
" He tamam "
Onlar masaya oturuken bende odama gidip Çisemi uyandırdım. Oda gelince hep beraber kahvaltımızı etmeye başlamıştık.
" Aşkım gruba gelen mesajları gördün mü ? " Dedi Ozan çayından bir yudum alıp
" Yok görmedim ne olmuş ? " Dedim merakla
" Kampı iki hafta ertelemişler "
" Aa neden ki ? "
" Bilmiyorum ki öğreniriz nedenini yakında " deyip kahvaltısını yapmya geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kanunu Yok|OZAY
Romance" ... Aşkın kanunu yok , kanunları biz yazıcaz Ayşegül ... "