5

323 21 10
                                    

Musiałaś się szybko zdecydować, czy uciec czy nie. Wiedziałaś, że w każdej chwili może się pojawić jakiś z nich.  ,,Dobra, raz się żyje'' - powiedziałaś w myślach i próbowałaś wyjść po cichu. Udało ci się wyjść cicho zamykając drzwi za sobą. Sprawdziłaś jeszcze z lewej i z prawej strony czy przypadkiem kogoś z ich nie ma, teren czysty. Nagle, gdy byłaś trochę oddalona już od ich dormu zauważyłaś jednego z nich - Felixa.

Nie zauważyłaś, gdy on stanął za tobą. Nagle pociągnął cię za twój sweter.

- Gdzie ty sobie uciekasz hmm - Powiedział

- Ja? Nigdzie nie uciekam - powiedziałaś normalnym głosem chociaż, że w środku cię zżerał stres

- Puść mnie - powiedziałaś

- Skąd mam mieć pewność, że nie uciekniesz gdy cię puszczę hmm? - powiedział 

-  Nie ucieknę, obiecuję - skłamałaś ale on w to uwierzył

Nagle niedaleko pojawił się Bang chan. Zaczęli coś ze sobą gadać. Wykorzystałaś okazję, i zaczęłaś szybko uciekać.

- Ucieka, łapcie ją, nie pozwólcie jej uciec!- Powiedział głośno lider (bang chan) żeby każdy usłyszał

Biegłaś tyle ile się da, nie patrząc na to, że cię nogi bolą i w ogóle. Na chwilę ich zgubiłaś. Nagle usłyszałaś jak są już pobliżu. Próbowałaś chociaż na chwilę złapać oddech, zrobiło ci sie trochę słabo,ciężej ci się oddychało i trochę kręciło ci się w głowie, więc usiadłaś i podparłaś się drzewa które było obok.

JAKIŚ CZAS PÓŹNIEJ 

Obudziłaś się . Leżałaś na kanapie przykryta jakimś kocem. Nagle jeden z nich zauważył, że się obudziłaś.

- Oo.. obudziłaś się już. - powiedział któryś z nich

- Ty to jesteś? - powiedziałaś

- A no tak. Zapomniałem się przedstawić. Jestem Yang Jeong, ale mów na mnie I.N i jestem tutaj maknae.

- A ok. - powiedziałaś

- Zaraz ci dam jeść, bo ja i inni nie chcemy, żebyś znowu zasłabła z tego powodu. - powiedział I.N


Jakiś czas później wszyscy ci się po kolei przedstawili, i powiedzieli jaką mają role w swojej mafii i w dormie. Powiedzieli ci także, że będą cię teraz jak ,,oczko w głowie'' pilnować, żebyś nie uciekła. Na początku myślałaś, że oni są jakiś źli i nie mają swojej dobrej strony ale się myliłaś, nawet Felix i Hyunjin których na początku nie lubiłaś okazali się być nawet spoko. Z Felixem złapaliście wspólny język i się zaprzyjaźniliście, gdy zaczniecie o czymś gadać to nie potraficie przestać gadać. Oprócz z nim to jeszcze z Hyunjinem,I.N, i Seungminem udało ci się zaprzyjaźnić. 


Tydzień później (Poniedziałek)

Dzisiaj ma się odbyć pierwsza misja, w której weźmiesz udział chociaż, że większość uważa, że to jest dla ciebie zbyt niebezpieczne (bo w każdej chwili jakiś z innej mafii a tak dokładniej NCT może cię postrzelić czy coś, bo z tą mafią będzie trochę powiązane dzisiejsza misja). Ostatnio ktoś a raczej jakaś mafia zabrała wszystkim mafią wszystkie pieniądze. Twoim dzisiejszym zadaniem, o którym ci powiedział Bang chan, będzie odwrócenie jakoś odwrócenie ich uwagi, a oni spróbują jakoś odzyskać te całe pieniądze. Oczywiście nie tylko ty będziesz musiała odwrócić ich uwagę (bo jest ich tyle, że byś nie dała sama), pomogą ci w tym Minho,I.N,Seungmin i Chan. Bang chan, Hyunjin i Felix będa musieli się dostać jakoś do pomieszczenia, gdzie jest komputer i jakoś te pieniądze odzyskać. Wszyscy wiedzieliście, że  to raczej jest zły pomysł. Zdecydowaliście, że włamiecie się do ich dormu gdy ich wtedy nie będzie,  bo gdzieś wychodzą. 

Mój ideał. Felix x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz