Mucize: Uğur Böceği Ve Kara Kedi Script

805 23 32
                                    

Öhöm upuzun isim. Aga birisi istemiş ta altı gün önce ben yeni gördüm ya. Kusura bakma lütfen 🥺🥺. O zaman şimdi Mucize için script hazırlayalım.
Ben kendi kafama göre örnek hazırlayacağım siz istediğiniz yerleri değiştirirsiniz.

İsmim: Mariana Gold (İsim bulamadım aga ama bence çok asil oldu jsjsksjdjd)

Kimlik bilgilerim: (Yani yaşınız, doğum tarihiniz, ananız babanız varsa gardaşınız, doğduğunuz yer falan tek tek yazmaya üşendim)

Okulum: (Yani ben olsam bizimkilerin lisede okurdum (Aga lisenin adını unuttum).)

Kwamim: (İstediğinizi olun aga. Uğurböceği, Karakedi, Ejderha, Yılan fark etmez sizin kararınız)

Güvenlik Dr: Ölümsüzüm, sakatlanmıyacağım, iyileşme gücüm yüksek, derslerim mükemmel, okuldan atılmayacağım, kimse ben istemeden sırrımı öğrenemeyecek, mucizemi kaybetmeyeceğim, kwamim hastalanmıyacak vb. (Bunun amacı şu. Şimdi orada ölmek, sakatlanmak vb. istemessiniz değil mi? Ne de olsa süper kahraman/ kötü olacaksınız. Yani kısaca güvenlik önlemleri.)

Dövüş yeteneklerim: (Ya Karate, Wushu falan gibi dövüş sanatı/ları bildiğinizi yazabilirsiniz. Reflekslerinizin iyi olduğunu, 6. hissinizin kuvvetli olduğunu, stratejik zekaya sahip olduğunuzu yazabilirsiniz. Size kalmış.)

Klon:
Zaman:
Geri dönüş şifresi:
Uyanacağım yer:

Bunlar için diğer script örneklerini inceleyin. Çünkü her script yazdığımda eksiklerim oluyor. Yani bir script örneğine yazıyorum diğerine yazmayı unutuyorum. Umarım az çok kafanda bir şekil oluşmasını sağlamıştır.

Sağlıcakla kalın.

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin