Bu gün Ehli nin doğum günü. Yani büyük gün. Sabah ben ve İrem erkenden Ehli nin üstüne atlayarak onu uyandırdık. Ve şimdi kahvaltı yapıyoruz. Hepimiz aşırı coşkuluyuz. Aslında üçümüzde özel günlerde hep böyle neşeli oluyoruz. Kahvaltımız bol goy goy la geçti ve okula gitmek için hazırlandık. Benim arabama binip yol boyu 2015 türkçe poplarını dinleyip bağıra bağıra eşlik ettik. Okula varmıştık. İlk ders tarih yani Ehli nin en sevdiği ders. Hemen yerlerimize oturup kitaplarımızı açtık. Hocanın gelmesini beklerken gözüm Tom u aradı Tarih dersimiz ortaktı ve sanırım o gelmemişti. Onu ararken Louis in bana baktığını fark ettim. Sanırım Tom u aradığımı fark etmişti bir şey demedi ve önüne döndü.
Öğle molasında üçümüzde o kadar neseliydik ki bu Louis ve William ın bile dikkatini çekmişti. Yemeklerimizi alıp William, Louis, İrem, Ehli ve ben oturduk. Bu arada İrem ve William ın arasında bir şeyler var gibi ama hayırlısı.
Okul çıkışında yine beşimiz birlikte yürüyoduk. Ve bi anda konu Ehli nin doğum günü için hep birlikte bir şeyler yapmak oldu. Tabii herkes bunu kabul edince bende kabul etmek zorunda kaldım. Yani Louis e uzak olmaya çalıştıkça ona daha çok yaklaşıyorum...
Akşam giydiklerimiz;
Ben:Ehli
İrem
Erkeklerde gelince ilk önce yemek yedik ve gerçekten çok keyifliydi. Ardından sokaklarda gezmeye başladık. Arada bir yerlere girip yiyecek, içecek bir şeyler alıp yürümeye devam ediyorduk. Bir sürü fotoğraf çekiniyorduk. Sonra bir parka gidip orada oturduk ve biraz dinlendik. Ardından evlere doğru yürümeye başladık. Bu gün William Louis lerde kalıcakmış bu yüzden hepimiz aynı yere gidiyorduk. Eve gelince İrem onları içeri davet etti ve onlarda kabul etti. Açıkçası bu benimde hoşuma gitmişti. Onlarla zaman geçirmek çok güzel çok eylenceli insanlar. Ben gidip eşofmanlarımı giyip geldim ve kutu oyunları oynamaya başladık. İrem bi ara içeri gidip elinde pastayla döndü
İYİKİ DOĞDUN EHLİ
Ehli mumları üfledi ve pastayı yedik. Saat gece bir olmak üzereydi bu yüzden William ve Louis evlerine gittiler.
İrem:William ne kadar kibar. değilmi? Dedi ve kendini dramatik bir şekilde koltuğa attı.Ehliyle aynı anda birbirimize "ne diyo bu? "Bakışı attık. Ama İrem daha fazla bir şey söylemeden hemen odasına kaçtı. Bizde iyi geceler deyip odalarımıza dağıldık.
Sabah
Sabahın köründe telefonuma bir mesaj geldi.
Tebrikler x markasının yeni model yüzü seçildiniz. 27 nisan saat 15.00 da. İlk çekimler için sizi aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
nE!?!
(Evvvet yine bir bölüm sonu daha umarım hoşunuza gitmiştir. Biliyorum kısa oldu ve günlerdir bölüm atamıyorum kusura bakmayın. Ve yeni bir bölüme kadar kendinize çok iyi bakın. Seviliyorsunuz. 💐)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Louis Partridge ile hayal et/ COMPLEX
FanficAhh evet buradaydı yanımda siktir! Bana niye öyle bakıyo, niye titriyorum kızım y/n kendine gel!