Η ώρα έχει πάει 6 το απόγευμα και έξω είναι νύχτα. Πεινάω, τι θα φάω όμως; Μάλλον θα παραγγείλω κάτι απ'έξω. Παίρνω το τηλέφωνο μου και καλώ την πλησιέστερη πιτσαρία. Παρήγγειλα μια μικρή πίτσα και μέχρι να έρθει αποφασίζω να καλέσω την μητέρα, μου να της πω την απόφαση μου. Δεν περνούν ούτε πέντε δεύτερα και έχει σηκώσει το ακουστικό της.
- Μαμά πήρα την απόφαση μου. Της λέω αμέσως.
- Ωραία παιδί μου σε ακούω και εγώ και ο μπαμπάς σου.
- Λοιπόν αποφάσισα να δεχτώ την θέση.
Άκρα του τάφου σιωπή.
- Ρώτησες το αφεντικό σου λεπτομέρειες για την δουλειά; Με ρωτούν και οι δύο.
- Ναί τον ρώτησα. Τους απαντώ.
- Και τι σου είπε;
- Λοιπόν, αρχικά θα πάω στην Αγγλία με έξοδα δικά τους, θα μου παρέχουν για αρχή, μέχρι να μπω σε μια σειρά, ένα διαμέρισμα και τέλος ο μισθός μου θα κυμαίνεται στις δύο χιλιάδες λίρες για αρχή. Τους απάντησα σε κάθε απορία που θα μπορούσε να υπάρξει.
- Μας ακούγεται αρκετά καλό. Ανακουφίζομαι αρκετά.
- Και ποτέ θα φύγεις; Ο μπαμπάς μου ρωτά.
- Δεν ξέρω ακόμα, την Δεύτερα που θα δώσω την απάντηση μου στον κύριο Θωμά, λογικά θα μάθω και θα σας ενημερώσω.
- Εντάξει Σοφία, θα περιμένουμε.
- Εντάξει τότε, καληνύχτα και στους δύο.
- Καληνύχτα Σοφία.
Κλείνουμε το τηλέφωνο και κάθομαι στον μικρό μου καναπέ με τον φορητό υπολογιστή μου, να συνεχίσω λίγο ακόμα το μεταπτυχιακό μου. Ύστερα από πέντε λεπτά το κουδούνι μου χτυπά, μάλλον τι φαγητό μου έφτασε. Αρπάζω το πορτοφόλι μου από την τσάντα και τρέχω να ανοίξω. Το παιδί μου φέρνει την πίτσα τον πληρώνω και φεύγει, πηγαίνω ξανά στον καναπέ κάθομαι με το φαγητό μου και ένα μπουκάλι νερό και τρώω. Είναι περίπου επτά και τέταρτο όταν τελειώνω και σηκώνομαι να πετάξω τα σκουπίδια μου και να κάνω ένα μπάνιο. Δεν αργώ με τις δουλειές αυτές πηγαίνω ξανά στο σαλόνι, κλείνω τον υπολογιστή μου και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου για να κοιμηθώ. Ο ύπνος δεν αργεί πολύ και μέσα σε δέκα λεπτά έχω αποκοιμηθεί.
YOU ARE READING
Ήταν μόνο ένα όνειρο
Teen FictionΒλέπω το ίδιο όνειρο εδώ και αρκετές ημέρες. Περίεργο, όποτε κλείνω τα μάτια παίζει μπροστά μου σαν ταινία. Δεν είναι κάτι το τρομακτικό, αλλά με αναστατώνει κάθε φορά και περισσότερο, μα τι μπορεί να σημαίνει; Δεν πιστεύω στα όνειρα αλλά έχει αρχίσ...