BIRTHDAY-PARTY

483 33 1
                                    

POV Diana.

'Honey, wake up.' Fluisterd Ashton in mijn oor. Ik open mijn ogen en glimlach naar Ashton die zijn armen nogsteeds over mij heen geeft geslagen. 'Hoelaat is het?' Vraag ik terwijl ik gaap. '8 uur. Ga je maar klaar maken dan maak ik ontbijt.' Zegt Ashton lief. 'Oke, waar kan ik douche?' Vraag ik terwijl ik een kusje op zijn neus druk.

Nadat Ashton me de badkamer geeft laten zien ben ik gaan douche. Maar daar komt ie dan. Er zijn alleen maar mannen spullen hier. Ik zucht en pak dan toch de mannen douchgel.

Nadat ik me heb afgedroogt kleed ik me snel aan. Het zou vandaag warm worden dus doe ik geen panty aan. Ik krul mijn haar en laat het los over mijn schouders hangen. Ik doe een beetje mascara op en lipgloss. Ik weet dat eigendunk gast klinken maar dit jurkje staat me echt goed. Het kante deel schijnt een beetje door maar niet te erg.

'Princess, ontbijt is klaar!' Roept Ashton vanuit de keuken. Ik ren er meteen nartoe. Wat achteraf echt dom was, omdat ik hakken aan heb. 'Auw dat deed pijn.' Jammer ik. Ik viel net bijna op mijn gezicht, omdat mijn hak bleef hangen.

'Schat, doe eens rustig we hebben tijd.' Zegt Ashton lachend terwijl ik op een been naar een stoel hinkel. 'Kusje erop?' Vraagt Ashton met een piepstemmetje. Ik knik. Hij komt naar me toegelopen en geeft me een kusje op mijn enkel.

'Hier is je ontbijt schat.' Zegt Ashton terwijl hij een bord met eten voor mij neerzet. 'Dankje, Ashy.' Zeg ik glimlachend. 'Ik ga even omkleden.' Zegt Ashton terwijl hij een kusje op mijn oor drukt.

Ik pak mijn bord en ga voor de tv zitten. Na wat gezapt te hebben besluit ik toch om SpongeBob te kijken. 'Is Dianaatje verandert in een klein kindje?' Vraagt Ashton plagerig. 'Shhtt, ik zit te kijken.' Zeg ik heel serieus. 'Nou kom dan gaan we.' Ik knik en zet de tv uit.

Na een lange rit komem we eindelijk aan bij Ashton's familiehuis. 'Kom, princess.' Zegt Ashton terwijl hij mijn deur openhoud. Ik wordt nu echt zenuwachtig. 'Rustig maar schat. Mijn moeder bijt niet.' Met die uitspraak stelt Ashton me wel een beetje gerust. Ik knik en loop met trillende benen naar de deur.

De deur wordt opengedaan door een meisje met bruine haren. Ze vliegt Ashton meteen om zijn nek. 'OMG IK HEB JE ZO ERG GEMIST. JE LIJFT NOOIT MEER ZO LANG WEG!' ROEPT ZE BLIJ.

My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu