17.BÖLÜM

1.2K 77 57
                                    

Multimedya: Selen ve yeni saçları. Umarım bu bölümü beğenirsiniz oy ve yorum yapmayı unutmayınız sizleri seviyorum.

***

"Canın yandığında değişirsin, değiştiğini fark ederler ama canının yandığını görmezler bile."

***

1 Ay Sonra

Her şey bir inanç uğruna başladı, şimdi ise bir güvensizlik uğruna yıkılıyor belki de. Her sevgisiz kalan çocuğun sorunudur bu, her ilgi gösteren insana masum bir şekilde kanarsınız. Herkesin sizi koşulsuz sevebileceğine inanırsınız.

Oysa o kadar darbe alırsınız ki artık hiçbir şeye inanacak gücünüz kalmaz. Gerçekle kabusu ayırt edemez hale gelirsiniz tamda bana olduğu gibi. Kabuslar görüyordum, gazapizmin de bir şarkısında dediği gibi 'hep aynı sahneyle uykumu bölen, bu rüya benim öyle mi? Bir rüya benimde bu rüya değil.'

Kendimi hiç olmadığım kadar yalnız ve korku dolu hissediyordum. Eymen saatlerdir kapıdaydı ama yine de korkuyordum işte. Kapının önüne Ensar'ı ve iki adamını dikmiş bana bakıcılık yapması için de Sarp'ı evin içine sokmuştu.

Şahsen dün yanıma gelip konuşmaya çalıştığında onu eve almamıştım oda Sarp'ı yollamıştı. Aslında onu da almazdım ama Eymen onu eve giremezsen kendini apartmandan at diye tehdit etmişti ve aşırı ciddi görünüyordu.

"Allah razı olsun yenge."diye mırıldandığında göz devirdim.

"Apartmanın önü pislenmesin diye eve aldım senlik bir şey değil."gür bir kahkaha attığında kaşlarımı çattım.

"Bende aynı fikirdeyim, şahsen bu kadar büyük bir apartmandan düşsem beni kazımak zorunda kalırlar."

"Ya bu Eymen'in işi gücü yok mu? Niye gitmiyor akbaba gibi dikiliyor orada."

"Arabayı ofise çevirdi adam sen buradasın diye. Şirketten dosya geliyor online toplantı yapıyor bak değerini bil herif arabayı ev gibi kullanıyor orada yatıyor kalkıyor."

"Gitsin işine sonra iflas falan eder onun suçunu da rahmetli anneme atar."

"Korkma yenge ocağımızda incir fabrikası çıksa bile batmayız evelallah."

"Batmazsınız tabi o kadar milyon dolarlık silahı kaçırıyorsunuz ediyorsunuz bende ki de laf."

"Sende ki bahane gitsin istiyorsun ama aynı zamanda da istemiyorsun, ah siz kadınları anlayamıyorum."sırıttım.

"Ne varmış acaba biz kadınlarda Allah Allah?"

"Kadının önüne dünyayı sermişler de dırdır etmiş niye şu tarafa sermedin diye."

"Dırdır eden kadın yoktur bir kere kadını anlamayan öküz vardır, ayrıca çıkar mısın ya evimden kıl oldum sana şuan."tam ayaklanacakken durmasını işaret ettim. "Ya da gitme yalnız kalmayayım şimdi arada sancı giriyor da."

"Az kaldı gelmesine yenge normaldir."

"Sağlıcakla bir gelsin de Sarp."gözlerimi onun gözlerine çevirdiğimde kaşlarımı çattım. "Senin hiç sevdiğin birisi olmadı mı?"bir anda gülümseyen yüzü dona kalmıştı sırıtması bozulurken hafifçe boğazını temizledi ve tekrar gülümsedi.

"Nereden çıktı şimdi bu?"

"Genelde çok gülen insanların çok derdi olur derler."

"Benim sevdiğim kimse yok yenge bir tane var ama onu da kalbime gömdüm."

KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin