Prológ

55 6 0
                                    

I've never been a fan of heartbreak
(Nikdy som nebol fanúšikom zlomeného srdca)

Táto veta mi neustále hrala v hlave a nevedela som ju odtiaľ dostať už dlhú dobu. Kebyže zmením zmysel slov a namiesto toho napíšem I've always been a fan of heartbreak (vždy som bol fanúšikom zlomeného srdca), dávalo by to vôbec zmysel? Možno pre niekoho nie, veď mať zlomené srdce nie je niečo, čo by väčšina chcela zažiť, ale ja si myslím opak, naučil ma to život. Niekedy potrebuješ mať zlomené srdce, aby si sa posunul ďalej a hoci ja nie som práve teraz fanúšikom lámanka sŕdc, to tvoje zlomiť musím.

Už dlho som plánovala odísť, niekam, kam ma nikto nenájde, začať odznovu a neobracať sa späť, nechať minulosť minulosťou. Priala by som si, aby si nebol v tej mojej, no nemám na výber, pre oboch to bude ľahšie. Cítim akoby som nemala dôvod zostávať a ver mi, že keď bolesť pominie, budeme obaja šťastnejší.

Ži svoj život, daj jej lásku, ktorú si zaslúži, pretože ona si zaslúži len to najlepšie a možno sa jedného dňa vrátim a uvidím ťa šťastného bezo mňa, tvoje deti budú pobehovať po záhrade a zlostiť Giuseppeho. Keď ťa uvidím, uvedomím si, že to bolo správne rozhodnutie. Zaslúžiš si konečne žiť vlastný život, pretože si ho kvôli mne nedával na prvé miesto... Ľúbim ťa... 

Zatiaľ zbohom
Navždy tvoja
Lianne

Ešte pár sekúnd pozerám na ikonu "odoslať" a premýšľam, či je toto to, čo skutočne chcem. Myšlienky v hlave sa mi preplietali a takmer som túžila ešte zostať. Možno by mi stačil len deň alebo len pár hodín v snahe rozlúčiť sa poriadne. Možno si zaslúžil lepšie vysvetlenie po tom všetko, čo sa stalo, no zostávať dlhšie so sebou prinášalo menšiu chuť odísť a to som nesmela dopustiť. Práve preto som správu odoslala vo chvíli, keď sa môj pohľad stretne s tým jeho a z oka mi vypadne slza, keď si uvedomím, že som uzavrela túto kapitolu svojho života a rozhodla sa napísať svojmu príbehu pokračovanie.

༻᯽༺

Vitajte všetci pri mojom novom príbehu! Ďakujem, že sa ste ho rozhodli pozrieť. ♥

Tento príbeh je fanfikcia na Shawna Mendesa rovnako ako bola Crazy, akurát že príbeh na Crazy nijako nenadväzuje, nie je to pokračovanie, napriek tomu dúfam že mu preukážete toľko lásky ako Crazy 💕 a keď už sa jedná o Shawna, ten má dnes 23 rokov! 🎂🎉

Cover ešte nie je hotový, ale pracuje na ňom, takže by som ho mala mať už o pár dní.

Dnes okrem prológu plánujem publikovať aj prvú kapitolu. Nové kapitolu budú vychádzať pravidelne cez vykend, zrejme v sobotu, aby som v tom mala nejaký systém. Budem sa snažiť tento termín dodržiavať 😊❤️

A už úplne posledná vec, chcem vám ešte raz poďakovať za to, že ste sa rozhodli si túto knihu prečítať, po mojej ročnej neaktívnosti a bloku si to naozaj cením❤️ pokojne nechajte vite alebo komentár vždy poteší a posúva to ďalej aj knihu, dajú sa opraviť veci ktoré sa vám na páčia a podobne 😉❤️

Fan of heartbreak |S.M.|  Where stories live. Discover now