„Klídek Nat je v pohodě, nemáš být z čeho nervózní " položí mi ruku na rameno. Projede mnou ten známý elektrický proud, při jeho dotyku.
„Bráško" skočím mu ihned do náruče.
„Ahoj Prcku, Čus Bro " i když mě drží v náručí, dokáže si dát s Jamesem ten jejich pozdrav. „Jamesi!" uslyším příjemný dívčí hlas. Bráška mě pustí, James se objímá s menší blondýnkou, no musí mít tak metr sedmdesát. Je hubenější postavy. „Nathalie tohle je má sestra Lilith. Lilith tohle je má přítelkyně Nathali" řekne s úsměvem bráška. „Ahoj " s Nat se obejmu. „Pojď, ukážu ti to tady" zatáhne mě za ruku.
„Páni... " vypadne ze mě, bráška má světlí byt a hodně moderní ale na Jamesův to nemá.
„Sam mi říkal že jsi Little Kitten ale prej jen napůl" stoupne si před dveře. Kdyby jsme byli u Jamese tak přesně stojí před mým pokojem. „Ehm ty jsi Little One " nevypadá vůbec jako little one. „Jop jsem, vím že tak moc nevypadám" nadechne se. „Ale je to kvůli mé práci atd... Je to složité být něčí Little a proto mám i tenhle pokojík abych se občas mohla zase v cítít do little one " řekne a otevře dveře, pokojík vypadá jak pro malou holčičku, nábytek je normálně pro dospělý. Stěny jsou růžové, vše je sladěno do růžově-bílé, velké chlupaté polštáře a plyšáci tomu dodávají na rostomilosti. Skočí na postel a poklepe na místo vedle sebe.
„Typuji že teď nikoho nemáš ale Měla jsi někoho jakože, Daddyho, Mastera prostě chápeš? " zeptá se zvědavě. „Um jo měla" vypadne ze mě, nemám na něj hezké vzpomínky. Proto nechci být úplnou Kitten. „Tvůj pohled mi říká že to nebylo dobré " projede si mě pohledem. Vyskočí mi husí kůže když si vzpomenu na něj. „Co se stalo?" jemně mě pohladí po vlasech. Chtěl ze mě mít dokonalou Kitten ale já to nedávala. Doteď se bojím že další daddy bude chtít to co já nedokážu splnit. „Nezvládla jsem, chtěl po mě dokonalou Kitten" do očí se mi nahrnou slzy. „To chápu, já to taky úplně nezvládám a proto máme se Samem slovo 50, které používám když už nemůžu. On přestane a nechá mi volný prostor " obejme mě. „Vím že je to trochu osobní otázka ale už jsi měla, měla jsi sním i sex?" vůbec mě nepřekvapuje její otázka. Měla ten první a poslední. Jen kývnu a cítím jak mi rudnou tváře. „Jídlo!!! " přeruší nás křik ze zdola.
„Ukázala jsi jí pokoj?" optá se Sam. „Ano Daddy" Nat ho políbí na špičku nosu, jde vidět že jsou spolu šťastní, sluší jim to. „Hodná holka " pohladí ji po tváři. Bože jsou tak rostomilý. Usednu vedle Nat a naproti Jamesovy. Sam uvařil domácí Čínu, kterou on umí skvěle.„Počkej takže ty jsi učitelce na základce nabarvila auto jenom protože jsi díky ní promeškala rande?" nechápe Nat. „Jop" řeknu v klidu, mě nechcete naštvat to mi věřte, jsem strašně pomstychtivá.
„Nebo jsem jednomu debilovy ze školy, poškrábala auto za to že mi roztrhl obrázek " usměji se nevinně.
Hodí na mě zděšený pohled, po kterém se začnu smát jak na drogách a ona se ke mě po chvíli přidá.
„Co kdybychom šly ke mě do bazénu?" zvýší hlas James aby jsme ho slyšeli i my dvě. „Jooo" vypísknu až moc radostně. „Na čem ta holka jede " zavrtí hlavou bráška. James se zlehka zasměje, ten jeho rostomilý úsměv.„Jamesi!!" zakřičím do chodby. Zkurvený plavky. Nenávidím to zavazování. „Ano princezno " vejde do mé šatny. „Prosím zavážeš mi to?" zeptám se s prosbou v očích. „Stačí říct " rozejde se ke mě, otočím se zády.
Když zavazuje černé provázky, lehce se dotýká mé kůže. „Moc ti sluší" trochu se leknu když ucítím teplý dech na svém krku. „D-děkuji " trochu se zakoktám. „Jsi rostomilá když si nervózní či nejistá" šeptne, rty se lehce otírá o mé ucho. Lehce je skousne. Zalapám po dechu.„Kde jste? "
Svižným krokem odejdu z místnosti a vydám se za křikem mého bratra. „Pěkný plavky" mrkne a já se radostně usměji, Nat na sobě měla taky moc krásně plavky.
„Opatrně je to hluboký " cože? Dělá si ze mě srandu. Nat si stoupne na stupínek kde je tak 40 cenťáků vody a pak skočí do bazénu. „Nedošáhnu" řekne když vyplave. Kruci podle toho co mi říkala má 174 cm a Nedošáhnu. Ha ha ha pomoc! Prostě skoč Lilith!
„Boží " řeknu, to musí být kurva hluboký. Voda je příjemná, tak akorát.
„Jdete takyy pjosím?" Nat doplave ke křeslům kde jsou ti dva. „Za chvilku, jen něco dořešíme " mrkne na ni můj bratr. Co jsem tak slyšela mají nějaký problém s barem. Ani jeden z toho nejsou nadšení. „Dáme závody? " Doplave ke mě Nat. „Nad vodou nebo pod vodou?" zeptám se. „Pod jak mořský panny" usměje. „tři dva jedna" potopím se a začnu plavat jak mořská panna. Jde mi to. „Yess " zaraduji se když vyplavu jako první. Opatrně se vyhoupnu nahoru a sednu si na kraj bazéna. Bazény mám ráda ale jen když došáhnu což je celkem problém. „Tak jo jdeme" bráška rovnou skočí šipku do vody. „Vše v pořádku? " James jde na to pomaleji. „Jo, jen nemám v oblibě plavání" přiznám se a porozuji jeho vypracované tělo. Uchechtne se a skočí do bazénu. „Vy došáhnete? " zeptá se jich nechápavě Nat. „Jo v pohodě" řekne bráška a vezme si Nat kolem pasu. „Pojď Prcku " dojde ke mě James. „nejsem zase tak malá " řeknu na oko uraženě. Bráška je vysoký po otci a já jsem malá po mamince. Když byla v mém věku byli jsme stejně vysoký. Nakonec vyrostla jen do 165 cm. „Promiň, jsi rostomilá a malá " stojí předemnou. Jeho havraní vlasy byli ještě víc černé než normálně, tak mu je ještě víc rozcuchám. „Dame boj, na ramenou?" vypískne Nat. James mi pomůže si sednou mu za krk. „Teď spadneš " řekne škodolivě Nat. Ta holka mě děsí.Po dvouch hodinách blbnutí ve vodě, Nat se Samem museli jít. A já tu zůstala zase s Jamesem sama. Já sedím nakraji a máčím si nohy, on plavne sem, tam. „Myslím že dneska té vody už stačilo" prohrábne si své vlasy. Je nebezpečne blízko. Obě své ruce položí vedle mých noh. Tím mě uvězní. Naše obličeje jsou jen pár centimetrů od sebe. Mé tělo mě přestane poslouchat, někdo zmáčkl tlačít pauze nebo co. Tep se mi zrychlí. Cítím jeho teplý dech na mých rtech, lehce se otře o mé rty. Ani se nehnu. Když se ujistil že se nebráním. Spojil naše rty......
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomanceROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"