Zawgyi. .
မားတို႔အိမ္က ျပန္ေရာက္ထဲ ကbaby က သူ႔ကိုအေၾကာင္းမ်ိဳးမ်ိဳးျပၿပီး ေရွာင္ေနတယ္ ....လူလည္ေလး...
သူလဲ baby ကို အတင္းမလုပ္ပါဘူး babyလဲ ေက်ာင္းခနခနပ်က္ရင္မေကာင္းဘူးေလ....ဒါေၾကာင့္Baby ကိုအစလဲမေဖာ္မိေပ။....
.
.
.
.
ေအာ့....ေအာ့...ေအာ့...ေရွာင္က်န႔္ရရဲ့လားးးးငါတို႔ေက်ာင္းေဆးခန္းသြားရေအာင္....
ရတယ္ ဝမ္ခ်င္ ငါအဆင္ေျပပါတယ္ ။အစာမ ေၾကလို႔အန္ခ်င္တာေနမွာပါ....
က်ိရန္ ငါ့ကို ေဆးခန္းက အဆာေၾကေဆးေလး သြားယူေပးပါလား...
တကယ္ေရာအဆင္ေျပရဲ့လား...မင္းdaddyကိုဖုန္းဆက္လိုက္ပါလား...
အဆင္ေျပပါတယ္ဆိုကြာ မင္းကလဲ ...ေဆးသြားယူမွာသာယူစမ္းပါ....
.
.
.
.ေအးေအး ခနေစာင့္ေနာ္ ငါသြားယူေပးမယ္.....ဟာ....ေရွာင္က်န႔္ ေရွာင္က်န႔္......
က်ိရန္ေဆးသြားယူဖို႔ထတုန္း ေရွာင္က်န့္သတိလစ္သြားတာေၾကာင့္ ေက်ာင္းေဆးခန္းကိုမသြားပဲ ေဆးရံုသို႔တန္းေျပးခဲ့သည္။။ ဆရာဝန္ေျပာတဲ့စကားေၾကာင့္က်ေနာ္ မယံုႏိုင္ျဖစ္သြားတယ္...ေရွာင္က်န့္မွာ ကိုယ္ဝန္ကႏွစ္ပတ္ရိွေနၿပီတဲ့
.
.
.
.
.
.
တ..တကယ္လားးက်ိရန္...ငါ့ ဗိုက္ထဲမွာ ေပါက္စေလးရိွေနၿပီေပါ့ေနာ္....
အင္းတကယ္ မင္းဗိုက္ထဲမွာ ေပါက္စေလးရိွေနၿပီတဲ့ မင္းရဲ့Daddyေတာ့ေပ်ာ္ေနေတာ့မွာ.....
ျမန္ျမန္ေျပာျပလိုက္ေတာ့ေလ ေရွာင္က်န႔္ရာ နင့္အစားငါရင္ေတြခုန္ေနၿပီ.....
ခနေလးဝမ္ခ်င္ daddyကိုမေျပာျပေသးဘူး....
ဘာလို႔လဲ...??
ငါ daddy ကို Suprise လုပ္ခ်င္လို႔ နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး Daddy ကိုမေျပာနဲ႔ဦး ငါ့ကိုကတိေပးပါ....
Aပါၿပီးတာပဲ.....
ရိေပၚ baby နားမွာ တိတ္တဆိတ္ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔လႊတ္ထာတဲ့ bodyguard ေတြက ကေလးငယ္ေလးသတိလစ္လို႔ေဆးရံု ေရာက္သြားတယ္ဆိုလို႔ လုပ္လက္စအလုပ္ေတြအကုန္ရပ္ကာ babyီကိုအျမန္လိုပ္လာခဲ့တယ္.....