Bu gün günlerden Cuma

42 12 31
                                    

Bilgilendirme : Gereken bilgilendirme kitabın tanıtımında var o yüzden buraya bilgilendirme yazmıyorum  ::)

*Şimdiki zaman ile devam edilecek*

Her zamanki gibi kocaman okulumuzun en üst katındaydık. Eskiden merdivenler sorun olmuyordu ama sınıf en üst katta olunca ölüyorduk. Ve hala ölüyoruz. Nasıl bir işkence olduğunu yaşayamadan anlayamazsınız.

Sınıflarımız iki gruba ayrılmıştı. Neyseki bizim grup yanyanaydı. Her zamanki gibi Şeno'yu sevmeyenlerle doluydu etrafımız. Biz, daha doğrusu Esma (çikulatam) Ben (en sevimli yazar + yürüyen tatlı ego) (egomu dile getirirken bile egoluyum skshdj) (şaka bir yana bunlar sadece şaka. Yoksa valla egolu değilim :) Bide Şeno.

Biz 2. Gruptaydık ve Aslı (yün yumağı) ile Fatma (PiskoLOKUM) 1. Gruptaydı.
Karantina dönemi yüzünden bu şekildeydi. Ama biz 1. Gruba geçmeyi başardık ve grup tamamlandı. Aslı gelmiyor ama :/

Çünkü evi uzak vs vs nedenler.
Fatma ile okulun uzağındaki sokakta buluştuk.

Beraber okula gitmek için. Her şey normaldi aslında fakat günün sonunda neler olacağını bilmiyorduk.

Fatma ile sınıfa doğru yürürken kendi aramızda konuşuyorduk ve 399 basamağı çıkıyorduk.
Evet saydım tam 399 basamak. Yani 400 basamak oluyor.

Şeno ile saydık. (Buyrun boş işler müdürlüğü)

Sınıfa girip yerlerimize geçtik ve bizimkileri beklemeye başladık. Şeno ile Esma'nın çantaları vardı ama kendileri yoktu.

Benle Fatma da aşağıya sıraya geçelim dedik.

Koskoca okulun bahçesinde benle Fatma tören yapılacak diye bekliyoruz. Allah'ım yaa...

Meğer tören biteli yarım saat olmuş ve biz o koskoca alanda aptal gibi bekliyoruz 😂

Daha da komiği törene katılan Esma ve Şeno da gelip bizimle bekliyorlar.

Salağa bak 😂

Haberleri yokmuş. İnsan bi sorar niye bekliyorsunuz diye. Halbüki söyledik sıraya girdiğimizi.

Fatma feracesinin üzerine dizden aşağıya gelen gayet şık bir mont giymişti. Esma ise ferace ve daha kısa bir mont. Şeno aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor çünkü... Neyse... 😏

Neyse biz salak gibi beklediğimiz sıradan çıkıp üst kata doğru yol aldık ve tekrar 399 basamak çıktık.

Sıradan derslerimiz vardı. 3 ders matemetik gibi...

Ve üst üste 3 ders...

Derslerimiz 30 dakikaydı ve 10 dakika tenefüsümüz vardı. Genelde kantine iniyorduk ve sınıfa çıkıyorduk. Ya da tuvalete gidip aynaları katlediyorduk :D

Ve yine Esma aynadan kendine bakıp :
"Ay ne kadar güzelim." Dedi 😂
O sırada ayna çatladı ve herkes korktu. Şaka şaka sldkdkkdkd

Sınıfa geri döndüğümüzde en arka sırada oturan çocuğun Şenoya garip bir şekilde baktığını gördük.
Garipten kastım cidden garip.

Hani ne bileyim...

Garip işte. Şeno çocuğun ona baktığını farkedip kızardığında benle Fatma bunu farkedip birbirimize baktık.

Sonra aynı şeyi düşündüğümüzü anlayıp güldük. Esma da aynı şekilde düşünüyordu.

Ve arkadan gelen müzik...
Only you...

İnşAllah böyle başlayan şarkıyı biliyorsunuzdur skdkdkdk

Neyse...

Şu garip bakan çocuk gözlük takıyordu ve kiloluydu.

ENFEŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin