287 30 47
                                    

Yunho iki yıl sonra ilk defa mutlu bir güne uyanmıştı. Etrafına gülücükler saçarken, öpücükler de dağıtıyordu.

"Ya! Yunho, ne bu böyle vıcık vıcık!"

Jongho'nun isyanına herkes gülerken eğlenceli bir kahvaltı geçirmişlerdi. Jongho ile üniversiteye vardıklarında, evdeki curcuna Wooyoung'u da bulmuş, öpücük mağduru olmuştu.

"Tanrım! Ben bu muamele ile karşılaşacak ne günah işledim."

Tam o anda Wooyoung'un gözüne ilişen San ile öksürük krizine girdiğinde bakışlarını gökyüzüne çevirdi.

"Tanrım ben aldım mesajı."

Wooyoung'un bu haline Yunho ile Jongho güldüğünde, dersleri olduğu amfiye doğru yürümeye başladıklarında üçünün yanından her geçenden bir cümle duymaya başladılar ve Yunho'nun yüzünde kocaman tebessüm doğdu.

"Mingi, Yunho'yu seviyor."

Wooyoung ve Jongho etrafa cins cins bakarken gülümseyen Yunho çok gariplerine gitmişti.

"Ne olduğunu bize de mi anlatsan??"

Wooyoung'un sorusuyla Yunho bakışlarını ona çevirdiğinde gülümseyerek sorusunu cevapladı.

"Mingi, kalbimi almaya çalışıyor da. Ayarlamış olmalı San ile."

Wooyoung ve Jongho umursamadan ilerlemeye devam ettiklerinde, Yunho da onlara göz devirerek cebindeki telefonunu çıkartarak mesaj kısmına girdi.

WhatsApp/ Kakaotalk

Yunho:

Güzel taktik

Ama yemezler 😋

Mingi:

Taktiğimi beğenmen bile bir başarı

Ayrıca yüzündeki o kocaaaa tebessümü gördüm

İnkar etme Jeong Yunho

😘

Yunho:

Pekâlâ.

Sadece yanımdan her geçen

Mingi, Yunho'yu seviyor diyince

Gülesim geldi.

Bu yani 🙄

Mingi:

Yunho sana bişey soracağım

İki yılda bipolar falan mı oldun yoksa🥺

Yunho:

Ne saçmalıyorsun Mingi!

Bipolar falan değilim ben

Mingi:

Ama Yunho

Bak aşk pastam

Bir mutlu oluyormuş gibi yazıyorsun

Bir trip atar gibi

✔Whisper... ↬YunGi↫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin