היי לכםם!!
לפני שתקראו את הפרק אני מזכירה לכם tpwk זה חשוב מאוד!!!
אל תשנאו אותייי!!!
וגם יכול להיות שזה מה שיקרה!!
רמזתי לכם על משהו בפרק ואני לא מגלה יותר שושוש לכו לקרוא😃
החלק של הגמגום יצא גרוע ואני מצטערת על כך✋------------
נ.מ לואי
הסתכלתי על זאין וליאם שציחקקו ואז הארי הניח את ידו על גבי התחתון והיה נראה שזאין קלט את זה, הוא הצביע עלינו ואמר...
(זה היה בפרק הקודם)
"ליאם תראה!!!" הוא אמר צעק בזמן שהצביע עלינו, הרגשתי מובך, הסתכלתי על הארי שרק חייך ולא הוריד את ידו מגבי.
"אז אתם רק יצאתם לשחק??" ליאם שאל והדגיש את המילה רק, עם חיוך על הפנים, הנהנתי אבל בזווית עיניי ראיתי את הארי מניד בראשו, טוב אולי צריך לספר להם חשבתי לעצמי. "טוב בייבי אני צריך לזוז" הארי לחש לי והסמקתי למשמע השם חיבה שנתן לי. הנהנתי אליו והוא אמר ביי לזאין וליאם ויצא מהדלת.
"אזזזזזזז מה קורה בינכם???" ליאם שאל הסמקתי והתחלתי לגמגם אז פשוט ויתרתי ובאתי לעבור אותם. אבל אז זאין חסם לי את המעבר למדרגות "אפאפאפאפ" (אימלה פשוט זרמו זה כזה אמור להיות אפ אפ אפ-ה.כ) הוא אמר וניסה להיות רציני "אתה לא זז מפה עד שאתה מספר למה הוא קרא לך בייבי" זאין אמר וליאם הנהן, "אממ ה- א- כאילו אממ- אמרנו שכאילו אנחנו ננסה להיות ביחד" אמרתי בלחש( אוקיי בנות הודות למיקוש אני לא יודעת אם הצלחתן להבין את הסיטואציה, בעיקרון ניסיתי שלואי ילחץ ואז יתחיל לגמגם אני מקווה שזה מה שהעברתי לכן בגמגום והוא לא גרוע כמו שאני חושבת-ה.כ) "מההההההה?????" שניהם צעקו ואני הנהנתי ורצתי לחדר.
ניסיתי להירדם ולא הצלחתי, החלטתי להתקשר לאמא,
"היי אמא מה קורה"
"היי לולו, יכל להיות יותר טוב מה איתך?"
"אני בסדר" לספר לה על הארי? אני לא מסתיר ממנה כלום אבל עכשיו? במיוחד עם כל מה שקורה עם פיזי.. טוב אני אספר לה "אממ אמא"
"מה לולו"
"אז נכון בתחרות כישרונות?"
"רגע רגע אני שמה אותך על ספיקר שגם לוטי פיבי ודייזי ישמעו"
"אממ אוקיי אז היי בנותת"
"היי לואיי, התגעגענו אלייךך" וואו זה כל כך כיף לשמוע את הקול שלהן, פיזי חסרה בהרמוניה שלהן...
"גם אני יפות שלי, אוקיי אני צריך לספר לכן משהו רק תבטיחו לי שאתן לא מתחרפנות אוקיי?" אמרתי במעט לחץ
"מבטיחות!!"
"טוב אז נרשמנו לתחרות כישרונות, והכרתי שמה בחור" נשמתי עמוק והמשכתי "קוראים לו הארי והוא מתחרה גם בתחרות ואממ יצא שכאילו התנשקנו כמה פעמים ואממ אנחנו זוג" הרחקתי מהר את הטלפון מהאוזן שלי ועדיין שמעתי את הצרחות של הבנות מהתרגשות, אחרי כמה דקות שדיברנו והתעדכנו הן היו צריכות ללכת אז סיימנו לדבר. אחרי בערך רבע שעה נרדמתי. שמעתי דפיקות בדלת "לכו מפה אני ישן" צעקתי ושמעתי את הדלת נפתחת, זאין וליאם קפצו עליי והתחילו לזרוק עליי כריות עד שנפלתי. "מה אתם רוצים" צרחתי עליהם וקמתי והסתכלתי עליהם בחוסר הבעה "אנחנו צריכים לבחור שיר לתחרות" הם אמרו בהתרגשות "רגע מה??? התקבלנו????" שאלתי אותם בהתלהבות והם הנהנו. התיישבנו על המיטה שלי וניסינו לחשוב על איזה שהוא שיר. "מה אתם אומרים על hey mama" שאלתי ושניהם הנידו בראשם גלגלתי את עיניי וניסיתי לחשוב על עוד שיר, "ומה עם youngblood??" ליאם שאל "כע נראלי בסדר" זאין אמר אך אני הנדתי בראשי, זאין קם "יש לי" הוא צעק ואני וליאם ציחקקנו "מה אתם אומרים על.."
"נוווווו" אני וליאם אמרנו בזמן שזאין עשה קולות של תופים ותיפף על היריכיים שלו "מה אתם אומרים על high hopes??" את האמת זה שיר נחמד, ליאם הנהן בהסכמה וגם אני. הפעלנו את השיר בטלווזיה והתחלנו להתאמן. בערך אחרי שעה וחצי חזרתי לחדר חייכתי מהמחשבה על עיניים ירוקות שגורמות לי לקפוא, ונרדמתי עם חיוך.
נ.מ הארי
יצאתי מהבית של לואי זאין וליאם בחיוך, התקשרתי לטיילור כדי לבדוק מה קורה עם נייל ונכנסתי לאוטו מחכה שהיא תענה, "היי טיי" (השיר של בן זיני וטיילור אמאמאמא-ה.כ) אחרי כמה שניות טיילור ענתה לי ואני בנהיגה, סיימנו לדבר ואני שמח שנייל מרגיש טוב יותר, לפתע נשלחה לי הודעה, פתחתי אותה וראיתי שחור...אתם זוכרים tpwk נכון??
יופי😊
אממ הפרק יצא קצר משדימיינתי ולא רציתי למרוח את זה, הפרק הבא יהיה ארוך ואני אעשה גם כמה
נ.מ
מקווה שאהבתם❤