-13-

194 10 2
                                    

Nakonec jsem Em odvezl domů k rodičům, chtěl jsem dnešní večer a noc mít Annie u sebe. To nedorozumění v obchoďáku mně utvrdil v tom, že bych o Annie nechtěl přijít. Byl jsem rád, že to Em chápala, když jsem jí řekl, že jí odvezu k našim. Navíc jsem cítil, že i Annie to tak chtěla, ale ještě jsme se stavili u Annie doma. I když bych jí mohl na spaní půjčit své tričko, ale bylo mi jasné, že myslela na zítřek, aby měla co na sebe do práce.

"Můžeš počkat v obýváku." Věnovala mi Annie pusu a odešla do své ložnice, která byla hned naproti obýváku. Já se pousmál a rozhlédl se po jejím bytečku, který byl tak akorát pro ni. Trochu jsem myslel, že tu bude Damián, i když ten bydlí nejspíš jinde, a nepatrně přešel do obýváku. Byl v moc hezké oranžové barvě, sladěný s hnědým nábytkem a červenou sedačkou, taky jsem si všiml fotek na poličce nad televizí. Vypadá to, že nemá jen bratra. Když jsem si všimnul, že na jedné fotce byla Annie s Damiánem a ještě s jednou brunetkou, která byla Annie dost podobná. Skoro jako dvojčata. Ještě tam byly dvě fotky, přičemž na jedné byla celá rodina a na té druhé byl s Annie a sestrou nějaký muž, který ale vypadal starší. Ale nebyl to Damián. To by mě zajímalo, kdo to je. Až jsem se nad tím zamračil. Snad s ním nic neměla, to bych se na to podíval, kdyby tomu, tak bylo.

"Jsem hotová." Oznámila Annie, která se objevila vedle mě a přestal se mračit. Snad to neviděla. Přitom se na ní usmál a objal jí rukou kolem pasu.

"Super." Líbil jsem jí na spánek.

"Viděla jsem, jak se mračíš." Zahihňala se Annie do mé paže a ovynula kolem mého těla svoje ruce. Takže všimla. Uchechtl se můj vnitřní hlas.

"Že jsi s ním nechodila? Ne, že bys nemohla." To jsem teda vymňoukl, ještě si bude myslet, že jsem žárlivý idiot. I když jsem. Nejspíš jsem jí hodně pobavil, když se zasmála a věnoval ji ublížený pohled.

"Nemusíš se bát, Derek je gay." Pohladila mě dlaní po tváři a stoupla si na špičky. Ještě, že tak. Ale moc, jako gay nevypadal, i když co já vím. U někoho to nejde hned poznat, jako u jiných. Annie byla obličejem blíž k mému, když stála na špičkách, a potulně se culil, jak byla malinká.

"Skloň se." Poručila mi a našpulila své rty. No, no ještě mi bude rozkazovat. Ale nemohl jsem jí trápit, tak jsem se tedy sklonil a na její tváři se objevil úsměv, který mě dostával do kolen a obmotal jí druhou rukou kolem pasu. Annie mě svými rukami objala kolem krku, když jsem si jí přitiskl k tělu a polibek jí obětoval.

"Děkuji, můj milý." Zašeptala do našich rtů, když jsme se odtáhly a přejel jí prsty skrz vlasy, které měla rozpuštěné a usmál se. Ale v duchu se culil, řekla mi můj milý. Zněl jsem vážně dětinsky, ale vem to čert.

"To je samozřejmost." Ještě jsem jí věnoval pusu na čelo a vzal jsem její tašku, kterou měla Annie vedle sebe a odešly ke mně. Už jsem se těšil, až bude vedle mně Annie usínat.

--------

Zatím bez dramatů, nechám hrdličky cvrdlikat ještě chvíli. 😚

Takže v médiích máme Annieniny sourozence. (ještě nemám vymyšleno, jak se její sestra bude jmenovat. Protože Logan není moc dívčí jméno, jaké má ve skutečnosti.) I když ten muž na druhém obrázku s Taylor je ve skutečnosti její bývalý. (ale v příběhu to bude bratr.) 😄 Jak jsem nedávno zjistila. 🤔

Ale jako celkem škoda, byl pěknej. 🙂

--------

PETRA_T-H

Ta jediná ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat