14

896 100 233
                                    

MarySue775

GELDİ SONUNDA

arkadaşlar ailemle sorunlar yaşıyorum. olayın aslına bakarsak ben kendi kendime ailemle sorunlar yaşıyorum. cidden bok gibi hissediyorum ama iyim

NAAABÜYÜN LAAAAAN

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

eren'den

-"sasha ve armin sofrayı toplayın. eren ve ymir salıncağı sökün."

normalde emir almak beni deli gibi sinirlendirirdi ancak daichi önümde eğil dese eğilebilirim. yok canım o kadar da değil.

sesi ve söyleyiş biçimi çok dominant ve yapmazsak öleceğiz sanıyoruz. yani en azından ben.

-"eren! hadi yardım et ymir'e." dedi ve ben kurulu robot gibi oraya yürüdüm.

ymir ile birlikte salıncağı söktük ve arabaya yerleştirdik. yaklaşık 35 dakikadır garip bir heyecana sahibim. yani daichi beni koklayıp 'çok güzel kokuyorsun' dediğinden beri.

her yeri topladıktan sonra arabaya bindik.

her yeri topladıktan sonra arabaya bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(böyle işte asklar)

-"hadi şarkı açalım!" dedi armin.

-"ben açayım!"

-"ben açayım!" dedi sasha ve connie aynı anda. birbirlerine bakıp sinsice sırıttılar.

-"ne açacağımızı biliyoruz" dediler ve şarkıyı açtılar.

enes batur-dolunay

-"müzik zevkinize sıçayım sizin"

-"zevksiz orospu çocukları" jean ve mikasa onların sülalesine söverken ella hiçbir şey demiyordu, annem ve violet olsa şaplağı yemiştiler çoktan.

sonra onlara baktığımda bizi unutmuş sohbet ediyorlardı. omzumda bir ağırlık hissettim. daichi benim omzumda uyuyakalmıştı(nasıl yazılıyor bilmiyorum sövmeyin)

bir dakika daichi benim omzumda uyuyordu! ona doğru dönüp daha rahat yatması için kolumu beline sardım, o da belime sarılıp kedi gibi mırıldanarak iyice boynuma gömüldü.

bana güzel koktuğumu söylediğinden beri ona bakınca kızarıyor ve heyecanlanıyordum. şimdi boynuma gömülünce düşünceler kafama dolmaya başladı.

beni mi kokluyor?

kokumu sevdiği için mi boynuma gömülüyor?

hep böyle mi uyuyor bana mı özel?

kedi gibi görünüyor.

çok tatlı uyuyor.

gören de çok minnoş biri sanır.

sen en iyisi anın tadını çıkar.

aynen aynen öyle yapayım. bana bu şekilde sarılması ve rahat uyuması beni çok mutlu etmişti. benim yanımda güvende hissediyor olması... belki ilişkimiz olsaydı-

ne diyorum lan ben?! daichi güzel bir kız, böyle düşünmem normal. sakin olayım.

-"daichiii!" diye bağırdı sasha. hemen ona dönüp,

-"sessiz olun daichi uyuor!" diye fısıldadım. ardından müziği önce kıstılar ama başları ağrıdığı için kapattılar. bazıları kendi kendine sohbet ediyor, bazıları ise uyuyordu. bende yorulduğum için uyumaya karar verdim.

🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸

-"hadi kalkın çocuklar geldik." annemin sesine uyandım.o sırada daichi de kalkmış gözlerini ovalıyordu. şirin göründüğü için güldüm.

-"keşke beni durağın orada bıraksaydınız. eve geçerdim"

-"kızım saçmalama gel burada dinlen"

-"bu akşam işim var eve gitmeliyim"

-"saat kaçta işin?"

-"9da orada olmam gerek"

-"saat daha 6. gel dinlen otur gidersin sonra"

-"peki" dedi ve önümden geçip indi daichi. bende ondan sonra indim ve eve girdik.

-"diğerleri nerede? evlerine mi geçtiler?" diye sordum.

-"evet herkes evine geçti"

-"bende hemen eve gideyim kıyafetlerim kirli" deyip tiksinerek üstüne baktı daichi. ben gidip omuzlarından tuttum ve kendime çektim.

-"akşam bizde geliyoruz dimiiii?" diye heyecanla sordum.

-"gelmeyin desemde geleceksiniz?" deyip tek kaşını kaldırdı. aşırı ateşli görün-

-"o da doğru" dedikten sonra güldüm ve duşa girmek için odama çıktım.

yazardan

-"kızım evin çok uzak buradan geç işte gideceğin yere" kız artık carla'nın ısrarlarına dayanamayıp,

-"ahh peki" dedi. carla zafer gülümsemesini sundu.

-"eren'e söyle kıyafet versin sana kızım"

-"tamam" deyip yukarı çıktı daichi. kapıyı açtığında karşısında üstü çıplak, belinde havlu sarılı ıslak saçlı bir eren duruyordu. hemen elini gözüne koydu daichi.

-"ahh şey tişört isteyecektim ben" eren yüzsüzsü utanmamış ve kızın durumuna gülmüştü. ardından dolaptan tişört ve yazlık bir şort çıkarıp kıza uzattı.

-"giyindin mi? açıyorum gözlerimi" kıza yaklaştı ve,

-"giyindim aç" dedi. kız elini gözlerinden çekti ve karşısında hâlâ çıplak bir eren duruyordu.

kızın yüzü kızardı ve eren'in elindeki kıyafetleri alıp koşarak çıktı odadan. ona zarar veremiyordu ailesinin ona yaptığı iyiliklerden dolayı.

hızlıca duş alıp kıyafetleri giydi ve aşağı indi. eren kızı görünce kahkaha attı.

-"kocaman olmuş bunlar. şort kapri gibi olmuş" derken hâlâ gülüyordu.

-"ama çok tatlı olmuş"

-"tamam siktir git başımdan şimdi"

daichi carla'nın yanına gidip,

-"bu kıyafetlerle gidemem ben en iyisi eve geçeyim"

-"sen bilirsin kızım" dedi carla.

🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸

uyurken gülüyormuşum...

LAN YAZAMIYORUM OLMUYOR ÇOK CRİNGE LAAAAAAAAAAAAAAAAAN

ÇOK CRİNGE AĞĞAĞAĞAĞA LAAAN

neys bb


◤𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧'𝙨◢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin