pod lampou je největší tma

7 0 0
                                    

Ahoj VÍTEJ...

Začnu hned z vostra, vím že když zrovna tady to čteš tak jsi asi ztracená a nevíš co si myslet, dělat a nechceš nic nikomu říct protože se bojíš reakce člověka a nebo prostě lidem nevěříš.

Buď v klidu taky lidem nevěřím a musím říct že je těžké nic nikomu neříkat, ale věř mi že je to ta nejlepší cesta jak sama sebe najít. Věřím že je to hodně těžké jak pro tebe tak i pro ty co tě vidí každý den smutnou a chtějí ti nějak pomoct, ale ty jim prostě nechceš říct nic. Bojíš se zklamání, musím říct že já taky a docela hodně. 

Vždycky i v těch nejhorších chvílích by při to tobě měl stát nějaký člověk kterého máš ráda, který u tebe bude když se budeš utápět i v těch nejhorších sračkách. Možná si teď říkáš že nikoho nemáš, ale podívej se určitě máš mamku, tátu, babičku, dědu. Nikdy nic neřílkej kamarádům protože v rodině i kdyby jste se nesnášeli tak to nikomu ani přes mrtvolu neřeknou, ale kamarádi to berou jako srandu s těmi se pohádáš a tajemství jsou na prvním místě jako pomsta . Neříkej že ne protože vím že jo. 

Kamarádů můžeš mít jak zrnek rýže v sáčku, ale jen některý nepotřebují pokličku na hrnec .Některý lidi potřebují světlo jen když je tma. Dám ti radu a tý se zkus řídit, třeba ti v životě pomůže. Když potkáš někoho kdo potřebuje světlo jen když je tma tak tam postav lampu a jdi dál. Jak se říká pod lampou je největší tma. 

Když odejdeš tam mi věř nebo ne, ale budeš v koncích, protože když chceš být s vlky musíš s nimi výti.  Akorát ty jsi ovce a pokud neutečeš tak tě sežerou a to ty a ani tvoji blízký nechtějí. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 20, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NAJDI SEBE SÁM/AKde žijí příběhy. Začni objevovat