Her Güzel Şeyin Sonu

188 4 1
                                    

Ani bir hareketle uyanmıştım uykumdan. Zaten ne uyumuştum ne uyumamıştım onun arası birşeydi. Kafamı kaldırıp etrafıma baktığımda hiç kimse yoktu. Beni uykumdan uyandıran neydi o zaman ? Bora yanımda yatıyordu. İçerden bir tıkırtı daha geldiğinde yataktan hızlıca kalkıp kapının yanına doğru gittim. Hala o tıkırtı devam ediyordu sessizliği bozmaya. Birazda olsa korku sarmıştı içimi.

Koridorda bie sağa bir sola bakmaktan boynum kopmuştu. En sonunda cesaretimi toplayıp koridoru gezmeye başladım. Çocukların odasının kapısının aralık olduğunu gördüğümde o yana doğru hızlıca yürümeye başladım. Berat yatağında yoktu. Salona, mutfağa heryere bakmıştım ama yoktu işte. Tam Hare'lerin kapısının önünden geçiyordum ki kapının açılıp Hare ve kucağında Berat'ı görmemle bağırmam bir olmuştu.

-''Neden bağırıyorsun Ada ?''

-''Ödüm koptu Hare hala neden bağırıyorsun diye soruyorsun.''

Derin nefesler alarak kendime gelmeye çalışıyordum ki odanın kapısı açılıp Bora yanımıza damlamıştı bile. Gerçekten Berat'a birşey oldu diye ödüm kopmuştu. 

-''Gecenin bu vakti neden bağırışıyorsunuz Allah aşkına ?''

-''Bir anda karşıma çıktılar bende korktum.''

Hare'yle salona geçtiğimizde televizyonu açıp koltuklara yayıldık. 

-''Seninle konuşmak istiyorum.''

-''Berat'ı yatırıp geliyim öyle konuşalım.''

-''Ada abla ben uyumak istemiyorum.''

-''Berat yarın okula gidicez. Uyuman gerek. Hem tek uyumıycaksın Bora abinin yanına yatırıcam.''

Kucağıma alıp bizim odaya geçtiğimizde kapıyı açmamla birlikte Bora'nın kafasını kaldırıp;

-''Gene ne oldu Ada ?'' demesi bir olmuştu.

-''Birşey olmadı Bora. Berat'ı yatırmaya geldim. Hem sen neden bağırıp duruyorsun ?''

-''Birşey yok Ada. İyi geceler.''

Berat'ı yatırdıktan sonra hırslı bir şekilde Hare'nin yanında geri döndüm. Ne olduğunu sorarcasına bir ifade yollamıştı. Gerçekten anlamamıştım ne yapmak istediğini. Resmen dişini sıkarak ve bağırarak konuşmuştu. Ne yapmıştım ki ? 

-''Neden bağırdı sana ?''

-''Bilmiyorum.''

-''Ada böyle bir karar verdin ama bunun altından kalkabilicek misin ?''

-''Ne gibi Hare ?''

-''Çocuklara bakıyorsun. Bora'ya katlanıyorsun. Son zamanlarda yaptığın şeylere anlam veremiyorum.''

-''Bilmiyorum Hare. Kendimi boşlukta gibi hissediyorum.'' 

-''Ada  çocuklara bakmak zorunda değilsin.''

-''Ama annelerine söz verdim.''

-''Bakmak zorunda değilsin derken yani onları ailesinden koparman gerekmiyor. Gene maddi manevi anlamda onlara yardımcı olabilirsin.''

SEN BENİM DİĞER YARIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin