(Bilgilendirme: Hologram yeşil kodların geçtiği bir giftir. -Anime-)
👁🗨: "Zaman geçer, vakit dolar ancak bazı şeyler geride kalmaktan zamanın hızına yetişemez ve asla geçmez gibi gelir."
[x]
Masaya doğru uzanan Jennie, viski dolu bardağını alıp yudumlarken Bay Lee konuştuğu adam ve eşine doğru güldü. O ara telefonu çaldığında kulağına götürdü ve birkaç dakikalık konuşmanın ardından aramayı kapatıp ceketinin iç cebine yerleştirirken ayağa kalktı. "Bir iki dakikalığına üst kata çıkmak durumundayım, müsaadenizle."
Jennie şaşırarak kendisine bakıp viski bardağını masaya bıraktı ve ayağa kalktı. Eşlere gülümsedikten sonra peşinden ilerledi patronunun. Üst kata çıktıklarında Bay Lee odasına girdi, Jennie kapının yüzüne kapanmaması için eliyle durdurup içeri sızdı. "Neler oluyor?"
"Hussan şirketinin yöneticisi Miss Growen buraya gelecek."
"Ne?" Jennie çantasını koltuğa atıp şaşırarak baktı. "Hussan markasının baş sahibi?"
"Aynen." Bay Lee gerilerek koltuğuna attı kendisini. Bir eliyle alnını kaşıdı. "O kadın her şeyde bir kusur bulur."
Jennie göz devirdi. "Abartmayın, o kadar da değildir."
Bay Lee sert bir bakış attı genç kıza doğru. "Öyle."
Jennie bakışlarını odanın içinde gezindirdi. "Eee, ne yapabiliriz?"
"Oyalamamız gerekecek." Bay Lee telefonunu eline alıp numara tuşladığı sırada kapı çalındı. "Gel!"
İçeri giren korumayı gördüklerinde önlerine döndüler. "N'oldu, sıkıntı mı var?" Diye sordu Bay Lee.
Taehyung başını salladı. "Bay Hwan aşağıda sizi bekliyor."
Bay Lee telefonunu kapatırken bıkkınlıkla kaşlarını kaldırdı. "Bir gitmedi o da!"
Jennie, ayağa kalkan Bay Lee'nin önünden yavaşça çekilince Bay Lee odadan dışarı çıktı. Taehyung kapıya doğru dönünce Jennie kaş çattı. "Bekle."
Başını genç kıza doğru çevirdi Taehyung duraksayıp. "Buyrun?"
Jennie elbisesinin askısını takarken yanına geldi ve kapıyı kapattı tek eliyle. "Adın ne senin? Sanırım yenisin, daha önce görmedim de."
Taehyung ifadesizce baktı. Genç kız elbisesinin askısını kopçağına takmaya çalışıyordu ve bakışları yerdeydi.
"V." Diyerek yanıtladı.
"Lee'nin sözü benim sözümdür. Benim sözüm de onun sözü. Yani, ona çalışırken bana da çalışmış oluyorsun." Jennie gıcık eden bir lafla hala elbisesinin askısını takmaya çalışırken V umursamadan başını salladı. "Olur."
"Şu askımı tak, sinir etti beni!" Jennie gerilerek arkasını döndü V'ye. Genç adam birkaç saniye baktıktan sonra bir adım yaklaşarak çıplak omuzları üzerinden ince askıları aldı ve aşağı doğru çekerek siyah dantel südyeninin kopçağına taktı. Parmakları ince saten siyah kumaş üzerine giderek elbisenin fermuarını yavaşça çekerken genç kız başını hafifçe yana doğru çevirdi ve baktı.
"Parmak uçların sıcak." Diyerek fermuarını takmayı bitirmiş genç adamın elini yakalayıp sırtından çekti yavaşça. V dikkatini saniyesinde dağıtarak kapıya doğru döndü. "İyi eğlenceler, Bayan Kim."
Odadan çıktığında Jennie arkasından baktı dudaklarını ıslatarak.
Yeni bir av belirmişti.
Kendisini avlayan bir av.
Tıpkı öncesinde kendisinin avlamaya çalışırken ona av olması gibi.
[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Acción"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...