Beni Özledin Mi?

501 50 28
                                    

Yibo
~~~~~~

"Zhan ge! " dedim tekrar seslenerek.

"Çevrimdışı Yibo. Sanırım bağlantısı koptu." Jili bilgilendirdi.

"Ona yeniden bağlanamaz mısın?" Diye sordum ve biraz endişeliydim.

"Denedim ama yapamıyorum. Ama endişelenme. İyi olacak. İşleri nasıl yapacağını biliyor." Jili dedi ama ben aynı fikirde değildim. Ama sessiz kaldım.

"Sadece görevinize odaklanmalısınız." Jili tekrar söyledi.

"Tamam. Tekrar çevrimiçi olup olmadığını bana bildirin."

"Elbette yapacağım. Ve şu anda bulunduğunuz yerden sağa dönmelisiniz. Ve o odanın önünde 2 koruma var. Önce onlardan kurtulmanız gerekiyor. Ama bunu 8 dakika içinde yapmanız gerekiyor çünkü bu kameralar kısa süre sonra tekrar etkinleştirilecektir. Ya da daha fazla beklemelisin. Ne diyorsun? "Diye sordu Jili.

Odanın önünde olan korumaları gördüm ve ellerinde silahlar vardı. Saatimi kontrol ettim. Burada beklersem yaklaşık 10 veya 11 dakika beklemem gerekir ve bu sıkıcı.

"Beklemiyorum." diye bilgilendirdim.

"Güzel ve 7 dakikan var. Sana güvenebilir miyim?" Diye sordu Jili.

"Hayır. Ama beni izle." korumalara doğru gelişigüzel yürümeden önce dedim.

Beni gördüler ve yaklaştığımda ikisi de gözlerini kıstı.

"Hey millet" yaklaşırken dedim.

Onlar şüpheli bir şekilde bakmaya devam ediyorlardı.

"Sen kimsin ve burada ne yapıyorsun?" Biri sordu ve parmaklarının silahlarını kavradığını gördüm.

"Size bir şey bildirmek için buradayım." Önlerinde güvenle durdum ve bana tekrar bakmadan önce birbirlerine baktılar.

"Neyi bilgilendirmek için?" Biri tekrar sordu ve diğerinin silahını bana doğrultduğunu gördüm.

Ona baktım ve bana bir kaşını kaldırdı.

"Size bilgiyi verelim ..... Bu senin son mutlu günün." Soğuk bir şekilde dedim ve o adam bana kaşlarını çattı.

Gözlerini kırpamadan, o adamdan o silahı kapıp diğerini yere tekmeledim. Hemen boynunu tuttum ve bayılıncaya tuttum. İlk adam beni arkadan tutmaya çalıştı ve beni geri çekti, vücudunu sırtımdan çekmeden ve o yerdeki ikinci adamın üzerine çarpmadan önce uzanıp başını kolumla kilitledim defalarca yumruk attım ve bayıldı.

İkisini de yakaladım ve vücutlarını bir köşeye sürükledim, onları kameradan sakladım.

Vücutlarını aradım ve bir anahtar aldım.

"Yibo, hemen içeri girmelisin." Jili'yi duydum ve hemen kapıyı açtım ve içeri girdim.

"Giriyorum." Bunu kapattıktan sonra Jili'ye haber verdim arkamdaki kapıya.

Oda karanlıktı hiçbir şey göremğyordum.

"İyi ve dikkatli ol. Seni göremiyorum. Sanırım o odada kamera yok."

I Whatever You - YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin