Kapitola 21

55 6 0
                                    

,,Sakra víš, jaká je venku zima, kde jsi tak dlouho? Nedala si mi klíče, tak tu na tebe jak debil čekám a-" zarazil se Hyung-soo, když ke mně došel a uviděl Ji-wooka.

Hyung-soo mezi námi tikal očima ,,Nedala klíče?" zopakoval Ji-wook a podíval se na mě. Sakra už...

,,Kde jste spolu byli?" zeptal se Hyung-soo pořád naštvaně, ale vypadalo to spíš roztomile.

,,Do toho ti nic není, a proč chceš její klíče?" řekl ostře Ji-wook. 

Navzájem se propalovali pohledy ,,Víš já-" než by začal pokračovat, dala jsem mu ruku před pusu ,,Víš Ji-wooku, my musíme něco vyřešit s Hyung-soem a já mu řekla, ať na mě počká, ale on očividně zapomněl, že chodím do práce." řekla jsem a podívala se na Hyung-soa vražedně.

,,Vyřešit?" zopakoval Ji-wook ,,Jojo, takže už musíme jít, tak zítra ve škole." řekla jsem a táhla Hyung-soa pryč. 



,,Proč jsi mu neřekla, že u tebe bydlím?" zeptal se a já koukala dál na televizi.

,,Nemusí to přece nikdo vědět." řekla jsem ,,Kdyby to věděli ve škole, víš kolik holek, by tě nenávidělo?" řekl s úsměvem ,,Jo? A to jako proč?" zasmála jsem se.

,,Protože by žárlily na tebe, že můžeš být zrovna se mnou." řekl pyšně a smál se.

,,Hele Pane holky po mě jedou, radši přetoč tu reklamu." řekla jsem a začala se smát ,,Směješ se?" řekl provokativně a já taky provokativně kývla. 

,,Jak chceš." řekl, přitom pokrčil ramena a bleskově mě k sobě přitáhl. 

Samozřejmě, jak jinak... se mi zase rozbušilo srdce... vážně? Už je to fakt otravný. Koukala jsem na něj, on se jen na mě usmál a začal mě lechtat.

,,Hej n-nech toho." řekla jsem mezi smíchem... ano jsem hodně lechtivá, ale kdo ne? 

,,Dobře dobře, holky po tobě fakt jedou, už mě nech." řekla jsem a začaly mi už téct slzy z toho, jak jsem se smála. Zastavil lechtání, ale ruce mi furt držel. 

,,Juj, nemusíš kvůli mě brečet, jsem volný, neboj." řekl se smíchem a mrkl na mě ,,Haha..." řekla jsem ironicky a vyhýbala se mu pohledem. 

Sklonil se ke mně blíž ,,Copak je tak vtipného?" řekl hlubokým hlasem a mně se zastavil dech, byl tak blízko a ještě se nade mnou nakláněl. 

Po pár minutách se zasmál, když jsem se furt na něj nepodívala a pustil mě. 

,,Hej!" křikla jsem na něj, když mi začal cuchat vlasy. 

,,Měla bys mi dát ten klíč." řekl, normálně se posadil a koukal se dál na televizi ,,Je v kuchyni na stole." řekla jsem a koukla na něj.

,,Proč jsi teda byla s Ji-wookem, když jsi byla v práci?" zeptal se ,,Vyzvedl mě, něco jsme probírali." 

,,Co jste vy dva mohli tak probírat?" zase se zeptal.

,,Když jsi tu nebyl, sblížili jsme se. Bavili jsme se o mé matce." řekla jsem a on se nechápavě na mě podíval ,,Matce?" řekl a přidal k tomu menší úsměv.

,,Jo." řekla jsem a zvedla se ,,Jdu se osprchovat a půjdu spát." 


Když jsem vyšla ze sprchy, byla všude tma i televize byla už vypnutá. 

Šla jsem si teda taky lehnout, ale když jsem skočila do postele, skočila jsem na někoho.

Výměnná studentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat