Teplé kapky vody dopadají na moji kůži. Prsty si přejedu přes rty, cítím ty jeho. Jemné a teplé. Trochu zatřepu hlavou a zastavím vodu. Rukama se opřu o stěnu a zavřu oči. Vidím ty jeho krásně modré oči, jeho havraní vlasy, jeho rostomilý úsměv. Musím se usmát nad tím jak rychle se mi dostal do hlavy. Omylem zhodím pár šampónů když se leknu hromu. Nohy se rozklepou když se ozve další. Mám strašnej strach z bouřek, nenávidím je. Lehce vyjeknu a s mou šikovností skončím na zemi když někdo zaklepe na dveře. „Lilian! " rozrazí dveře James, rychle na sebe stáhnu ručník.
„Dobrý? Co tu vyvádíš princezno?" udělá dva kroky ke mě. Co nejvíce si natisknu ručník k sobě, když se ozve ještě větší hrom než předtím. „J-já se se jenom lekla " řeknu roztřeseným hlasem. „Sam se zmínil že máš problém s bouřkama " pohladí mě po mokrých vlasem. Povzdechem vezme další ručník a přehodí mi ho přes hlavu. Začne sním hýbat takže mi suší vlasy ale tím způsobem že mi asi za chvíli vykroutí hlavu. „Dost Jamesi" zasměji se ale on nepřestáva. „Popros" řekne mezi smíchem. „Pro-prosím Jamesi " přestane a já mám vlasy všude, což mu ne nejspíš k smíchu. Bože tak krásný smích, dokonce hezčí než Samův. Vlasy si přehodím do zadu tak, že to trochu lisknu. Smích ho přejde když se leknu dalšího hromu. Ano když jde o bouřku tak jsem fakt strašpitel. „Aleeee notaaak je to jenom bouřka " pohladí mě zase po vlasech na kterých je ručník. „Utři se, radši počkám za dveřma kdyby něco" lehce se usměje a vstane. Chytnu ho za tepláky když udělá krok ode mně. Povzdeche si. „Mám tu zůstat? " klekne si. Na víc než na kývnutí se nezmůžu. „Dobře tak já se otočím a ty se usušíš a oblečeš" lehce se usměji a počkám až se otočí.„Budeš tu semnou? " nejistě se zeptám když si sednu na tu velkou postel. Bráška semnou byl vždycky když byla bouřka. „Budu" řekne a sedne si vedle mě. „Ale jdeme hned spát je strašně pozdě " lehne si. Lehnu si vedle něj a lehce se na něj natisku. „Ježíš, pojď jsem" nevydrží to a vytáhne si mě až na jeho hruď, pevně si mě přitiskne.
Lehce naskočím když se ozve ještě jeden. „Neboj, jsem tu.... " pomalu se mi zavírají oči, jeho slova které mě mají uklidnit mě zároveň uspávají.
Cítím se u něj v bezpečí. Už skoro spím, když zase promluví. „Neboj se, tvůj daddy je u tebe princezno" zašeptá. „Děkuju daddy... " zašeptám na zpět a usínám.
______________________________________Probouzím se ve stejné poloze ve které jsem usnula. Takže na hrudi, kluka s havraníma vlasama které má rozcucháné do všech stran. Opatrně se vymaním z jeho sevření a bosými chodili stoupnu na podlahu. Která je studenější než obvykle. Potichu dojdu až do kuchyně. Hmm. Mohla bych udělat vaječnou omeletu. Výtahnu si potřebné věci a pustím se do toho.
Káva, pomerančový džusík, vaječná omeleta, rohlík s máslem, nějaká zelenina. Doufám že mu to bude chutnat. Když vejdu do svého, furt leží v posteli ale v jiné poloze. „A já se divím kam jsi mi zmizela " zachraptí sexy hlasem a posadí se na postel. „Dobré ráno princezno" řekne když mu položím tác s jídlem k nohám. „Dobré " oplatím mu úsměv. Posadí se vedle něj. Vezme si kousek omelety a vloží do úst. „Mňam" řekne a vezme si další.„Čím jsem si to zasloužil princezno? " dopije kávu. „Za to že jsi tu zůstal, semnou" sklopím pohled. Když si uvědomím že jsem mu řekla včera Daddy. „Hmm věděl bych o lepší odměně " jedním rychlím pohybem si mě posadí na svůj klín. Začnu trhavě dýchat. „Buď daddyho hodná holčička" řekne s prosbou v očích. Myslím že moje nebohé srdíčko vynechalo pár úderů. Trochu překvapeně na něj dívám. „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten,
moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " moje ubohé srdíčko mělo právě infark, myslím že jsem zapomněla jak se dýchá.„Jsem jen tvoje"
„Čí jsi maličká? "
„Jsem tvoje Daddy "
V jeho modrých očích se objeví jiskřičky, štěstí? Jemně spojí naše rty, tohle už nejsou ty jemné a pomalé polibky jako včera tyhle jsou naléhavější a vášnivější. Své ruce zapletu do jeho vlasů a on ty svoje přesune na můj zadeček, který nemilosrdně zmáčkne až zaskučím do polibky. Pak něco nesrozumitelně zamumlá do rtů a od táhne se.
„Na tohle ne ještě moc brzo " nestíhám nic říct a sedím vedle něj. On vstává a odchází z pokoje.
Co se stalo? Udělala jsem snad něco špatně? Sprcha šel jen do sprchy.
Radši vezmu tác a odsenu jej do kuchyně.„To krásně voní, co to bude?" trochu poskočím když se dvě velké paže omotají kolem mého bříška. Cítím jeho teplý dech na svém krku. „Kuře s rýží" řeknu a snažím se nevšímat toho jak mi lehce okusuje kůži na krku.
„Po obědě pojedeme do klubu " pustí mě a opře se o ostrůvek v kuchyni. „Dobře Daddy " výtahnu kuře z trouby. Každému dám na talíř.
Mlčky sedíme a jíme. Pak ho zavedu do své šatny aby mi vybral nějaké oblečení.„Tak co tu máš koťátko " sedím na stoličce a pozoruji Jamese jak se dívá na mé oblečení. Zasekne se když otevře šuplík z kalhotkama, spíš tanga, jsou pohodlnější. Jedny vezme do ruk, černé, krajkové a otočí se na mě. Okamžitě zrudnu a sklopím pohled. „Copak je tady?" otevře šuplík,
ten ne! Pozdě. „Kurva" uleví si a vezme první kus prádla do ruk.
Nakonec k tomu najde růžovou sukni a bílý kožíšek. Vlasy si jen pořádně rozčešů, na rty dám lesk, a doladím to řasenkou.„No doprdele " uleví si a skoukne si ret. Proč je to tak sexy. Na sobě má černé roztrhané džíny, bílé tričko a koženou bundu. Pod tím trikem jde vidět jeho pekáč buchet agrr. Jestli mi teče slina tak mě něčím přetáhněte děkuji. „Moc ti to sluší koťátko" políbí mě na čelo. Díky podpatku jsem vyšší ale furt nedošahuji ani k jeho bradě. Své rty přisaje na můj krk, zakňučím když mě koukne. Tím si označuje svůj majetek. Teď jsem jeho majetek. „Promiň, musel jsem si tě označit a zítra budu pokračovat " ledabyle se usměje. Dá mi letmo pusu na rty a chytí mou ruku. Co myslí tím že zítra bude pokračovat??S povzdechem, opatrně nastoupím do výtahu. Když se dveře zavřou, James mě natiskne na stěnu a začne dravě líbat. Polibky mu oplácím do doby dokud mi nedojde dech. Využije toho a přilepí se mi na krk, bože.... Cítím jak teču pod jeho dotykem. Jednou rukou mi drží ruce nad hlavou a druhou skoumá mé tělo. Cítím na kůži příjemné teplo tam kde se jí dotkne.
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomanceROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"