FİVE NİGHT'S AT FREDDY'S (Mike Schdmidt)
Bir Gün Mike Schdmidt'e Freddy Fazbears Pizza dan iş teklifi gelmiştir. Fakat bu iş teklifi biraz gariptir; sadece 5 geceleğine geceleri teknik arıza olabileceği ihtimaliyle 4 tane maskotun hareket etmesidir. Tabi Bunu Gazeteye yayınlayasıya kadar kendisi güvenlik görevlisi olduğu için olan biten her şeyi biliyordur. Bunların teknik bir arıza olmadığından onların servis dışı olan 'Foxy' için intikam almak istemeleri olabileceğini düşündü. Bunları sabah olasıya kadar sahnelerinde durmalarını sağlamaktır. Eğer sağlayamasa sabah kafası yerinde olmayacaktır...
İLK GECE
Mike korkuyla tek başına gece 12'de dar bir odada titremesi yetmezmiş gibi aniden telefon çalar; arayan patrondur Mike' ye bilgiler veriyodur, patron şunları söylüyordur:
---Merhaba, merhaba orda mısın? Uuuuhhh! Çok dikkat olman lazım yoksa canından olabilirsin. Üç tane maskotumuz var ve elektriğimiz sınırlı maalesef, neyse maskotlarımızın ismi; Freddy Fazbear, Bonnie, Chica ve onu artık maskot olarak saymasak da servis dışı olan FOXY! Onu çocuklar çok sevdiği için her gördüğünde üstüne atlıyorlardı ve her seferinde bir tarafı yırtılıyor zarar görüyordu onun için onu servis dışı bıraktık fakat bir hata yaptık onu servis dışı bırakmamıza rağmen her seferinde canlanıyor ve intikam almak istiyordu. Unutma enerji sınırlı kamerayı, ışıkları, ve kapıları dikkatli kullan tabii bir de orda küçük bir vantilatörle, lamba var o odada sıcaktan dayanamazsın enerjin birazda onlardan gidiyor maalesef... KLİK !
Evet artık her şey Mike' ye kalmıştır. Kendi başının çaresine bakmak zorundadır kameraya bakmasıyla şok olması bir olmuştur. Çünkü maskotların 3'ü de yerinde değildir. Kamerayı indirdi ve artık hayatının sonu gelmişti oracıkta Mike' nin kafasını kemirmişlerdi derkeeen, Mike kendine geldi hepsi gözünün dalması sonucunda oluşan kötü bir görüntüydü. Artık işe başladı kameraya baktı hepsi yerindeydi aradan 5 saat geçti işinin bitmesine sadece 1 saat kalmıştı kameraya tekrar baktı Foxy dışında hiçbiri yerinde değildi kameraların hepsine baktı Chica sağ odadaki kameranın kör noktasındaydı yani tam yanında! Kapıyı kapattı hemen kapıya vuruyordu kapı vurdukça yamuluyor ve Mike daha çok korkuyordu. Belli bir süre sonra Chica gitti kapıyı açtı enerjisini gösteren bir ibre vardı, kalan enerji %8 oda ne! Nasıl dayanabilirdi korkudan terlemeye başlamıştı ölüceğini düşünüyordu, saat 6 olduuu! Kameraya baktığında hepsi yerindeydi ve gözleri kapalıydı...
İKİNCİ GECE
Bu gecede aynı geçmişti. Ama bu sefer enerjisi bitmişti tam son anda saat 6 olmuştu bu nedenle bir gariplik olduğunu ve gün geçtikçe işlerin zorlaştığının farkına varmıştı...
ÜÇÜNCÜ GECE
Bu gece baya bir garip olaylar olmuştu çünkü patronun sesi bugün biraz daha cızırtılı ve bozuk geliyordu arkadan hafiften kaba kaba gülüşmeler duyuyordu acaba nedendi, korkuyordu ve ağlayası geliyordu içinden:
--Neden böyle lanet olası bir iş teklifini kabul ettimki ! Diyordu.
Neyse artık işine bakmalıydı bir yandan korkuyordu bir yandan da işine odaklanmaya çalışıyordu. Kameraya baktı ve bu sefer FOXY, Chica, Bunny ve Freddy yerinde yoktu neler oluyordu! Kameranın tabletini indirdi ve sakinleşmeye çalıştı saat 2 ve enerjisi %70 kalmıştı (bu biraz kameraya uzun süre bakmasına rağmen iyiydi.) Sağ odanın ışığını açtı bir şey yoktu sol odanın ışığını açtı aman Allah'ım Bunny hemen kapıdaydı ve ona bakıyordu kapıyı hemen kapattı ve Bunny hemen kapıya vurmaya başladı Bunny Chica'dan daha güçlüydü kapıya vuruyordu kapı tam dayanamıyacak hale gelmişti kapıya vurmayı bırakmıştı ve saat 6 olmuştu zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı bile...