1

93 6 1
                                    

Hej. Nazywam się Amy i mieszkam w nowym Jorku. Nie mam znajomych, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza tylko szczególnie trzymałam się z finnem. Mieszkam z mamą ponieważ tata zmarł jak miałam 8 lat.
Jakoś dużo się u mnie nie dzieje.
(a-Amy) (L-Lily(mama Amy))

L:AMY! wstawaj do szkoły bo się spóźnisz!

A:ok już wstaję!

Szalam sobie do szkoły i poszłam na lekcję. Do naszej klasy dolaczył nowy uczeń.
(na-nauczycielka)(n-Noah) (f-finn)

Na:Dzien dobry wszystkim. Dzisiaj do naszej klasy dołączył uczeń o imieniu Noah. Noah opowiedz coś o sobie.

N:no to tak jak już wiecie jestem Noah. Przeprowadziłem się tutaj z innego stanu. I to tyle

Na:dobrze Noah usiądź może gdzieś obok...... Mmmmm... AMY! Do trzeciej ławki

N: ok.

N:hej Amy, co tam.?

A:no u mnie w miarę dobrze a u ciebie?

N:u mnie też dobrze.

Tak sobie przegadaliśmy prawie całą lekcje i później poszłam z finnem na dwór przed szkołę.

F:uhuhu jakaś nową miłość się szykuje?

A:weź finn! Ja z nim tylko gadałam.

F:to co ty! Gadałaś z nim cała lekcje! Nigdy nie widziałem żebyś z kimś tak gadała.

A:może tylko chciał się z kimś poznać no bo w końcu przyszedł do nowej szkoły.

F:dobra spadajmy na lekcje bo zaraz się spóźnimy.

A:ok to chodźmy.

*po lekcjach*

N:oo hej Amy. Wiesz co, nie kumam tego nowego tematu z biologii. Wpadniesz do mnie i się pouczymy?

A:jasne, nie mam na dzisiaj żadnych planów. To teraz idziemy do mnie czy wolisz później.

N:możemy iść teraz.

A:ok to chodź.

*w domu*

A:hej mamo!

L:hej córciu! Co tam?

A:spadam na górę uczyć się z nowym kolega.

N:dzień dobry!

L:dzień dobry.!

A:chodź Noah już idziemy do mojego pokoju

N:okok już idę.

Siedzieliśmy sobie z Noah u mnie i uczyliśmy się jakieś 2 godziny. Później wpadłam na pomysł obejrzenia netflixa więc to zrobiliśmy.
Ogladalismy następne 2 godziny i później Noah musiał iść do domu.

A:odprowadzę cie! Bo nie mam co robić w domu.

N:jasne chodź.

*w drodze do domu Noah *

A:właściwie to ile masz lat?

N:ja mam 15 a ty?

A:o super ja też mam 15.

N:oo dobra już tutaj jest mój dom. Mieszkasz w miarę blisko mnie hah.

A:noo nawet bardzo blisko. Mamy do siebie tylko 6 minut drogi z buta.

N:ok dobra na razie.

A:papa!

Poszłam sobie do domu i chwilę popisałam z finnem. Noah sie wydaje taki fajny, myślę że mogłabym się z nim zakolegowac bliżej.




friendship~Noah schnappOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz