Wróciliśmy z polanki kiedy dzieci już się zmęczyły bieganiem. Szliśmy drózką i nagle usłyszałam szmer „odpaliłam" swoją moc i nasłuchiwałem idąc za każdym.
Nagle postać wyskoczyła z krzaków, złapałam to mocą tak żeby lewitował w kuli. Zobaczyłam małego krolika:
-O przepraszam już cie puszczam- powiedziałam i puściłam krolika który szybkim skokiem pobiegł przez las.
Gdy doszliśmy do domu zjedliśmy kolacje i poszliśmy „ululać" dzieciaki Clint poszedł do Coopera a ja z Pietrem siedzieliśmy u Lili.
-Opowiecie mi jakąś historyjkę na dobranoc?- zapytała.
-Możemy a o czym?
-Coś z Assgardu- odpowiedziała
-Okej to tak..
Zaczęłam jej opowiadać jak z Lokim wybraliśmy się żeby pozwiedzać inne krainy i skończyło się małą wojenką którą oczywiście wygraliśmy uciekając.
- I taka to historia...- skończyłam cicho ale jedynym moim słuchaczem był Pietro.
-Zasnęła w połowie- uśmiechną się lekko.
Wyszliśmy cicho z pokoju i skierowaliśmy się do nas. Usiadłam na łóżku kiedy Pietro się mył a ja przeglądałam social media.
Gdy się umylam położyłam się obok niego i wtuliłam się
-Słodko wyglądasz przy dzieciach.- Uśmiechną się do mnie.
- Taka bezbronna- zasmialam się.
- Nie poprostu podkreślają twój urok.- odjął mnie reką.
-Ah.. zmęczona jestem.- zamknęłam lekko oczy.
-Dobranoc- pocałował mnie czule.
-Dobranoc- odpowiedziałam i ułożyłam się.
Wziął moją rękę:
I zasneliśmy.
Rano
-Pobudka papużki nierozłączki.- usłyszałam.
Otworzyłam oczy i zobaczyłam Clint'a. Przekręciłam się w stronę Pietra i schowałem głowę przykrywając ją kołdrą.
-Posiłki wzywane- Wykrzykną.
Nagle maluchy wskoczyły nam na łóżko i zaczęły skakać.
-Dobra dobra już wstajemy.- wstałam szybko i zaczęłam gilgotać maluchy.
-Dzieciaki ewakuacja!- wybiegli w śmiechu.
Pietro już się ubrał poszłam tez to zrobić. Założyłam jakieś dresy i bluzę Pietra.
- A patrz od ten bluzy wszystko się zaczęło.- uśmiechną się do mnie.
- Tak to prawda tą bluzą mnie przekupiłeś.- Pocalowałam go. Gdy się odczepilam miałam zamiar pójść na dół ale złapał mnie za rękę i przyciągną.
CZYTASZ
ᴍᴀᴠᴇʏ- ᴏᴅɪɴs' ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ
Fanfiction„Dużo o mnie nie wiesz, ale w sumie to dobrze" #1- #scarletwitch #1- #maximoff #3 - #bogini #2- odyn #1- quicksilver #1- Wanda