Harry
"Hazzy, podal bys mi prosím můj hrníček?" zakřičí na mě Lou z kuchyně. Je tak maličký, že nedosáhne na horní poličku, kde máme všechny hrníčky. No možná, že jsem je tam dal naschvál, abych si z něj mohl dělat srandu, ale vážně jenom možná.
"Už letím, princezno." zasměju se a zvednu se z našeho pohodlného gauče. Když vejdu do kuchyně, tak se mi naskytne velmi vtipný obrázek.
Lou se snaží vyskočit snad až do stropu. Po chvíli to vzdá a s vyšpuleným rtem kouká na jeho zelený hrníček.
"Přece nebudeš naštvaný na ten hrníček, zlato." uchechtnu se a on se vyděšeně otočí. Byl tak zabraný do toho skákání, že si ani nevšiml, když jsem přišel.
"Ale budu naštvaný na tebe, Harolde. Tys dál všechny ty hrníčky nahoru a já si kvůli tomu nemůžu udělat kakao." založí si ruce a podívá se na mě se zvednutým obočím.
"Neříkej mi Harolde, princezno." odfrknu si a přejdu až úplně k němu. Položím si ruce na jeho větší boky, které tak miluju a pohlédnu mu do očí, které miluju ještě více.
"A ty zase nedávej hrníčky na horní poličku." protočí očima. Snaží se udržet vážný výraz, ale i tak si všimnu jeho malého úsměvu.
"Dobře zlato, omlouvám se, ale když ty jsi tak roztomilý, když se snažíš vyskočit nahoru." políbím ho na čelo a vysadím ho na linku. Natáhnu se nahoru a vezmu dva hrníčky. Jeden modrý a jeden zelený. Můžete hádat, který je koho. Když je Lou uviděl poprvé, tak řekl, že je prostě musíme mít, protože on má modré oči a já zase zelené.
"Na co bereš dva, Hazzy?" zatváří se nechápavě, přičemž se zamračí a nakrčí jeho malinký nosánek.
"Dám si taky." prstem přejdu mezi jeho obočím, aby se přestal mračit. Uznávám, že je takhle roztomilý, ale když se usmívá, tak je to ještě lepší. Je jako moje malé osobní sluníčko plné energie.
Jen přikývne. Obmotá si ruce okolo mého krku a hlavou se opře o mou hruď. I s ním zavěšeným na mně, začnu dělat naše kakaa. Naleju mléko do hrnce a nechám ho, aby se prohřálo.
Mezitím ve volném času sjedu dlaněmi na jeho měkoučký zadeček a spokojeně zamručím. Miluju, když se ho mohu dotýkat takhle intimně.
"Hazzy, máš nějaké přátelé?" zeptá se z ničeho nic Lou. Moje tělo se napne a já začnu zhluboka dýchat. Lou pozná, že je mi toto téma nepříjemné a proto mě začne hladit a škrabkat ve vlasech.
"Měl jsem. Měl jsem jednoho kamaráda. Byli jsme si blízcí jako pokrevní bratři, ale pak ho někdo zabil." řeknu s bolestí v hlase a zhluboka se nadechnu. Tyhle vzpomínky přináší až příliš mnoho bolesti, na kterou nejsem připravený.
"To mě moc mrzí, Hazzy." řekne smutným hlasem. Moc dobře vím, že to myslí vážně. Cítí mou bolest a ví, jak se doopravdy cítím.
"To je v pořádku, Lou. Ale teď už bychom měli dodělat to kakao." snažím se to zamluvit. Naštěstí Lou pochopí a souhlasně zamručí.
I s ním v náručí nasypu do hrnce plného teplého mléka Granko a začnu ho rozmíchávat. Lou mě celou dobu hladí po zádech, což mi je vážně příjemné.
Vezmu hrnce a hotové kakao začnu nalévat do našich hrníčků. "Tak hotovo, princezno." usměju se a věnuju mu dětskou pusu.
"Vezmeš ty hrníčky a i mě prosím do obýváku?" udělá na mě psí oči a já okouzlen jeho roztomilostí kývnu. Stejně mi to vůbec nevadí. Alespoň budu mít u sebe své sluníčko i teď.
Do obou rukou si vezmu naše hrníčky. Lou se mě drží jako klíště, takže vůbec nehrozí, že by teď spadnul.
V této poloze se zdárně dostaneme do obýváku. Hrníčky s teplým nápojem položím na skleněný stůl.
Posadím se na gauč. Lou ze mě sleze, ale hned na to, se na mě natiskne. Jen tak spolu sedíme a vychutnáváme si atmosféru plnou naší lásky. Když v tom někdo zazvoní. Jelikož jsou dnes všichni sluhové pryč, musí tam jít někdo z nás a Lou tam určitě nepůjde.
"Jdu tam, miláčku." oznámím mu a zvednu se. Políbím ho a rozejdu se ke dveřím. Otevřu je, ale nikoho nespatřím. Jediné čeho si mohu všimnout, je bílá obálka, která leží na rohožce hned u dveří.
Hey guys, po delší době nová kapitola. Omlouvám se, že teď nevycházely, ale měla jsem hodně školy, takže jsem nestíhala.
Každopádně snad se vám to líbí.Tady máte jen tak sexy Harolda pro lepší den xd
No nic streamujte DMG, mějte se hezky a zatím byeeee <3
All the love E
ČTEŠ
Extraordinary love. ✓
FanficHarry. Harry je tajemstvími opředený a velmi děsivý muž. Je posedlý malým, stydlivým Louisem, klukem ze sirotčince, který má strach z mnoha věcí. Má však jedno velké tajemství. Není to člověk, ale upír, který je na tomto světě víc jak pět století...