part 11💚🔞

2.5K 153 8
                                    

Zawgyi. .

Baby...ပင္ပန္းေနၿပီလားး....

အင္း...ပုစိလပင္ပန္းေနၿပီ...

ပုစိေလးပဲပင္ပန္းတာဆိုေတာ့ ကိုယ္တို႔ေနာက္တခ်ီထပ္ဆြဲလို႔ရေသးတာေပါ့....

ဟမ္...အာ့...dad..dy....ျဖၫ့္ျဖၫ့္ေဆာင့္ပါ..

က်ေနာ္ ပင္လက္လွန္လိုက္ၿပီးbaby ကိုက်ေနာ္ကိုယ္ေပၚဆြဲတင္လိုက္တယ္...က်ေနာ့ရဲ့ႀကီးမားရဲ့dickထိပ္ဖူးနဲ႔ baby ရဲ့ ဂႏၲဝင္ ဖင္ေပါက္ေလးကိုေတ့ၿပီး ေအာက္ကေနပင့္ထိုးလိုက္တယ္.....

အာ့....dad..dy...baby ဖင္ေလးကြဲၿပီလားမသိဘူး...

မနက္က်ရင္ ကိုယ္ေဆးလိမ္းး...Ah~~~fuck....!!
ေပးမယ္...ဟူးစ္...baby...

ေအာက္ကေန babyခါး‌ေလးကိုကိုင္ၿပီး စည္းခ်က္မွန္မွန္နဲ႔ တခ်က္ခ်င္း ျဖည္းျဖည္းစီပင့္ပင့္ေစာင့္ေပးေတာ့ babyက က်ေနာ့ရင္ဘက္ေပၚ လက္ကေလးေထာက္ ေခါင္းေလးေမာ့ၿပီးညီးေနတယ္...

အာ့ ...အာ...fuck...dad..dy..

ရွီးးးးးshit!!!!!baby အတြင္းသားေတြက ကိုယ့္ရဲ့dickကိုအရမ္းၫွစ္ထားတယ္....fuck...

ေကာင္းလိုက္တာ baby ရာ...ဟာ့.....

Daddy ဟာႀကီးက အရမ္းႀကီး...Ah~~~လာ ၿပီ...

Baby ကိုယ္ေမာေနၿပီ...babyျမင္းစီးေတာ့.....Ah~~~

Babyက သူ႔ဆံပင္ေလးကိုကိုင္လို႔ ေခင္းေမာ့ၿပီး က်ေနာ့အရာေပါမွာခုန္ေနတယ္.....baby。。အရမ္းsexyက်တယ္ကြာ.....အာ့ ...~~~...

babyကလည္းအေပၚကခုန္  ကိုယ္ကလဲ ေအာက္ ပင့္ပင့္ ေဆာင့္နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုးရဲ့ သာယာမႈက အထြဋ္အထိပ္မွာ
ေနာက္ဆံုးေတာ့ က်ေနာ့ရဲ့ ပ်စ္ခြၽဲခြၽဲအရည္ေတြအကုန္လံုးကို babyဖင္ထဲကိုအကုန္ပန္းထဲ့‌လိုက္ေတာ့တယ္....

ကိုယ္ကပဲေအာက္က ေဆာင့္ပားေကာင္းလို႔လားမသိ baby dickထဲက အရည္ေတြက က်ေနာ့ရင္ဘက္ေပၚတြင္မက မ်က္ႏွာထိပါတက္စင္ကုန္တယ္....

Babyအေတာေလးပင္ပန္းသြားပံုရတယ္ ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ကိုယ့္ရင္ဘက္ေပၚေခါင္းေလးမွီတင္လို႔ အေပၚမွာတင္ေမွာက္ရက္ကေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနရွာၿပီ...

မနက္က်ရင္ေတာ့ baby အသံစူးစူးေလးကိုၾကားရဦးေတာ့မာ္..babyကို သန႔္စင္ေပးၿပီဴေစာင္ၿခံဳေပူကာ ရင္ခြင္ထဲသြင္စလို႔သူလဲအိပ္စက္ျခင္းဆီသို႔......

DADDY Love BABY💛 [Complete]Where stories live. Discover now