Prolog

28 0 0
                                    

Vrăjitoare nu?Ce sunt sau cine sunt eu defapt ..și cum îmi începe thrillerul vieții mele?
În primul rând cu toții știm acele ..zvonuri .....despre vrăjitoare și cât de dichisit sunt etichetate de către....majoritatea persoanelor prinse în ghearele sclaviei .Nu aș dori să pun în evidență nici ....critica lor ...,momentan...dar nici ...să trec cu vederea n-aș putea.
Iar în al doilea rând ....dreptul meu de a fi...o "Damă de treflă roșie "din comunitatea ....noastră ..în practicarea magiei roșii ,este ...o binecuvântare.Ce presupune aceastã magie roșie?Păi .....ea stă la baza ...unei compoziții clar stabilite de la nașterea pruncului .Fiecare copil ....zămislit de către o vrăjitoare ..de magie roșie ..își are propriul semn de naștere .Dacă semnul va dispărea ...atunci ...copilul ...va trebui să poarte numele de "treflă roșie "...metamorfoza sa prin diferite stări ....fiind alcătuită din trei elemente:....sulfarea ,citirea gândurilor și a sentimentelor ...dureroase .Din păcate ...noi "Damele de treflă roșie " nu prea avem multe drepturi ...înafară de a distribui magia ..pe merit în funcție de ...cerințele îndeplinite de ...acesta/aceasta .

Era o zi normală ...de Luni ...urmând ca azi în lumea ...spirituală să am un nou învățãcel ,bineînțeles un ..simplu muritor ...înstărit ,având nu știu ce idioțenie de funcție la palatul din Monaco.Îmi pregăteam ...ceaiul ..,dar neputând folosi magia ...,fiind interzis această acțiune ...în treburile pe care ,muritorii le au de exercitat în acea zi,alături de un pandișpan umplut cu fructe de pădure(merișoatre,mure ,coacăze și fragi ).

Vizionând uzualele piese de teatru ale lui Marylin Monroe
.Acrița senzualității și a sexualității feminine îmi începea defapt ziua ,nu eu ...,eu fiind preocupată ...de acea apă fierbinte ..din cadă ...lăsând-o să curgă ..astfel încât să ..dea pe dinafară,ieșind și scurgându-se pe mozaicul băii.Îmi desfac părul prins într-un coc lejer ...,lăsându-mi corpul să fie acoperit de apa fierbinte a căzii.

Îmi dau în jos bretele rochiei de noapte dintr-un material alunecos ...și vaporos ,lăsând ca aceasta să facă cunoștință ...cu mozaicul băii .
Stau vreo două ore ...scufundată în apa limpede a căzii ......lăsând plăcerea ...unui eventual orgasm ...să îmi pună stăpânire pe zona intimă.
La marginea căzii mi-am așezat o rochie scurtă cu bretele cârlionțate ce se lăsau în jos pe zona antebrațelor ,cu un model simplu ușor accesorizat de ceva flori de material textil ,de nunanțe palide ... lăsându-mi la iveală coapsele și umerii.
Având în vedere că nu prea port tocuri ,excepție făcând petrecerile la care sunt invitată ..de către duci sau cei de rang înalt.Deși nu știu din ce motiv.....dar. ..,urăsc palatul ..,nu ca și un asamblu de camere și turnulețe ..ci pe acele aspirante ..cu coroniță ,de .....viță nobilă.
..Îmi iau arcul sculptat dintr-un tei bătrân și recipientul în care erau depozitate săgețile ,periându-l pe Erasmus ,mânzul meu ....și așezând o pătură pe spatele acestuia ,urcând ....și mângâindu-l delicat de-a lungul gâtului și a urechilor sale ușor ascuțite la capete.
De regulă ,țintele mi le stabileam pe centrul unor copaci ....de regulã mai groși ....ținând cont de record îm fiecare dimineață ..,când treceam prin pădure cu Erasmus ....Lela ne aștepta mereu la jumătatea drumului ,un pui de lup ..pe care îl găsisem în apropierea cabanei în care locuiesc peste ,șapte stejari bătrâni .De fiecare dată când îl scot și pe Erasmus la plimbarea de înviorare ,iau și niște hrană dar și apã ..în rucsacul meu din mușchi de copac ,ducându-i Lelei și tovarășilor ei .

în rucsacul meu din mușchi de copac ,ducându-i Lelei și tovarășilor ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Prin aceste părți nu trecea foarte multã lume ....știam locul și cu ochii închiși .Aici ..hoinărind ...și trăgând la țintă ...încă de mică copilã ...de la vârsta de 6 ani .Doar că de data aceasta ...la marginea pădurii apăru ...o siluetă masculină ....Acesta descalecă de pe iapa sa neagră ...urmându-i și eu la rândul meu exemplul...,descălecând de pe cai ,lăsându-i în apropierea unei cafenele ,ce nu era chiar atât de îndesită cu electronice ,nici nu apăruseră în anii aceștia ai secolelor 70 spre 80.Acesta se oprește înainte de a intra în cafenea,oferindu-mi sacoul său ,din pricina materialului subțire a rochiei mele .

Dama De Treflă Roșie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum