נקודת מבט ליאו:
הבקבוק הסתובב והסתובב והס... עצר, הבקבוק עצר אלי ואל ריינה."אמת או חובה?" היא שאלה בטון אדיש.
"חובה! ברור!" עניתי מהר.היא לא הייתה צריכה שניה לחשוב, ברגע שאמרתי חובה היא נתנה חובה מוזרה בטירוף!
"חובה עליך ללכת לביתן דמטר ולבקש מהן לתת לך פרח שתגדל בביתן שלך".
"זה חובה מעפנה ריינה, וזה לא מתאים לך.
מה הפואנטה בזה?" שאלה פייפר."אתם תבינו אחר כך, ליאו אתה מפחד ומחליף לאמת או שאתה הולך לביתן דמטר?"
"ברור שאני הולך!!" אמרתי בקול רם ויצאתי בריצה מהביתן.
נקודת מבט פרסי:
"טוב ריינה מה הפואנטה בזה? תגידי לנו."
עשיתי לה פרצוף כלבלב עצוב אבל מובן שזה לא השפיעה עליה." אני אגלה לכם אבל אל תגידו לליאו כלום, בסדר?" כולנו הינהנו בציפיה.
"טוב ( ציחקוק) לפני שבועיים בנות דמטר נתנו לי עציץ במתנה. עד כאן נשמע הגיוני. הקטע הוא שהן ממש דואגות לשתילים שלהן, הן באו לאיפה שישנתי וחפרו לי כמה להשקות והאדמה ואור ואת זה הן עשו כול 3 דקות."
כולנו פרצנו בציחקוקים.
מסכן ליאו.נקודת מבט ליאו:
רצתי לביתן דמטר ופגשתי שם את אלה.אלה היא חניכה שהגיעה לפני שנתיים למחנה, היא בת 13 והיא מאוד חזקה ( ויפיפיה) אוי רגע אל תגידו לקליפסו, כי אני יכחיש אני לא מאוהב בה, פשוט, היא כמו האחות הקטנה המתוקה שכולם אוהבים.
"היי אלה, מה קורה?" נשמעתי קול כרגיל.
" אני בסדר, מה אתה צריך?" היא חיכה עלי חיוך מתוק."אה אני רוצה פרח, אפשר?"
"ממממ, טוב בסדר אבל תשמור אליו"
היא הרימה פרח סגול יפייפה ונתנה לי אותו.
"ביי ליאו" היא אמרה ונופפה לי.
"לא כול כך מהר!" צעקו דקל, אלונה, וקוקו.
"אתה לא יכול לקחת פרח מבלי לשמוע את ההוראות!" צעק אלי דקל.
"נכון זה נגד ה ת ק נות!" צווחה קוקו.
"צ'טערת ואדלס אבל אף אחד, אף אחד לא יכול לקחת צמח בלי לשמוע הוראות."
במשך רבע שעה הן דיברו וחפרו וחפרו וחפרו.
"טוב אנחנו נבקר בביתן שלך לראות שאתה שומר על הצמח טוב."
אמר לי דקל ונתן לי את הצמח, רצתי מהר לפני שישנו את דעתם והבאתי לריינה את הפרח."מרוצה?" שאלתי אותה.
"הכי בעולם" היא חייך והוציאה לי לשון.וכמו שאלונה דקל וקוקו הבטיחו הן באו כול 10 דקות לראות מה שלום הצמח עד שריינה אמרה שהיא תיקח אותו איתה, שדקל הגיעה לראות מה שלום הצמח היא תקעה בוא מבט והוא ברח.
כול המעגל ציחקק חוץ ממני, כן, לכול חברי יש חוש הומר נוראי.
"אני אתנקם בך רמיאז אריאנו, אני נשבע!".
היא נראתה משועשת, כנראה היא לא הבינה שאני אתנקם בה, אוי בנות לפעמים אתן מוזרות בטירוף, בעיקר בהבנה של מה שאומרים לכן.לא יהרוג אותכם להגיב או לתת כוכב💫
( אם אתם רוצים שאני יעשה משהו אם דמות מסוימת תרשמו).
YOU ARE READING
אמת או חובה, לשחק עם חצויים!😎
Humorאחרי המלחמה נגד גאיה מגיע לחצויים להנות, נכון?😆 וויל ניקו ריינה והשבעה משחקים עכשיו אמת או חובה.🍾 אבל אצל חצויים אמת או חובה זה לא סתם משחק, זה מסוכן ומביך עד אימה!!!😝🤯 טוב, נו, תתחילו לקרוא כי אין לי מה לכתוב כאן...😏 זכה בתחרות נפלתי מהירח בקט...