sixteen

818 84 57
                                    

Cehennemin Dört Yolcusu

Felix: Çocuklar ben bu gece eve dönmüyorum, beni beklemeyin ^^

Jeongin: Tamam defol

Seungmin: Mesajda aslında ne demek istiyor anladınız mı?

Jisung: Hayır, ne?

Seungmin: Sevişecekler.

Jisung: FIÖEPGWÖVFOWFLWŞD

Jeongin: Ne oldu? Sen sevişemiyorsun diye kıskandın mı Seungmin?

Seungmin: Sen sanki Minho hyungla sevişiyorsun

Jisung: Ne sevişmesi? Jeongin? Yoksa beni aldatıyor musun?

Jeongin: Sevişme falan yok. Jisung senin de ağzına kusarım sus.

Jisung: Kalbimi kırıyorsun bal böceğim T_T

Felix: Arı demek bu kadar zor olmamalı ya

Jeongin: Yalnızlıktan bana sardı resmen ya KIŞT İSTEMİYORUM KİMSEYİ

Seungmin: 'Eğer o kişi sensen hayatımda birinin olmasını isterim Minho' :D

Jeongin: Seungmin sus sen de anana uçucam şimdi

Seungmin: Anancılık yapma orospu çoçuğu

Felix: Anne-baba yeter artık kavga etmeyin :(

Jeongin: Anneni sikicem şimdi Felix <3

Seungmin: Herkesin anasına havlayıp durma amcık git ağlayarak uyu artık

Jeongin: Kendinle yalnız kalmak zorunda kalsan, sen de havlardın sus

Felix: Dövüşmeyin artık, gidiyorum ben iyi geceler

Jisung: İyi geceler Lix <3 Hyunjin'in beline kuvvet

Seungmin: Amk Jisung VÖEÖVPWÖCOQLQ


Felix, Hyunjin'in odaya girmesiyle birlikte telefonunun tuş kilidini kapatıp önünde orta duran sehpanın üzerine bıraktı. Hyunjin gülümseyerek elindeki sweatshirtü Felix'e uzattığında, Felix sweatshirtü elinden alıp üstüne giyerken koltukta Felix'in yanına oturdu. Felix sweatshirtü kafasından geçirdiğinde, Hyunjin ona gülüp Felix'in dağılan uzun sarı saçlarını eliyle düzeltti. Felix kollarını da geçirdikten sonra Hyunjin'e döndü ''Biraz büyük oldu sanırım.'' diyip gülümsediğinde Hyunjin tatlılığa mümkünmüş gibi daha da gülümserken duygu dolu bakışlarıyla sarışın gence baktı ''Yine de sana çok yakıştı bebeğim.''

Felix gülümseyip başını öne eğerken ayaklarını kendine çekti, kafasını kendine çektiği dizlerine gömerken boğuk çıkan sesiyle ''Bana sürekli iltifatlarda bulunuyorsun, bu çok utanç verici.'' dedi. Hyunjin onun bu utangaç tavrına kahkaha atarken koltukta biraz yana kayıp, dizlerini kendine çektiği için daha da küçülen Felix'i kucağına çekti. Felix, Hyunjin'in onu çekip kucağına oturtmasıyla kafasını kaldırıp ona gülümseyen siyah saçlı gence baktı. Hyunjin, sarışın gencin gözlerine giren saçlarını eliyle düzeltirken ''O zaman sen de bu kadar güzel olmasaydın.'' diyip bakışlarını onu inceleyen gözlere çevirdi. ''Gözlerini cidden çok seviyorum, bakışlarını benden kaçırmadığında daha da güzel olduklarını fark ettim.''

hurts like hell | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin