I. Tönkrememt barátságok

21 2 2
                                    

Vajon miért mennek tönkre olyan barátságok, melyek többet érnek bárminél? Kérdezik sokan maguktól. Na, vajon miért?
Azért mert mindenki olyan kurva okosnak gondolja magát, közben pedig olyan buták vagyunk mint egy csirke.
Jajj félre ne érts nem akarlak megbántani, erről szó sincs, de gondolj bele.. Együtt nőttök fel, majdnem minden nap találkoztok, együtt vagytok, az életet jelentitek egymás számára, majd egyszer csak mind ketten más irányba mennétek és a kettőtök között lévő cérna először megkopik, majd elkopik és végül elszakad. Ez a cérna a ti barátságotok. De ez a cérna lehet olyan anyagbó ami elszakíthatatlan és elvághatatlan, így akármilyen messzire kerültök egymástól a cérnát követve újra egymásra lelhettek. Ezt nektek kell megválasztani.

- Hm nem keres xy akkor én se fogom!
Mivan? Elment az eszed te idióta? Ez baromság.
Gondolj bele, te nem keresed őt mert ő sem keres téged, ő pedig azért nem keres, mert te sem keresed. Egy barátságnak két oldala van, ha az egyik pillér összedől akkor az egész ház megrongálódik, tönkremegy.
Hidd el nekem, tudom miről beszélek. Vagyis írok.
Egy barátság nem akkor tökéletes, ha minden nap beszéltek és minden nap találkoztok, hanem akkor, ha akár évek után is ugyan olyan érdeklődéssel és szeretettel hallunk az adott személyről.

Azt hisszük hogyha minél több emléket szerzünk a barátunkkal akkor lesz mit mesélni a gyerekeknek, unokáknak. De ha az unokák nem tudják kiről van szó akkor mi értelme az egésznek?

Nem figyelünk egymásra, csak erre a kis dobozra amibe én is pont gépelek. Ahogy a körülöttünk lévők sem figyelnek ránk. Persze ennek a szarnak vannak előnyei is nyilván, de attól még elég nagy probléma, hogy ezen éljük az életünk nagy részét, persze tisztelet a kivételnek.

Egy barátság nem mindig zökkenőmentes. Vannak hullámvölgyek. Minden vihart szivárvány és napsütés követ, csak meg kell várni türelmesen míg véget ér. Sajnos ez órákig, napoki, hetekig vagy akár hosszú hónapokig is tarthat, de megéri várni. Lehet a szivárvány vagy a napsütés nem tart sokáig és abban a pillanatban azt hiszed nem érte meg a szenvedést, várakozást, de később mikor vissza emlékszel, csodálatos érzés lesz.

Szóval a lényeg, hogy nyeld le a dicsőséged az egoddal együtt és ne hagyd tönkremenni az olyan barátságokat, melyek feltöltenek és boldogsággal borítanak be, mert később meg fogod bánni. Viszont ha már megtörtént veled akkor tedd amit mondtam és beszéljétek meg, mert nincs annál jobb érzés mikor két lélek egymásra vagy újra egymásra talál.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az élet apró dolgai Where stories live. Discover now