9. Trest

10.2K 140 3
                                    

Natáhnu ruku a cítím jen prázdné místo. Posadím se do tureckého sedu a porozhlédnu se po pokoji. „Brý ránko " opře se o rám dveří. Byl ve sprše, usoudím podle toho, že má mokré vlasy a ručník kolem ramen. Šedé tepláky mu strašně slušely, jelikož neměl tričko tak jsem měla krásný výhled na jeho tělo. „Bacha aby jsi se neroztekla Babe" uchechtne se. Aaaaaa přistižena, dopadnu do peřin a schovám svůj rudý obličej „Kdepak mám to svoje malý koťátko? " cítím jak se mi u noh prohla postel. Jemný dotek na lýtku, koleno, stehno. Vyskočí mi husí kůže, když mi přejede přes kraťásky, v mých citlivých místech. Zachvěji se když udělá prstem kolečko kolem pupku a pokračuje nahoru. Trhavě dýchám, ruce se mi lehce třesou. Prstem projede mezi prsy a zastavíse u mé klíční kosti. Mráz mi projede přes záda když ucítím jeho rty. Dělá vlhkou cestičku až k mému krku. Cítím jeho ruku jak mi zajíždí pod tričko a dělá si cestičku k pravé bradavce. „Někdo je nám vzrušenej " řekne skoro neslyšně. Zachvěji se když si ji vezme mezi prsty. Začne si sní jemně hrát a přitom mi lehce okusuje krk. Mám co dělat aby mi z úst nevyšel stéh, proto si koušu spodní ret. Cítím jak si na mě šedá obkročmo. Tělo se mi lehce třese, bože nemluvě o mém rybníčku v kalhotkách. On mi vytrhnuje triko! Když se pokusím posadit, rukou mě natlačí zpět do peřin. Konečně na něho vidím, je kousíček od mého obličeje. Ruce přemístí k lemu mého trička. Co to dělá? Znervóznímě. Na tváři mu hraje škodlivý úsměv.
„Daddyyyy" vykřiknu když jedním rychlím škubnutím roztrhne mé tričko na dvě části. Rychle si zakryju prsa. Tohle je další jeho část kterou neznám. Líbí se mi.
„Co to je maličká? Daddy si tě chce prohlídnou " Chytne mé ruce, s úmyslem že mi je nejspíš chce dát pryč. Vždycky jsem měla problém před někým svléknout do naha, plavky i spodní prádlo v pohodě ale víc už ne. Bráním se což se mu nelíbí. „Daddy prosím" zakňučím, nechá toho. Ruce si opře vedle mé hlavy a skloní se ke mě. „Koťátko, zlobíš " udělá karavý pohled. „Za to přijde trest" projede mnou vlna strachu a vzrušení. Ten jeho rostomilý úsměv mu hraje na tváři, vlasy mu padají do obličeje, jsou ještě vlhké jako já v kalhotkách. Najednou si mě přehodí přes rameno. „Pusť mě, daddy! " mlátím mu do zad, ale sním to ani nehne. „Daddy! " jdeme po schodech dolů, dělá se mi trochu zle jak mě nese hlavou dolů. „Jamesi, pusť mě! " otevírá nějaké dveře. Počkat to jsou dveře od bazénu. „Ne! Jamesi opovaž se!!" zapištím a začnu se kroutit ještě víc. Jenže on je jak skála.

On mě doopravdy hodil do bazénu?!
„Tak co už jsi se sklidnila? " zeptá se pobaveně a klekne si na kraj bazénu.
„Podáš mi prosím ručník? " zvednu lehce obočí. „Tak si pro něho běž babe" řekne škádlivě a cákne na mě vodu. Agrrrrr občas mě tak sere. Do plavu k stupínku a vylezu s rukama na hrudníku. Vezmu si jeden ručník a začnu se utírat. „Zlobíš prdelko " na celém těle mi vyskočí husí kůže, zůstanu stát jako přikovaná k zemi. Jeho teplý dech cítím na svém krku.
Lehce mi zatáhl za vlasy, abych si opřela hlavu o jeho rameno a otočil mi ji směrem k němu. V jeho krásných modrých očích byl chtíč a ty malé jiskřičky štěstí. Pak mě políbil, byl to  krásný pocit ty jeho jemné a teplé rty na těch mojich. Teď vnímám jen jeho, jen jeho rty. Na těch mých. Dokud neucítím tlak na zápěstí. Rozdělím naše rty, kolem mého zápěstí byl omotaný ručník. Jak to?! Kdy? Vždyť to byla chvilka?! Trochu zmateně se dívám na svoje svázané ruce. Využil chvilku mého zmatení a otočil si mě, přitlačil mě ke zdi. Až teď si uvědomuji, že předním stojím jen v kalhotkách. Mé tváře naberou červenou barvu, radši Sklopím pohled. Uchechtne se a ruce mi připevní nad hlavu s jeho výškou to není problém. „Lilian nemáš se za co stydět, máš úžasné tělo " zašeptá mi do ucha které lehce skoukne. Zaskučím, když stisk zesílí. Srdce mi začne být o život když vezme mé právé prso do ruky. „Kurva..." uleví si.
„Prdelko... " zvedne mi hlavu. Lehce se usmívá ale z jeho pohledu nejde nic vyčíst, což se mi nelíbí. „Daddy si teď označkuje, když budeš hodná dostaneš odměnu " říká to tak jistě, dominantně. Awww. Kývnu, měli jste vidět jeho spokojený úsměv. První značku udělá na krku, ach. Myslím že, si za chvilku rozkoušu ret. Pokračuje, níž. Nechává po sobě modřinky „Ach..." udeje mi stéh, když si vezme do úst, pradavku. Lehce kolem ní krouží jazykem, bože já se snad rozteču.„ Ach.. Daddy..." lehce do ní kouše. „Au!!!! " vykřiknu když mi ji bolestivě, hodně bolestivě skoukne. Doufám, že mi ji neprokousl. V očích mám lehce slzy, kvůli nehorázné bolesti. „Promiň, ale máš poslouchat. " 
Zvedne hlavu a já uvidím krev. „Děláš si ze mě prdel!" zařvala jsem na něj. Plesk.
On mi dal facku? Vzrušilo mě to ještě víc. Chytí mě pod krkem. Myslím že, na něj budu taková víc. „Takhle semnou mluvit nebudeš, jasný!? " zvýší hlas. V mém těle se míchá strach s vzrušením. Právě mě drží podkrkem a mě se to líbí. „Ano Daddy" řeknu co nejvíce dětsky. „Tak je hodná holka " pochválí mě a začne mi rozvazovat ruce. „Au.." zaskučím když mi lehce přejede přes bradavku. „Za tohle se omlouvám " prosene a dá mi tam jemnou pusinku. Tak tohle bylo rostomilý!!!! Aww miluju když je tak starostlivej a zároveň tak zlej. Miluju jeho Svalnaté tělo, jeho oči, jeho havraní vlasy, jeho rostomilý úsměv.
Miluju jeho!!!
„Tak co ty stydlivko, pojedeš semnou nakoupit " trošku zčervenám nad jeho oslovením. „Jedu" řeknu natěšeně. Přehodí si mě přes rameno a zase někam nese, tentokrát se ale směju I já. „Co ti vybereme za oblečení? "
Položí mě na sedátko v mém šatníku.

 „Co ti vybereme za oblečení? " Položí mě na sedátko v mém šatníku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat