Louis
Az út hátra lévő részében már mindenki ébren volt, így nem tudtam visszaülni Harry mellé. Most, hogy találtunk egy szövetségest talán könnyebb dolgunk lesz szembeszállni a nagy Desmond Styles-al. Rá kellett jönnöm, nem bírom a zöldszemű angyalom nélkül. Menthetetlenül beleszerettem, ne tudom elengedni. Harcolni akarok, harcolni fogok érte! Miközben ő a laptopján dolgozik háborítatlanul tudok gyönyörködni benne. De muszáj kicsit felállnom mert a lábam borzasztóan zsibbad és még a fejem is megfájdul. A végén még nem kell eljátszanom, hogy nem vagyok jól. Kimegyek a mosdóba kicsit felfrissíteni magamat, közben aggódva pillant fel a képernyőről. Alig láthatóan jelzem csak felé, hogy minden rendben van. Maradjon a helyén, nem lesz semmi gond. Beérve a mosdóba lemosom az arcom, bevizezem a hajam. A hűvös víz most nagyon jól esik, de nem tudom sokáig élvezni. Valaki veri a mosdó ajtót, papírtörlővel leitatom az arcomról a vizet. Kinyitom és lám - lám ki áll előtte? Ó, de vártam már ezt a pillanatot. Légyszi szólj be, légyszi szólj be, mantrázom magamban.
- Mi van köcsög nem tudsz arrébb menni? - köpi felém a szőke ciklon, végre itt van szemtől szemben velem. Alig vártam már, hogy egy kicsit meggyötörjem.
- Először is ribanc! Van nevem. Bár nem nézem ki belőled, hogy a csökött agyaddal meg tudnád jegyezni. Másodszor pedig nem vagyok köcsög. Maximum meleg. - kék szemei csak úgy villognak a dühtől, de nem áll le.
- Én legalább nem fekszem a főnököm alá a pénzéért! - vinnyogja. Na a kurva életbe, itt pofoznám fel, ha Harry nem állt volna be mögé. Persze a kiscsaj mit sem sejt abból, hogy az állítólagos vőlegénye a háta mögött áll.
- Nem te sehogy sem fekszel a főnököm alá!! Én viszont annál többet, ha tudnád milyen tigris az ágyban! Visítva szokott bennem elélvezni. De te várhatod, hogy mikor fog akár egy ujjal is hozzád érni. Hiába vesz meg az apja téged! Szóval ki is fekszik le a pénzért? Gondolkozhatnál mielőtt kinyitod a szád! - hajolok egészen közel az arcához. De alig bírom ki, hogy ne röhögjem el magam a zöldszemű arckifejezése láttán.
- Hiába fenyegetőzöl te kis buzi, sosem lesz a tiéd! Engem fog feleségül venni, már meg is van az időpont. Amint meglesz az esküvő, minden az enyém lesz! És nem tehetsz semmit. - na itt kész kitör belőlem a röhögés, inkább kínomban és nem azért mert vicces amit mondott. A háta mögött Harry csak kapkodja a levegőt, meglepetésében szóhoz sem tud jutni a Göndör szépség.
- Te meg csak legyőzötten kulloghatsz el. - próbálkozik még utoljára.
- Majd biztos boldog leszel, hogy a férjed nem fog megdugni. Mert elárulom a faszra izgul! Szép házasság lesz! Attól hogy téged elvesz amit erősen kétlek, ő még nem fog megváltozni. Szerintem jobban teszed, ha keresel más pénzes zsákot aki kitart!
- Baszd meg te mocskos buzi! - fröcsögi, de még mindig nem bírom abba hagyni a nevetést. Harry mögötte egyre vörösebb a dühtől. Lefogja a nő felém lendülő kezét! Aki meglepetésében csak nyikkan egyet és elvörösödik szégyenében.
- Hát Angelique ez igazán szép műsor volt! Csak gratulálni tudok! Bravó. Szerinted akartalak én valaha elvenni téged? - néz a meglepett csaj arába a Göndöröm. Kezeit háta mögött össze fűzi tekintete igen ijesztő, úgy hajol a szőke arcába. Persze most már nincs olyan nagy pofája.
- Hát kedvesem ezt nem te döntöd el, hanem apád! És igen már megvan az időpont. Ha tetszik neked ha nem, el fogsz venni!
- Ha szabad megkérdeznem mégis mikor lesz az esküvőnk? Ha már én mindenből kimaradok, akkor legalább ennyit tudjak. Nem? - vigyorogva kérdezi a lányt, én meg egyre nagyobb pánikban vagyok. Nem mondom, hogy nem idegesít ez a helyzet egy kicsit.
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ Season ~ Befejezett
RomanceFigyelmeztetés!! Achtung!!! A részek tartalmazhatnak: 18+ -os jeleneteket (szex részletesen leírva), csúnya beszédet, erőszakot, esetetleg drog, vagy alkoholproblémák említését. Ha nem bírod vagy bármi problémád van vele, akkor ne kezd el olvasni. N...