Visą kelią abu tylėjom. Per radiją grojo muzika ir jokių kitų garsų nebuvo. Pagaliau jis sustojo prie mano namo.
- Taigi mes čia,- šypsojosi Niall.
- Aš labai atsiprašau,- nebegalėjau laikyti.
- Už ką?,- sutriko Niall.
- Už vakar.
- O kas buvo vakar?
- Am... Na... Mes kaip ir pasibučiavom.
- Ou... Aš nepamenu, bet maldauju niekam nesakyk,- mane tai labai šokiravo. Jis nenori, kad kas nors apie tai žinotų?
- Kodėl?
- Na aš vakar ausiradau merginą, ji man tikrai patinka ir aš tikrai nenoriu sumauti visko. Tai nesakysi?
- Ne. Nusinešiu šią paslaptį į kapus. Ir tu.
- Mažylio pažadas.
- Oakay... Aš jau eisiu.
- Iki.
- Bye,- išlipau iš mašinos ir nuėjau į savo butą, o Niall išvažiavo.
Pasidėjau daigtus ir nusirengiau. Pažiūrėjau į laikrodį jau 09:32. Ugh! Reikia eiti nusiprausti ir pesirengti, o tada susiruošti į darbą. Kaip pamaniau taip ir padariau. Nusiprausiau, persirengiau ir susiruošiau į darbą. Isispyriau į aukštakulnius ir pasiėmusi rankinuką išėjau pro duris. Išėjau iš buto ir patraukiau mašinos link. Įlipusiį ją užvedžiau variklį ir pajudėjau iš vietos.
Atvykusi į vietą pasiatačiau mašiną ir nupėdinau iki lifto. Įlipau į jį ir prieš jo durims užsidarant kažkas šūktelėjo:
- Sustabdykit liftą!
Kadangi aš jame buvau viena neleidau durims užsidaryti. Vaikinukas apsikrovęs popieriais įlipo į liftą.
- Kelintas aukštas?,- paklausiau.
- 9.
- Man taip pat.
Tada jis patraukė popierius nuo veido tad aš galėjau matyti jo veidą.
- Nate?,- apstulbau.
- O sveika Tes.
- Ką tu čia veiki?
- Dirbu. O kaip tau atrodo?,- sukikeno.
- Aišku... Ir kuo gi tu čia dirbi?
- Fotografu. O ką tu čia veiki?
- Aš naujasis modelis.
- Aišku... Reiškia dirbsiu su tavim. Smagu,- nusišypsojo.
- Aha...,- tada liftas sustojo ir mes išlipom.
Paėjom kolidoriumi tiesiai ir jo gale buvo studija kurioje turiu fotografuotis ar ką ten daryti... Atidariau duris ir praleidau Nate apsikrovusį popieriais pirmiau. Mano vadovė su mumis pasisveikino ir pasiuntė mane persirengti nurodytais rūbais pas kitas merginas ir pasakė kad teks eiti podiumu. Oh well... Nuėjau į persirengimo kambarį ir įėjusi pasijaučiau žiaurei stebima. Vis dėl to aš nieko čia nepažystu ir visos akys tiesiog nukreiptos. Tada visos pradėjo šnibždėtis, o aš nuėjau į savo persirengimo vietą. Ten radau šviesiai violetinę, iki kelių suknelę ir violetinius aukštakulnius. Suknelė tiesiog nuostabi... taip pat ir bateliai. Greit apsivilkau ją bei batelius ir nuėjau į bendrą grimo kambarį kuriame prieš tai visos šnibždėjosi. Atsisėdau ant kedės ir mano grimuotoja (jei galiu taip ir pavadinsiu) pradėjo savo darbą. Ji žavi, jauna...
- Taigi tu naujasis modelis?
- Taip...,- atsidusau,- Aš Tes.
- Malonu. Aš Rachel.
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fanfiction* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...