5. Bölüm - Hamileyim

1.3K 36 13
                                    

Bazen hiçbir şeyi bilmeden uyanırsın yeni bir güne. Belki o gün hayatın değişebilir, önemli gelişmeler olabilir veya hayatın hergün ki gibi normal devam eder. Bunu bilemeyiz. Sabah uyandığım da Justin'in kollarının arasındaydım. "Justin, bebeğim uyan" diyip dudağına hafif bir öpücük kondurdum. "Anne biraz daha" bu benle dalga mı geçiyordu. Ne annesi ya karınım ben senin, karın! "Justin ne annesi!" diye bağırdığım da Justin hemen kalktı. "Aşkım ne oldu, ne bağırıyorsun sabah sabah" diye homurdandı. "Justin saat 12 olmuş ne sabahı"
"Off tamam ya ama beni böyle uyandırmanın cezasını çekeceksin" diyip beni öpmeye başladı. Ne olduğunu bilmeden midem bulandı ve Justin'in dudaklarından ayrılıp banyoya koştum. Justin ise arkamdan adımı sesleniyordu. Kusmaya başladım. Kusmaktan nefret ederim. Justinin yanıma doğru geldiğini görünce "Justin yaklaşma" dedim."Ben senin kocanım, senden iğrenmem."
"Ama ben kendimden iğrenirim."
"Hadi hastaneye gidiyoruz."
"Justin ne gereği var yediğim Bir şey dokunmuştur."
"Sabah sabah ne dokunucak, rüyandamı yemek yedin" Justin'in bu konularda hassas olduğunu  ve dediğini yapmadan beni bırakmayacağını bildiğim için kabul etmek zorunda kaldım.

Hastaneye varmıştık. Arabadan inip içeriye doğru yöneldik. Kayıdımı yaptırıp doktorun yanına gittik. Doktora anlattık. Bizden kan testi ve hamilelik testi istedi.
"Justin sen korunuyormuydun"
"Bitanem biz evliyiz ne gerek var"
"Justin bu kadar umursamaz olmana inanamıyorum. Ama Bir şey çıkmayacağına eminim senden iğrendiğimdendir" Justin'in tarif edilmez , korkutucu bakışı ile karşılaştım.
"Aşkım şaka yaptım, ciddiye alma hemen" en tatlı ses tonumu kullanmıştım.
Bütün testleri yapıp doktora  gittik.
"Hamilesiniz hanım efendi" Bu cümle ölmeme yeterliydi. Bu yaşta bebek bakamazdım. Justin benim aksime çok mutluydu. Beni kucağına alıp döndürmeye başladı. Hastanede olduğumuzu hatırlayınca indirdi. Arabaya bindiğimizde ağlamaya başladım.
"Justin ben bu bebeğe bakamam, böyle bir sorumluluğu alamam."Justin hemen arabayı kenara çekti.
"Bu bizim bebeğimiz, bizden bir parça. İkimizi hatırlatan Bir şey olsun istemezmisin?"
"İsterim ama böyle bir sorumluluk alıp, bir canlıyı büyütemem bu yaşta. Ben daha küçüğüm lütfen beni de anla"
"Amy sen dünyanın en güzel annesi olacaksın inan bana hem bende sana yardım ederim. Bu ikimizinde çocuğu olacak. Bu çocuğa ikimizde bakacağız. Bir canı, ikimizden oluşmuş bir canı öldürmek istemessin demi?". Bu sözleri beni ikna etmişti.
"Bu bebek olacak" diye bağırıp justine sarıldım.

Hamilelik haberimi öğrenmemden bu yana 1 hafta geçmişti. Bu güzel haberi aileremize söylemek için büyük bir aile yemeği düzenlettik. Bu nedenle bugün alışverişe çıkmam gerekiyordu. Arabayı kendim sürmem için ne kadar uğraşsam da Justin'i ikna edemedim.
"Justin 1 kerecik sürsem ne olur ehliyetim de var."
"Ehliyetini zor aldık arabayı sürmeyi bilmiyorsun."
"Öğret o zaman"
"Söz yakın bir zamanda ama şimdi olmaz."
"Justin evliliğimizin 2. gününde hamile kalmam garip değilmi?"
"Yooo"
"Daha yeni yeni birbirimize ısınıyoruz"
"Yeni yenimi 20 yıllık evli gibiyiz." Haklıydı. Alışveriş merkezine varmıştık. Mor bir elbise aldım. Justin seçti. En sevdiği renkmiş. Eve döndük hazırlıkları yaptım. Herşey tamam dı. Zil çaldı kapıyı açtım. Herkez gelmişti. Selamlaşıp masalara oturduk ve yemeği yemeye başladık. İçeride tatlı, hoş bir sohbet vardı.
"Kızım ne bu kadar önemli olan şey hepimiz çok meraklandık." dedi kaynanam. Justin'in annesi, Pattie yani kaynanam ile aram çok iyidir.
"Bende tam o konuya girecektim." Justin elimi tuttu.
"Ben Hamileyim." Herkez mutluluktan havaya uçtu resmen. Sarılmalar, gülüşmeler, bağırışmalar. Herkez o kadar mutluydu ki. Ben de korkmasam çok mutluydum. Herkez gitti. Etrafı Justin ile birlikte topladık. Justin artık bana çok yardım ediyordu. Yukarı çıkarken Justin birden beni kucağına aldı.
"Justin ne yapıyorsun"
"Karımı ve çocuğumu taşıyorum." Yatak odasının kapısını açması için ona yardım ettim. Cidden çok tatlı bir şebekti bu çocuk. Beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı. Beni sert bir şekilde öpmeye başladı. Eli elbisemin altına gidince dudaklarımı Justin'in dudaklarından ayırıp konuştum.
"Justin ben hamileyim, unuttuysan hatırlatıyim."
"Hamile olunca sevişemiyormusun."
"Sevişemiyorsun"
"Ama seni özledim."
"Justin bebeğimize zarar gelmesini istiyormusun"
"Tabiki de  hayır." diyip üzerimden kalktı. Birbirimize sarılıp uyuduk.

Hamileliğimin 4. ayındaydım. Karnım belli olmaya başlamıştı. Justin ise benden uzak durmuyordu, her gece aynı şey. 9 Ay dayanamayıp tecavüz edecek diye korkuyorum artık. Bugün Bebeğimizin cinsiyeti belli olacaktı. Hastaneye varmıştık bile. İçimde çok heyecan vardı. Şu an rezil olmayacağımı bilsem zıplayabilirim. Ama o duruma düşmek istemiyorum. Doktor odasına girdik. Justin doktorun erkek olduğunu görünce sinirlendi birden. "Buket hanıma ne oldu?"
"İzine çıktı.. Uzanın şuraya hanımefendi" Doktoru dinleyip uzandım. Ama Justn kıskandığından dolayı doğduğunda öğrenme kararı aldık.

Justin bir işi olduğunu söyleyip gitmişti. Gece saat 4 olmuştu hala gelmemişti. Onu beklediğim için uyumamıştım. Kapı sesiyle ayağa kalktım. Justinin üstü başı dağılmıştı, kemeri açılmıştı. Boynunda tırnak izleri vardı. Kadın tırnak izleri gibiydi. Yoksa... Yoksa o beni aldattı mı? Benle çocuğumuzu aldattımı?

 Acaba Justin'i unutabilecekmiydim. Beni aldattımı ki? Neden bu halde? Beni, çocuğumuzu aldattı mı? Benden sıkıldı mı yoksa? Belli işte aldatmıştı beni. Onu, nasıl unutacaktım. Kolay olamazdı demi? Bu bebeği, bebeğimizi aldırmalımıydım? Bana nasıl böyle Bir şey yapmıştı? Böyle bir şerefsizliği yaparken aklına ben gelmişmiydim? Neden canım bu kadar yanıyor? Bebeğim, babasının hatasının bedelini mi ödeyecekti? Özür dilerim bebeğim...

BieberGasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin