67°

446 8 2
                                    

V spoločnosti Ruby a šampanského sa noc nedá prežiť zle. Užívali sme si noc ako dvaja mladí ľudia plní túžby, ktorí sa navzájom neskutočne priťahujú. Ak by sme na ďalší deň nemali naplánovaný ten výlet, asi by sme ani nespali. V mojom veku sa ešte dá energia získať rôznymi spôsobmi. Išli spať okolo druhej. Budík som si nenastavoval, keďže som nemal ani tušenie, kam a kedy vlastne pôjdeme. Spoliehal som sa, že ma Ruby zobudí. A tak to aj bolo.

,,Stávaj, spachtoš!" zatriasla mnou a snažila sa ma prebudiť, no ja som nedokázal a ani nechcel rozlepiť oči.

,,Hmmm..." pritakal som jej zo spánku a vrátil sa do ríše snov.

,,Alex!" zatriasla mnou opäť a ráznejšie. Viditeľne som nereagoval, ale pomaly som sa zobúdzal. Ruby ma chytila za jednu ruku a pokúsila sa ma potiahnuť z postele. Hryzol som si do pery, aby som sa nezasmial a ďalej sa tváril, že spím.

,,No tak!" zvolala a posunula ma silou viac k okraju postele. Asi sa ma snažila zhodiť z postele. Stála nado mnou a presne to som chcel využiť. Druhou rukou, nie tou, za ktorú ma ťahala, som ju obkolesil a prudkým pohybom stiahol priamo na seba na posteľ.

,,Dobré ránko." zamrmlal som a lenivo rozlepil oči. Dopadla na mňa a rukami sa stihla podoprieť po bokoch mojej hlavy, aby ma úplne nezadusila.

,,Dobré ráno. Aspoň si už hore." šepla mi a pobozkala ma. Jednou rukou som ju zvieral okolo celého pása a druhou som jej držal pramienky vlasov na jednej strane, aby mi nepadali do tváre pri bozku.

,,Čo by sa stalo, ak by sme tu ostali?" zamumlal som jej do pier pomedzi bozky. Stále viac som ju k sebe tisol a práve kvôli tomu sa mi zaprela do hrude.

,,Nie, nie, nie! Dnes ideme na výlet. No tak! Nie si hladný?" opýtala sa ma a keďže na mne stále ležala, podložila si bradu svojou rukou na mojej hrudi a pozerala na mňa. Rozlepil som oči a pozrel sa s úškrnom na ňu.

,,Hladný som, ale jedlo nie je to, na čo myslím." šepol som.

,,Máme ďalšiu noc len pre seba, ale teraz už poď! Je deväť a musíme si pohnúť, aby sme všetko stihli. " pousmiala sa a ja som prikývol. Uvoľnil som svoje zovretie okolo jej tela a ona sa zo mňa rýchlo postavila, aby som si to nerozmyslel. Posadil som sa a rozospato si pretrel tvár rukami.

,,Kam teda ideme? Už sa dozviem?" spomalene som sa postavil a išiel do kúpeľne. Zatvoril som za sebou dvere, pretože som periférne videl, ako sa Ruby zatiaľ začala prezliekať v izbe. To by pre mňa bolo priveľké pokušenie.

,,Na loď. Daj si niečo letné, určite bude teplo. Môžeme ísť neskôr aj na pláž. Počasie je tu vždy neuveriteľné." zakričala mi cez zatvorené dvere. Vykonal som svoju rannú hygienu, opláchol som si na prebratie tvár studenou vodou a vrátil sa do izby. Ostal som bez slov, keď som ju zbadal. Vyzerala božsky. Mala na sebe biele, letné, háčkované, miestami priesvitné šaty a pod nimi len čierne bikiny. Musel som spraviť niečo veľmi dobré, keď mám po boku takúto ženu.

 Musel som spraviť niečo veľmi dobré, keď mám po boku takúto ženu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BojovnýWhere stories live. Discover now