(Hadise'nin anlatımıyla)
Yorulmuştum bu magazinlerden gerçekten yorulmuştum. Benim adıma saçma sapan haberler yapıp benim üzerimden prim kasıyorlar.... Bugün gene saçma sapan bir haberle gözlerimi açtım. Umarım hiç kimse bu habere inanmazdı. Çünkü inanırlarsa benim kötü bir kadın olduğumu düşünürlerdi.......Haber az sonra daha da fazla duyulacaktı, tüm Türkiye eminim ki bu haberi konuşacaktı. Ah ya yorulmuştum ben...... Avukatımla konuştum ve gerekenleri yapmasını istedim....
Instagramımdan bir açıklama yaptım ve Kaan'da hemen benim story'si story'sinde paylaştı... Beni gerçekten seviyordu ve bende onu seviyordum.....
Bu konuyu burda kapamalıydım.
3 saat sonra....
Al işte Twitter'da tt olmuştum. Bıkmıyordu bu millet Bıkmıyordu bu magazinciler neyse tt olmam normaldi. Sakın olmalıydım.
(Kaan'ın Anlatımıyla)
Hadise bu haberlerden çok yorulmuştu onun için onu bu akşam yemeğe çıkarmaya karar verdim ve yanına gittim.
Kaan: hadise
Hadise: efendim canım
Kaan: yemeğe çıkalım mı bu akşam
Hadise: aa olur. Kaç gibi çıkalım?
Kaan: 19.00 nasıl?
Hadise: bana uyar, o zaman ben hazırlanayım.
Kaan: tamam hadi bekliyorum
Hadise: tamam1 saat sonra
(Hadise'nin anlatımıyla)
Hazırdım. Hemen çıkmalıydım. Kaan bahçede bekliyordu. Yanına gittim. Arabaya bindik, ve restorana gittik. Hemde ilk tanıştığımız restorana. Canım Kaan bunu bile düşünmüştü...🥰Kaan: hadi geçelim (gülümser)
Hadise: tamam (gülümser)Restorana geçip masaya oturdular*
Kaan: ilk tanıştığımız günü hatırlıyorum da ne kadar zaman geçmiş değil mi? Oysaki daha dün gibi
Hadise: ayy evet ya çok güzel bir gündüO günü hatırlamak için Sedayı arayıp, konuşurlar*
(Hadise'nin anlatımıyla)
Seda ile konuşmak bana mutluluk vermişti. Sosyal medyalarimi da kontrol etmiştim ve hemen hemen tüm Türkiye beni haklı buluyordu bu haber konusunda. Mutluydum çünkü Türkiye beni destekleyecek kadar beni seviyordu................................................................
Bu bölüm burda bitti umarım beğenirsiniz.... 🥰❤️