Pajar ke namaz ky baad haya nanoo key kamrye mei gaye ju Quran phr rahe the ....haya unkey pss ja kr beyt gaye
Raat keyse guzri tumhari ....nanoo ney haya ke tarf dekh kr kaha...
G ...boht achi ap sunaye chai lawo ap key leye?? Haya boli....
Nahi ...nashta tu mei ney kr leya nanoo ney quran majeed bnd krtye howey kaha....
Kes ky sath?? Haya heyran ho kr boli
Ahad aya tha ...nasta yahi krleya hum ney wo miraal ko leyney gaya hey na os ney anaa hey ajj....nanoo ney quran haya ko detye howeye kaha...
Haya ko bht gusa ayaaa kabhi zindagi mei subha ki namaz key leya utta nahi aur abhi miraal ko leyney ky leye chala gaya...wo khud sey boli....
Mei zraa kitchen ho awo nasta bhi kr longi aur agar koye kaam ho tu wo bhi ...haya ney nanoo sey kaha...
Haa haa nasta kr lo beyta...aur kaam choro wo sakeena ky krnye ky hey tum apni parhaye karo...ahad ney kaha tha wo akye tumhai parhaye ga...nanoo ney apni aynak uttarty howey kaha...
G...bol kr haya kamrye sey bhr nekal gaye...
Kitchen mei gaye tu sakeena kafi masroof thi...kitchen mei bht sa saman para howa tha haya unko dekh kr tajoob sey boli..
Ye sab kiya hey....
Wo ahad sahb ney kaha tha ky miraal bibi ko desi khanye achye lgtye hy tu dopahr ky leye palawo aur achar ghoost bna leyna...sakeen ney refrigerator sey haya ky leye doodh nikaal kr kaha...
Aye nahi aur pikr abhi sey shoro...ay mery khuda mujhy sbr dy warna yaha pr mera rehna azab ho jaye ga....wo table per beyt kr barbaraye....Nashta krnye ky bd haya nanoo ko ley kr gardan mei gaye....nanoo india aur Pakistan ki 1965 ky jang ki baatye kr rahi thi...haya apney books ley kr gaye...dil tu nahi kr raha tha ky parhye mgr ahad ky dar sey book kol di....
Zuhr ki namaz ky bd haya apney kamrye ki window mei kare thi ...os ko bs ek baat paryeshan kr rahi thi...
Itne dair ho gaye abhi tk tu ajana chahye tha....haya ney ungliyoo ko marortye howey kaha ...ahbi wo ese khyal mei ghoom thi ky nechye ahad aur miraal ko atye dekha dono batye krtye howey arahey thy...un dono ko ek sath dekh kr us ney lambhi sans bari...
Nechye gaye tu dono ghar ky loan tk agaye thy ...
Nanoo....mirral ney nanoo ko dekh kr kaha
Nanoo ney na chahtye howey usko ghalye sey lgaya aur boli keyse ho??
Haya ka tu dil kr raha tha ky pehly es ki khub beyzati krye ....dressing tu dekhye apni jeysey abhi bhi london mei reh rahe ho....haya ney usko hug kiya aur muskora kr boli ....beyto na!
Miraal ney light blue colour ki t-shirt aur pati howeye jeans pehne thi....os ky bal halkye brown colour ky thy jo os ney rolled ky howey thy...
Mei zr fresh ho kr ataa ho?? Ahad ney coat hath mei leykr mirral ki tarf dekh kr kaha...
Haa haa beyta jawo waps anaa mei sakeena ko bol kr kahana lgwati ho..nanoo boli...
Haya mirral ko apna room dekha do beyta...ye bhi fresh ho jaye thk gaye hogi...nanoo haya sey boli...
G nanoo...aye mirral haya mirral sey boli...Kuch dair bd sb khanye ky table pr beyt gaye...mirral tu ahad ky sath chepak gaye thi....😡 dono mei shyd kafi achi understanding thi kafi bol rahye thy...nanoo aur haya ek dosrye ko dekhtye rahye....
Mujhye desi khanye bht pasand hey...mirral boli
Weysey hamri choice kafi milti julti hey mujhye bhi....ahad muskora kr bola...
Nanoo ney haya ke tarf dekha jesey wo bol rahi ho ...ye looo...
Haya gusey sey nidaal ho rahi thi...brdast ki hd khtm honey ko thi lehaza us ney uttneye mei hei behtari jani....
Beyto sahi sey kahana tu kawo...nanoo haya sey boli...
Nahi nanoo mei ney tu bht kahya...ap loog kaye mujhy study krni hye...haya boli...
Wo apnye kamrye mei gaye tu phone bajh raha tha usney dekha tu lujana aur arsal ki 4 missed calls aye howe thi...usney phone utta ....
Hello...haya boli
Haa kese ho haya? Raat ko bhi call kr raha tha phone off tha tumhara ..arsal bola
Wo battery dead ho gaye thi? Ap batye sb tekh hy na ami ...aur ghar walye
Haya jldi jldi pochneye lgi...
Sab tekh hy....tum kyse ho ahad aur nanoo...? Arsal boli
Alhamdullillah ...sab tek hy...haya boli
Mera nahi pocho gi ? Arsal ney khamosh andaaz mei kaha
Q !kiya ho tumhai ? Haya ney pareshan ho kr kaha...
Kuch nahi....acha aur sunawo...mirral agaye? Arsal ney baat bdal kr kaha
G...apko pta tha...haya boli...
Sab ko pta tha...kaal mngni hy na tu wo arahi hye tum nahi arahi....arsal bola
Kaal ? Mgr mngni mei tu abi 2 din baqi thy?? Haya heeraan hokr boli
Haa ..mgr junaid bhi kese kaam sey abroad jarahey tu es leye...tum ney gifts nahi dekhye?? Arsal bola
Ohh! Sorry time hi nahi mila ajj dekh loongi...haya boli
Aur arahi ho ky nahi?? Arsal boli
Pta nahi...haya ney mashkok andaaz mei kaha
Ok ! Apna khyal rkna ...Allah hafiz arsal ney phone katthye howey kaha...
Allah hafiz...haya boliAsar ky baad wo nanoo ky kamrye mei gaye tu nanoo apnye bed pr leyte howeye thi....haya unky pass ja kr beyt gaye...
Kaal mngni hey imsaal ki? Haya boli
Haa ..ahad ney btya tha mei tumhai batna bol gaye...nanoo ney pillow ko sr sey hathatye howeye kaha...
Mei jawo?? Haya boli
Haa haa ..Q nahi wesey bhi miŕral air ahad ja raheye hey...nanoo boli
Hmm...haya ney ah brtye howey kaha...
Magrib ky namaz ky baad sakeena haya ko bolnaye ayi ki ahad ney bulaya hey haya ahad ky kamrye mei gaye tu wo aur miŕral bed phar beytye howey thy....
Apney bulaya tha?? Haya dheemye awaz mei boli...
Haa wo mei keh raha tha kaal ja rahi hu tum hamarye sath??ahad bola
G...haya boli
Tu tekh hey subha 10 bajye tyar rehna...ahad ney phone table pr rakhtye howeye kaha...
G....haya ye keh kr chali gaye...... ... Morning .......
Raat ko lujana ky sath dair thk baat krney ky baad subha utti...tu 8 baj rahey thy wo jldi jldi tyar honye lagi...
Nashta krnye ky baad mirral ahad aur haya rawana honye ky bhr aye...
Haya ney dark blue colour ka frock pehna howa tha aur golden duffatta pehna tha ...hamasha ki tarha...usney baal bnd kr leye thy....sath mei sirf ek ring aur bracelet....
Mirral ney red colour ki sari pehne howe thi aur baal strate keye howey thy... mgr uske es beybaki ...haya key saadghi key agye kuch bhi nahi thi...
Ahad ney white colour ki shirt aur os pr light brown colour ka coat pehna howa tha....nanoo ney unko rukhsat kiya...sarrye rastye mei mirral front seat pr beyti rahi...aur khoob batye krte rahi haya chup chap beyt kr undoono ki batyee sunti rahi ....🥺
Ghar pohnchye tu kafi haala gula tha...
Haya san sey milnye ky baad lujana ky sath kamrye mei gaye...salam dua ky baaf lujana haya ki tarf dekh kr boli
Yr!! Aj tu baal kolye chor do Function hy...lujana ney haya ky baloo sey poni hathyye howey kaha...
Mgr lujana....haya boli
Agr mgr ....kuch nahi....usnye haya key baloo ko brush krtye howey kaha...Haya kooly baloo mei kafi khoobsort lg rahi thi....wo aur lujana nechye gaye qk sarye mehman achukye thy....
Momani jan tu mirral sey chepak gaye thy....jab key ami aur lubna aunti...(imsaal ki sass) sath beyte thi ...
Mamo jan junaid bhi aur ahad ky sath thy mgr arsal nazr nahi araha tha...
Haya abhi ye soch rahi thi ky peychye sy arsal ki awaz aye....
Tu mera diya howa dress pasand aya...arsal kush ho kr bola
G...bilkul blue mera favourite colour hy....haya muskora kr boli
Khubsoorat lg rahi ho?? Arsal ney mohabat bari negah sey haya ko dekh kr kaha....
Thanks...haya boliEngagement ceremony ky baad haya apnye kamrye mei thi ky ami kamarye mei aye....
Tum sey kuch zaroori baat krni thi???
Ami boli...
G ...kahye haya ney dupptta hattaye howey kaha...
Tumhary mamojan ney tumhara reshta manga hey??? Ami boli....
Kiya...haya ney heyraan ho kr kaha
Mgr kes ky leye.....What do u think??🤔🤔koon ho sakhta hey???the most exciting episode is going to come tomorrow....stay tuned ..like ...share and comment....😍
YOU ARE READING
EK TARFA.....💔
ParanormalEk tarfa....a story of love, struggle and women education....🔥