Mikono'nun gözünden;
Biz okula başlayalı bir hafta olmuştu ve yurttaki odalarımız baya iyiydi.
Misono benim odamdan 2 oda uzaktı,ben eşyalarımı yerleştirirken biri kapımı çaldı,
"Gel!" Dememle içeri yeşil saçlı,çilli biri girdi;
"U-umarım rahatsız etmedim...benim adım izuku midoriya." Dedi ve elini sıkmam için uzattı.
Ben ise o'na bakmadan,
Evet,ne istiyorsun?" Diye sorduğumda
Midoriya şaşırmıştı,
"U-uummmm..ş-şey,b-ben özgünlüğünle ilgili bilgiler almak istiyordum...ama istemezsen giderim!ahahaah!"
Dediğinde o'na doğru dönüp,
"Bende bilmiyorum...annem öldü öleli özgünlüğümü kullanmaktan çekindim..ama umarım öğrenirim."
Dedim ve midoriya odamdan sessizce çıktı.(3 saat sonra)
Sonunda odam hazırdı!
((Burası benim odam jskdjwkdjd))
Son kez kontrol edip,kitabımı alıp odamdan çıktım.
Misono'nun kapısını tıklatıp,
"Hadi seni uyuşak!" Dedim kızgınca,
Misono'nun odasından kız sesleri duyunca anladım ki hemen arkadaş bulmuş bile...
İç geçirip yurttan çıktım ve bahçede güzel bir oturma alaı bulup kitap okumaya başladım...tâki,"Oi fazlalık!"
Yine mi bu!
Kitabımı okumayı bırakıp,
"Ne var?" Dedim kızgınca,bomba kafa bana doğru eğilip,
"Adım katsuki bakugou..sakın unutma bu ismi!" Dedi ve bana son kez bakıp gitti..
Nesi var bu çocuğun?!
Gözlerimi devirip kitabıma devam ettim...RRRIIIIIINNNNNGGGGGGG!
h-huh? Esnedim ve saate baktım...NE 1 SAAT UYUMUŞMUYUM!?
Hemen kalkıp okula doğru yol aldım.
"ABLLAAAAA!" Misono arkamdan koşarken ben umursamadan yoluma devam ettim,
Misono benim yanıma geldi ve kimlerle tanıştığını anlattı...birinin kulakları garipmiş,diğerinin ten rengi pembe,diğeride kurbağa gibiymiş...
Sonunda okula girince bizi bahçede beklettiler.
All might havalı bir giris yaptı ve konuşmaya başladı.
"Biliyorsunuz ki spor festivalleri yaklaşıyor,yani hepinizin 1 ayı kaldı,eh buda demek oluyor ki daha fazla çalışmalışınız...ozgünlüklerinizi daha detaylı öğrenmelisiniz...İYİ ŞANSLAR!" Dedi ve herkes içeri girmeye başladı.Misono bana uyarıcı bir bakış atınca gözlerimi devirdim ve sınıflarımıza girdik...yani 1A'ya...
((Yazar-chan;HIIIIII EVET BAYADIR YAZMIYORDUM AMA AILEVI SORUNLAR BLAH BLAH BLAH BLAH!
Herneyse...oylar ve yorumlar benim için önemli o yüzden..yamete kudasai~
🥰🥰🥰❤❤))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Welcome to ua high..!
Fanficugh niye buradayım hiç bilmiyorum ama kardeşim ve babam beni sonunda ua lisesine kayıt ettirdi. aslında shiketsu lisesindeydim ama neyse... adım mikono sataro...ve bu benim kahraman olma hikayem..