Eu : Mamă , e prea multa lume . Ce ai zice sa mergem la o cafenea ?
Mama : Bine , hai sa mergem ! spuse umpic dezamagita.
Am plecat toti catre o cafenea ce o frecventam eu mereu . Am ajuns si am intrat inauntru . Ne-am asezat toti la o masa mare si am comandat.
Ospatarul a venit cu comanda .
Era liniste deplina , nimeni nu scotea niciun cuvant . Deodata m-am uitat la mama si i-am spus :
-Mama , trebuie sa vorbim.
Ea : Ce s-a intamplat , scumpo ?
Eu : Mama , de ce ti-ai dat copilul de langa tine ? De ce i-ai provocat atata suferinta ? De ce nu ai vrut sa il vezi crescand in ochii tai , langa inima ta ?
Ea : Despre ce vorbesti ? spuse umpic speriata .
Eu : Stii foarte bine despre ce vorbesc ! Raspunde-mi , de ce ???!
Ea : Nu ai niciun drept sa ma judeci , sunt mama ta si asa voi ramane . Hai sa vorbim altceva .
Eu : Nu ! Am spus ca vreau sa stiu adevarul .
Ea : Nu ! Incheie subiectul asta acum !
M-am ridicat de la masa si am iesit afara. Toti au ramas mirati ca am deschis acum subiectul asta .
Eram afara , indrepandu-ma spre masina mea . Am urcat in masina si am pornit spre casa . In scurt timp am si ajuns , am parcat masina si am intrat in casa . M-am asezat pe canapea si mi-am aprins o tigara. Lacrimile au inceput sa imi curga pe obraji. Vocea lui Adele rasuna in mintea mea . Nu imi puteam scoate imaginea ei din cap . Era prezenta mereu in capul meu . Oriunde mergeam o simteam langa mine.
Deodata am auzit sunetul unei motociclete . Mi-am dat seama ca au ajuns si ceilalti asa ca am urcat sus , in camera mea . Ma uitam pe geam in gol , gandul imi era in alta parte . Deodata am auzit voci in sufragerie si mi-am dat seama ca ei erau , ajunsesera acasa .
*Din perspectiva lui Rayan*
Am intrat in casa . Eram foarte nervos pentru ca stiam ca Amyra nu se simtea in apele ei. Nu stiam ce sa fac.
Eu : O sa ma duc sa vorbesc cu ea ! le spun celorlalti .
Mama : Nu , lasa-ma pe mine . Stiu ca eu am suparat-o si vreau sa imi cer iertare.
*Din perspectiva Amyrei*
Auzeam niste pasi pe hol . Mi-am dat seama ca cineva urma sa intre in camera mea . Deodata a intrat mama.
Ea : Scumpo .. spune luandu-ma in brate .
Eu : Lasa-ma ! spun smulgandu-ma din bratele ei .
Ea : Imi pare rau ca te-am suparat .
Eu : Vreau sa stiu adevarul ! ma rastesc eu .
Ea : Bine .. o sa iti spun.
Ne-am asezat amandoua pe marginea patului , mama luandu-ma de mana .
Ea : Scumpo , cand fetita aceea a aparut pe lume , era foarte bolnavioara. Noi era saraci , nu aveam cum sa o ingrijim . Ne-am dorit-o mult , dar asta a fost , nu aveam posibilitatea sa o crestem. O familie dintr-un oras vecin a venit in oras . Noi eram in parc cu fetita . Au vazut-o si au inceput sa se joace cu ea . Peste o saptamana au venit la noi acasa si ne-au cerut sa o adopte pe fetita , asa ca am acceptat . Era tinuta in puf de familia aceea , au vindecat-o . Cand s-a facut bine am vrut sa o luam inapoi , dar nu ne-au dat-o . Apoi ai aparut tu. Nu puteam sa iti spun . Simteam ca e un subiect mort pentru mine. Ma simteam rusinata ca am dat-o de langa mine. As vrea sa o pot vedea, sa vad cum ii este ,sa o imbratisez .
Eu : Nu vei mai putea , mama .. niciodata ! E moarta acum , spun cu lacrimi in ochi .
Ea : De unde stii ?
Eu : Mama , a lucrat aici , pentru mine , o mint eu. Mi-a spus ca suntem surori si ca esti mama ei . Dar apoi s-a omorat , cred ca simtea prea multa durere in suflet .
Mamei i-a curs o lacrima pe obraz , pe care eu am sters-o cu mana mea .
Ma simteam mai usurata acum ca stiam adevarul. Chiar aveam nevoie sa aflu adevarul .
Mama m-a luat in brate si m-a sarutat pe frunte . Ii simteam durerea din suflet si era imensa . Daca as fii putra i-as lua-o pe toata , dar e imposibil.
Ne-am imbratisat strans si am ramas asa cam 2 minute.
Deodata s-a auzit o bataie in usa .
Sper ca va placut capitolul , chiar daca e mai micut . Multumesc celor ce au citit povestea ❤ Bye❤ Good Night❤❤
CITEȘTI
The Chameleons
AcakSă începem cu începutul , mă numesc Amyra Ișik . După nume probabil v-ați dat seama că sunt de origine arabă . Am crescut într-o familie de teroristi . De mică mi-au plăcut armele , nu păpușile . Am fost o fetiță cuminte , ascultatoare , până a a...