(Simon Curtis - Dead To Me)
(Bilgilendirme: Viski gifidir.)
👁🗨: "Yalanlar basit bir günahtır."
[x]
Jimin arabayı durdurarak sokağı kontrol ederken Rose saçlarını düzeltti ve kendisine baktı. Jimin başını ona doğru çevirdiğinde ikisi de akıllarından geçen şeyin aynı şey olduğunu düşündüler. Olacakların zevkini düşünerek sinsice sırıttıktan sonra arabadan indiler. Jimin anahtarı valeye verip Rose'yi koluna takarak bara girdiğinde etrafa bakındı. Rose yüzüne ifade katarak oyunculuğunu konuşturmaya başladı. Tatlı bir gülümsemeyle mekanın ne kadar hoş olduğunu Jimin'e söylerken bar masasına doğru ilerlediler. Taehyung ikisini gördüğünde tebessüm etti. Jimin masaya vurdu. "Döktür barmen!"
Bar masasındaki müşteriler kendisini hiç umursamadan işlerine devam ederlerken Taehyung güldü. Rose etrafa bakındı ifadesizce. Taehyung'a baktı sorgularcasına. Taehyung bakışlarıyla sol tarafı gösterince Rose kaşlarını kaldırdı anladığını belirterek. Jimin önüne konulan viski bardağını dikleyip masaya geri koyunca Rose rolüne girerek kendisine baktı gülerek. "Çok içtin sanki?"
"Bana bir şey olmaz kraliçem." Dedi Jimin çapkın bir gülüşle. Rose kendisine gülerken dişleri arasından tısladı. "Yavaş mı içsen?"
Taehyung bakışlarını uzakta genç adamla konuşan Jennie'ye çevirdi anlığına. Ne konuşuyorlarsa hala bitmemişti şu konuşma. Jennie gülerek genç adamın omzuna vurup masaya geri dönerken genç adam koridora ilerleyip ortamdan kayboldu. Taehyung Jennie'yi hafif çatık kaşlarla izlerken Jimin'le Rose'ye seslendi. "Çıkın ve dans edin, dikkatini dağıtın."
"Jimin bar masasına geçsin, ben yaparım." Dedi Rose oturduğu sandalyeden kalkarken. Saçlarını savurarak dağıttı ve piste çıktı. "DJ, VER ORADAN MÜZİĞİ!"
Jimin bıyık altından gülerken Taehyung'la yer değiştirdiler. Rose son ses çalan disco müziğiyle kıvırtmaya başlarken Taehyung koridora doğru ilerledi ve ilk odaya girdi. Üzerindeki yeleği çıkarıp korumaların giydiği yelekten geçirdi üzerine. Saçlarını dağıtarak odadan çıktı.
Az bir mesafe vardı, avcı ve av arasında kapanması gereken.
[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]
"Evet, bakalım Jennie'nin tepkisi ne olacak... *Sinsi gülüşü*"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Action"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...