.
N-ne ne demek. HAMİLE olamazdım değil mi. Yani ilkten kimin hamile kalındığı görülmüş. Elimde telefon donup kalmıştım. Karnıma baktım. TANRIM DAHA ON ALTI YAŞIMDAYIM. OYSAKİ KORUNDUK. BU ÇOK ANLAMSIZ!
-------------------------------------------------------------------
*2 Yeni Mesaj*
-Boom Boom; Hey tatlım orda mısın?
-Boom Boom; Merodi??
-------------------------------------------------------------------
Telefona gelen mesajları görmemiştim bile. Telefona baktım. Ellerim titreyerek mesaja cevap verdim.
-------------------------------------------------------------------
-Bakugou bu olamaz. Ben hamileysem ne olacak?
-Boom Boom; Hey sakinleş. İyi misin tatlım?
-Hayır, değilim
-Boom Boom; Annen evde mi?
-Hayır 1 haftalığına büyükannemin evine gitti.
-Boom Boom; Tamam geliyorum, unutma bu yolda birlikteyiz. Her ne bok yediysek birlikte yedik. Bu yüzden içinden eğer beni bırakırsa korkusu varsa onu unut.
-Tamam. Sen gelince napıcaz ki.
-Boom Boom; İlk önce eczaneden test alıcaz. Zaten testte çıkar. Merak etme. 5 dakikaya ordayım.
-Tamam....
-------------------------------------------------------------------
*Bakugounun Ağzından*
Sabahın 8'i. Anneme acil bir işim olduğunu söyleyip apar topar giyindim. Evden çıktım. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki. Yapacağımız işe sokıyım. HANGİ KAFADAYDIM KİM BİLİR. SİKİYİM BÖYLE İŞİ. TANRIM EĞER HAMİLEYSE AİLESENE NE DİYECEĞİM. AMA BİR KUSMA İLE HAMİLE OLAMAZ DEĞİL Mİ?? İLK SEFERDEN HAMİLE KALAMAZ DEĞİL Mİ??? BEBEĞİ ALDIRABİLİR MİYİZ. HASSİKTİR BUNUN İÇİN VELİ İZNİ GEREKİYOR.
Hızlı hızlı yürürken baharın hafif esintisi yüzüme çarpıyordu. Hafif hafif gözlerim dolmaya başladı. Eğer bir bebeğim olsa gerçekten nasıl olurdu? Şu an tabii ki istemem ama o bebek İLERİDE merodiden olursa...
Güzel bir hayaldi. Ama şu anki zamana odaklanmam gerekiyor. Bunları düşünürken kendimi merodinin evinin önünde buldum. O panikle hemen kapıyı açmaya çalıştım. Kapı kilitli değildi ve açıldı. Hemen yukarı koştum. Ağlama sesleri evi dolduruyordu. Montumu çıkardığım gibi yere attım ve yatağın ortasında hüngür hüngür ağlayan meleğe sarıldım.
Başını bağrıma bastırdım ve saçını sevmeye başladım. Acı çekercesine bağırarak ağlıyordu. Benimde gözlerim dolmuştu. Tamam bende çaresizlik yaşıyordum ancak hamile olursa doğuracak ben değil o idi. Korkuyordu. Onun kadar çaresizlik yaşayamazdım.
Yüzünü bana döndürdüm ve kendisini iyi hissetmesi için onunla uzun uzun konuştum. Biraz olsun sakinleşmişti.
-Hadi şimdi hamilelik testi alalım. Ne olup olmadığını öğrenmemiz gerek.
Kısık bir sesle "Tamam..." diyebildim.
Biraz olsun toparlanmaya çalışıyordu. Üstünü değiştirdikten sonra hazır olduğunu söyledi. Saçları çok dağılmıştı. Ellerimle söylenerek saçını düzeltmeye başladım. Bu halimi görünce biraz olsun gülmüştü. Onu öyle görünce bende mutlu oldum ve güldüm. Yüzünü ellerimin arasına aldım alnından öpüp "Her şey düzelecek, merak etme" dedim. Buruk bir şekilde gülümsedi ve "Tamam hadi gidelim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou Katsuki x Reader
RomanceMerhabalar!! Bu ilk hikayem ve ilk yazım olacak bu yüzden baya heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz ilk karakter tanıtım vs. gibi bölümler ile başlayacağım sonradan ise ana hikayeye geçeceğiz. Yeni bölümlerde görüşmek üzere