/Bakugou\
Merhaba. Ben "Katsuki Bakugou " 18 yaşındayım. üniversiteye gidiyorum, ve tıp okuyorum.Annem 1 hafta önce öldü. Gerçekten... Nasıl oldu bu ?, Annem kansermiş. Ama üzülmeyelim diğe bize söylememiş. Ama eyer söyleseydi belki... Yaşayabilirdi.
Annem öldüğünden beri ne odamdan çıktım, ne yemek yedim, ne şu içtim, ne de okula gittim. Şu anda yatağıma uzanmış hiç birşey yapmıyorum, Yapamıyorum.
*tık tık *( Bu kapı ses efekti ok ? . _ . )
Masaru : katsuki oğlum... Girebilir miyim ?Odama gelen babammış, ne diycek acaba ?
Hemen yorganımın içine girip cevap verdim.Bakugou : gel
Şimdi size bu yaptıklarım garip geliyor olabilir ,sinirli değilim, anneme koca karı demiyorum, babama da bunak demiyorum, "insan elindeki şeyin değerini kaybedince anlar" . Diğer bi söz var. Gerçekten de çok doğru, keşke ona daha iyi davransaydım.
Kafamda bi an bi el hissetmemle irkildim. Kafamı çevirip baktığımla bunun babam olduğunu gördüm.Masaru : oğlum... *derin nefes alıp verir* bak tam 1 haftadır odandan çıkmadın.yemek yemiyorsun, şu içmiyorsun, okuluna gitmiyorsun. Biliyorum çok zor ama bide şöyle düşün. Eyer annen burda olsaydı senin bu haline üzülmez miydi, senin bu okulu kazanmanın annen ne kadarda istiyordu, eyer şimdi okuluna gitmezsen annene saygısızlık yapmış olmazmısın.
Babam haklı annem her zaman bana destek oldu. Bu üniversiteyi kazanmam annem sayesinde, eyer o beni çalıştırmasa umutlandırmasa kazanamazdım.
Hemen yerimden fırlayıp babama sarıldım. eee tabi oda şaşırdı, çünkü ben sarılmayı öpmeyi pek sevmem. Babamın yanından ayrıldım banyoya gittim ve odamdan çıkarken babama;Bakugou : sağol baba
Dedim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
221 kelimeEvet bu yeni bakudeku serim umarım güzel olur ve seversiniz. Bu bölüm ilk bölüm olduğu için biraz kısa oldu, yani kusuruma bakmayın.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yorum yazmayı ve yıldız atmayı unutmayın.
💬 🌟
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sizleri çok seviyorum 😊😍😘😚
~Sayanora~⠀ 。゚゚・。・゚゚。
゚。 。゚
゚・。・゚
︵ ︵
( ╲ / /
╲ ╲/ /
╲ ╲ /
╭ ͡ ╲ ╲
╭ ͡ ╲ ╲ ノ
╭ ͡ ╲ ╲ ╱
╲ ╲ ╱
╲ ╱
︶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^°Taşıyıcı Melek °^ Bakudeku
RandomBiri ölü biri ise diri bi gencin imkansız aşkı °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Ama bilmiyorlarki imkansız diğe bir şey yoktur °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Arkadaşlar bu benim AU'm. bu dünyada özgünlükler yok...